Nukkig Beertje
Rookie
Weet je waar ik nou zo van baal!
Vorig jaar maart hebben we massaal geprotesteerd tegen de tariefen van de tunnel.
Het was een schitterende dag, maar we kwamen met een doel.
Al snel bleek dat de protest-actie niets heeft uitgehaalt, de tariefen bleven gehandhaafd.
Het valt mij op dat er daarna, op dit forum niet veel meer over is gesproken. Wil dat zeggen dat iedereen zich er maar bij neerlegt??
Volgens enkele berichten op dit forum zouden de MAG en KNMV met een rechtzaak bezig zijn. Is daar al iets meer over bekent?
Zelfs het idee van de "Noorse Methode" wordt in de praktijk niet gebruikt.
Misschien toch wel HELAAS!!
Iedereen kent denk ik wel het gezegde:"DE AANHOUDER WINT" en "EENDRACHT MAAKT KRACHT".
Tot nu toe is de alleen de westerscheldetunnel de winnaar en betalen wij elke keer weer hetzelfde bedrag als de auto's (inmiddels al weer € 4,10.) en dat terwijl wij een stuk minder vervuilend en belastend zijn voor de tunnel. Een gemiddelde motor weegt nb. nog niet half zo veel als een auto.
Waarom betalen vrachtauto's en aanhangers dan wel een hoger tarief???
Nee, laten we met z'n allen die kop maar in het zand houden, dan lijkt het net of die tunnel nooit heeft bestaan. Laat staan die belachelijke tariefen.
Zo, dat moest ik ff kwijt!!
Omdat er toch best op gereageerd word, heb ik er maar een POLL bij geopend.
Ik hoop dat dit voldoende mogelijkheden biedt om je idee kwijt te kunnen, anders kan men die natuurlijk aanvullen in deze topic.![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Vorig jaar maart hebben we massaal geprotesteerd tegen de tariefen van de tunnel.
Het was een schitterende dag, maar we kwamen met een doel.
Al snel bleek dat de protest-actie niets heeft uitgehaalt, de tariefen bleven gehandhaafd.
Het valt mij op dat er daarna, op dit forum niet veel meer over is gesproken. Wil dat zeggen dat iedereen zich er maar bij neerlegt??
Volgens enkele berichten op dit forum zouden de MAG en KNMV met een rechtzaak bezig zijn. Is daar al iets meer over bekent?
Zelfs het idee van de "Noorse Methode" wordt in de praktijk niet gebruikt.
Misschien toch wel HELAAS!!
Iedereen kent denk ik wel het gezegde:"DE AANHOUDER WINT" en "EENDRACHT MAAKT KRACHT".
Tot nu toe is de alleen de westerscheldetunnel de winnaar en betalen wij elke keer weer hetzelfde bedrag als de auto's (inmiddels al weer € 4,10.) en dat terwijl wij een stuk minder vervuilend en belastend zijn voor de tunnel. Een gemiddelde motor weegt nb. nog niet half zo veel als een auto.
Waarom betalen vrachtauto's en aanhangers dan wel een hoger tarief???
Nee, laten we met z'n allen die kop maar in het zand houden, dan lijkt het net of die tunnel nooit heeft bestaan. Laat staan die belachelijke tariefen.
Zo, dat moest ik ff kwijt!!
Omdat er toch best op gereageerd word, heb ik er maar een POLL bij geopend.
Ik hoop dat dit voldoende mogelijkheden biedt om je idee kwijt te kunnen, anders kan men die natuurlijk aanvullen in deze topic.
![Crossy :] :]](/styles/motor-forum/smilies/crossy.gif)
Laatst bewerkt: