Westerman Racing gaat van start in de superbikes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pa wilde na de tweede manche SBK's naar huis vanwege de lange reis, dus heb ik de Dutch SBK's gemist. -O- Hoe heeft Westerman Racing het er vanaf gebracht? :)
 
''lees en zie niets van de race van afgelopen zondag? Volgens mijn foto's was je er wel''


Bedoel je Ferry of mij? Want op de foto dat ben ik. Heb je nog meer foto`s van het Westerman team van afgelopen zondag...?

FYI: Ferry is helaas uitgevallen in de eerste ronde. Niet veel schade, dat viel gelukkig mee. Ikzelf ben als 11e gefinished. Een goed resultaat maar toch een beetje nare bijsmaak omdat ik liever ons beiden aan de finish had gezien uiteraard...

Desalniettemin hebben we allebei weer progressie geboekt in de rondetijden; ook allebei een nieuw PR gereden afgelopen weekend.

In Eemshaven komend weekend gaan we gewoon verder waar we gebleven zijn!
 
Laatst bewerkt:
''lees en zie niets van de race van afgelopen zondag? Volgens mijn foto's was je er wel''


Bedoel je Ferry of mij? Want op de foto dat ben ik. Heb je nog meer foto`s van het Westerman team van afgelopen zondag...?

FYI: Ferry is helaas uitgevallen in de eerste ronde. Niet veel schade, dat viel gelukkig mee. Ikzelf ben als 11e gefinished. Een goed resultaat maar toch een beetje nare bijsmaak omdat ik liever ons beiden aan de finish had gezien uiteraard...

Desalniettemin hebben we allebei weer progressie geboekt in de rondetijden; ook allebei een nieuw PR gereden afgelopen weekend.

In Eemshaven komend weekend gaan we gewoon verder waar we gebleven zijn!

Foto is van zaterdag, je kunt hem in vol formaat via je rechtermuisknop opslaan. Zal even kijken of ik er nog meer heb.
 
M,n computer ontploft bijna dus het duurde allemaal wat langer om foto's te bewerken.

Trainning zaterdagmiddag
_DSC6618.jpg

_DSC6647.jpg

_DSC6831.jpg


Heb ook nog foto's van de paasraces van vorige week, zal ik ook eens door heen :)
 
Laatst bewerkt:
Van het ONK weekend :)
2 weekenden zo,n 5 gig aan foto's
en dan moet je ze allemaal bij langs om te kijken of het wat is B|

WMRacing.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goed geschoten heren fotograven,mijn bedrijfsnaam staat er goed leesbaar op _O- *O*
Blijf ons overstelpen met feauteaus :Y :9

vergeet jij je eigen dochter niet ??? die knapt er ook meer geheugenkaarten door
dan koffie !

en mooi doorgaan met foto's posten !!! (nog even en we hebben een stel fanatieke fotografen die allemaal de mooiste foto willen !)
 
vergeet jij je eigen dochter niet ??? die knapt er ook meer geheugenkaarten door
dan koffie !

en mooi doorgaan met foto's posten !!! (nog even en we hebben een stel fanatieke fotografen die allemaal de mooiste foto willen !)
Was er bewust niet over begonnen,mijn dochter dan :z
Ze is heeeeel druk en kritisch ,dus ik vraag haar geeneens meer ;) :/
 
Wordt aan gewerkt! Moet er ook bij zeggen dat als je soms met de vering aan het tobben bent je te hard moet werken als je op de motor zit; dit bevordert je rijhouding ook niet.
Maar ik zit er nu steeds lekkerder op en de rijhouding gaat vooruit heb ik begrepen....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan