Westerscheldetunnel

Uhm effe nieuws... als alle werkzaamheden zijn voltooid aan de tunnel en de max. snelheid op 100 km/h komt dan zal men inderdaad trajectcontrole invoeren... dussuh je hoeft nix wakker te maken '(


AAAARGH!!!.. gvd...
gelukkig hoef ik er nooit doorheen :p En die 1 keer dat ik dan wel zou moeten houd ik me dan maar in :p
 
Ben er met 282km/h, 3weken geleden doorheen gegaan. Het asfalt is superstrak.
Maar kwa acoustiek is het bagger ben er nu 3x doorheen gereden.
Dit komt doordat er geen tegels op de wanden zijn gebruikt. Alleen het laatste kleine stuk wel.
De maastunnel is velemale mooier kwa acoustiek :} . De maastunnel is zowiezo smaller en van voor tot achter bekleed met tegeltjes, dit is gewoon een genot voor je oren. :)

Cia

Nou ik ben er doorheen geweest hoor, 2 keer (230), nou die architect moeten ze een standbeeld geven voor dat geluid dat je motor daar maakt :} :} .


Gr Ad.
 
Nou ik ben er doorheen geweest hoor, 2 keer (230), nou die architect moeten ze een standbeeld geven voor dat geluid dat je motor daar maakt :} :} .


Gr Ad.

Hoi Ad,

Als je 1 x in de buurt van Rotterdam ben, probeer dan eens de Maastunnel. Je kan er uiteraard niet als een kogel er doorheen maar kwa geluid is het bijzonder mooi :}
Ik heb op diverse manieren door de Westerscheldetunnel gereden, dus uit diverse versnellingen opgetrokken maar kon er niet warm van worden. Terwijl die Laser-carbon zonder DB-killer behoorlijk wat geluid maakt.
Het probleem is dat de tunnel te breed is voor het geluid (persoonlijke mening) :)

Groeten,
 
Hoi Ad,

Als je 1 x in de buurt van Rotterdam ben, probeer dan eens de Maastunnel. Je kan er uiteraard niet als een kogel er doorheen maar kwa geluid is het bijzonder mooi :}
Ik heb op diverse manieren door de Westerscheldetunnel gereden, dus uit diverse versnellingen opgetrokken maar kon er niet warm van worden. Terwijl die Laser-carbon zonder DB-killer behoorlijk wat geluid maakt.
Het probleem is dat de tunnel te breed is voor het geluid (persoonlijke mening) :)

Groeten,

Ga ik proberen :P ,(ook geen snelheidscontrole ?).

Gr Ad.
 
ik rij ook regelmatig tunnels (benelux/ bij dordt hoe heettie/ kiltunnel/ heinenoord) maar de MAASTUNNEL rules!!!
 
Hoi Ad,

Als je 1 x in de buurt van Rotterdam ben, probeer dan eens de Maastunnel. Je kan er uiteraard niet als een kogel er doorheen maar kwa geluid is het bijzonder mooi :}
Ik heb op diverse manieren door de Westerscheldetunnel gereden, dus uit diverse versnellingen opgetrokken maar kon er niet warm van worden. Terwijl die Laser-carbon zonder DB-killer behoorlijk wat geluid maakt.
Het probleem is dat de tunnel te breed is voor het geluid (persoonlijke mening) :)

Groeten,

jes die is veel mooi-er (de benelux gaat ook wel lekker)
westerschelde 3 ducati's breed geprobeert van 30 km/u tot 219(harder loopt een ss600c niet :? ) maar vind hem dan nog niet echt leuk ze zouden hem moeten betegelen (wil ik wel leren voor tegelzetter wel zeker weten dat ze blijven zitten)

roy (nu ff multistrada :] straks weer ss600c
 
psssssssst, -- niet doorvetellen ----

vanaf het najaar komt er eens een radarpistooltje kijken halverwege,

maar ja , waarom rijd je eiegelijk daar hard, geen bochten.
zie bovenstaande....


greetz

(van 'blauw smurfje' horen zeggen)
 
Uhm effe nieuws... als alle werkzaamheden zijn voltooid aan de tunnel en de max. snelheid op 100 km/h komt dan zal men inderdaad trajectcontrole invoeren... dussuh je hoeft nix wakker te maken '(
;(

Nouja, dan maar in je 1 erdoorheen blèren :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan