Westerman Racing gaat van start in de superbikes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ssst ! :P en heb ik nog zo mijn best gedaan om te doen alsof ik foto's aan het maken was. Er kon maar liefst 1 foto op het intern geheugen van de camera :+

Schaam je Sabrina :P
En dan te bedenken dat ik 4gig aan geheugenkaarten mee had en alleen de 2 gig gebruikt heb ;)
 
Wordt aan gewerkt! Moet er ook bij zeggen dat als je soms met de vering aan het tobben bent je te hard moet werken als je op de motor zit; dit bevordert je rijhouding ook niet.
Maar ik zit er nu steeds lekkerder op en de rijhouding gaat vooruit heb ik begrepen....
Verder niets verkeerd mee hoor,het gaat immers om de rondetijden ;)
Een rijstyl veranderen is lastig.

Ik ken Ferry al een tijdje,met de jaren door is zijn styl meer racy geworden naarmate hij sneller wordt.
Bekijk de oude foto's van Ferry maar eens en vergelijk het met anno 2008.
 
Ja precies, Ferry zei ook al dat dit met ervaring te maken heeft... Ben nog maar 1.5 jaar bezig dus de rijstijl komt vast goed op den duur ;)
 
_DSC6414.jpg
 
ff 2 prentjes ,

IMG_6805r.jpg



IMG_67472r.jpg








hoe meer ik probeer om ferry en fred op de foto te krijgen des te slechter worden de foto's B|


en heel groningen gezien nu :) , 't was al een uithoek maar met de omleiding is het helemaal een rimboe-rit .
 
Laatst bewerkt:
ff 2 prentjes ,

[afbeelding]


[afbeelding]

Oke Bierelier :}
idd ,in Belgie is't een ramp ,de bewegwijzering maar in het Gruningse land kunnen ze d'r ook wat van,wij zijn op de t'rug weg over Lauwersoog/Zoutkamp gereden,mooie motorweggetjes en lekker rustig,was ook nog 10km korter ;) 8-)





hoe meer ik probeer om ferry en fred op de foto te krijgen des te slechter worden de foto's B|


en heel groningen gezien nu :) , 't was al een uithoek maar met de omleiding is het helemaal een rimboe-rit .
 
Nice Ries,

mijn beurt:

full




EDIT: sorry voor het formaat, zal er bij de volgende om denken !!!
 
Laatst bewerkt:
Wel lastig om nou nog een plaatje te vinden die een beetje orgineel is....

das waar, maar ze zijn in ieder geval mooi gelukt en als relatief beginnend ben ik over mijn eigen foto's niet ontevreden *O*

wacht met smart op vergelijkingsmateriaal :Y
 
Kost je volgende keer wel een bak koffie *D

Volgens mij dacht mijn postleider dat jullie een pasje hadden om foto's te maken, heb hem maar niet wijzer gemaakt 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan