Westlandse motorrijders deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
wel leuk om een keer mee te rijden
maar het is niet echt motorrijden z'n ding heeft meer iets weg van een rijdende gemische toilet :X
:(

zo praat je niet over mijn scooter :+

Het is wel een wereld van verschil, door die veel lagere zit gaat het smijten wel makkelijker maar de grondspeling laat sportief rijden niet echt toe :')
En bij deze waait de wind vol in me bakkes :(
 
:(

zo praat je niet over mijn scooter :+

Het is wel een wereld van verschil, door die veel lagere zit gaat het smijten wel makkelijker maar de grondspeling laat sportief rijden niet echt toe :')
En bij deze waait de wind vol in me bakkes :(


Sorry :9

kan je een foto posten ben wel benieuwd waar je nu mee rond rijdt
 
scootmobiel%202.jpg


_O- :+
 
whahaha _O-

met alle respect wat een lelijk ding :+
maar wel een Yamaha ;)
ik weet het :')

Ik rij er wel met een big smile op rond, deels omdat ie speels rijdt maar vooral omdat het gewoon zo fout is dat het weer leuk is *O*
Vanmiddag ook bij elk stoplicht vol gas wegrijden, elke auto achter me laten ( :} ), geweldig!

OVERmorgen ga ik in volledig leer erop :]
:+

:^
En ook nog eens rood! Geldt bij dit geweld op twee wielen hetzelfde als bij de oude R1's, dat de roden de snelsten zijn? :+
Deze is iig nog sneller dan een rode R1 })
 
Laatst bewerkt:
mogguh :),

nieuw hier op het forum en een westlander :P, dus dacht ik doet es gek gooi me haar los (nu het nog kan:P) en post hier ook maar even een berichtje

groetjes,

rick
 
mogguh :),

nieuw hier op het forum en een westlander :P, dus dacht ik doet es gek gooi me haar los (nu het nog kan:P) en post hier ook maar even een berichtje

groetjes,

rick
Welkom in ons mooie topic vol met mooie rooie motorscooters :)

Gaat er zo nog iemand een funrondje rijden? :+
 
heb in de winter m'n cbr verkocht nu wordt het een sl1000, tl1000s, firestorm of een 900ss

Zo, zitten we aardig in dezelfde vijver als kopers, ik zou zelf de ST2/3/4, Monster, SV en de Tuono nog toevoegen (en de TL laten vallen, die zijn voor mij te oud en qua karakter voor mij te veel van het eindschot).

Overigens ben ik zelf ook nog aan het twijfelen of ik het eens op zo'n ATB ga proberen, iets van een V-Strom, Caponord of Navigator of zoiets. Eigenlijk vooral vanwege de zitpositie, ik kreeg op mijn Raptor toch nog wel eens last van m'n knieën en ik wordt er niet jonger op dus comfort wordt ook wel steeds belangrijker.

Nou ga ik pas echt kijken na de verhuizing, daar ga ik niet op bezuinigen dus eerst maar eens kijken wat er daarna aan budget overblijft voor een motor.
 
En wat voor soort fiets mag het gaan worden?


op dit moment ben ik bezig met een Yamaha Dragstar XVS650A Classic, volgende week een proefrit, en als het lekker rijd gaat dit hem worden, heb nu een jaar stil gestaan na het behalen van mijn rijbewijs, zonde van de mooie ritten en tijd die ik nu andere dingen doe ;), ga liever lekker touren
 
Kwispel, als je toch eens richting V-strom en Caponord en zo gaat kijken, probeer dan ook een TDM eens. Zithouding is m.i. erg prettig, en je kunt er rustig mee toeren maar ook het betere gooi- en smijtwerk schuwen ze niet!
 
Zo, zitten we aardig in dezelfde vijver als kopers, ik zou zelf de ST2/3/4, Monster, SV en de Tuono nog toevoegen (en de TL laten vallen, die zijn voor mij te oud en qua karakter voor mij te veel van het eindschot).

Overigens ben ik zelf ook nog aan het twijfelen of ik het eens op zo'n ATB ga proberen, iets van een V-Strom, Caponord of Navigator of zoiets. Eigenlijk vooral vanwege de zitpositie, ik kreeg op mijn Raptor toch nog wel eens last van m'n knieën en ik wordt er niet jonger op dus comfort wordt ook wel steeds belangrijker.

Nou ga ik pas echt kijken na de verhuizing, daar ga ik niet op bezuinigen dus eerst maar eens kijken wat er daarna aan budget overblijft voor een motor.


Tja dat zijn ook nog opties, maar helaas of te duur of niets voor mij. Ik ben echt op zoek naar een 2cilinder 1000cc, waar ik zowel mee kan toeren/vakantie als op het circuit kan. En dat voor minder dan 3000 euro.
 
Tja dat zijn ook nog opties, maar helaas of te duur of niets voor mij. Ik ben echt op zoek naar een 2cilinder 1000cc, waar ik zowel mee kan toeren/vakantie als op het circuit kan. En dat voor minder dan 3000 euro.

ik wou zeggen een duc s2r 1000 maar dat is wat boven budget dan :+

Maar wel een goede keuze een 2cilinder :9

ik weet het :')

Ik rij er wel met een big smile op rond, deels omdat ie speels rijdt maar vooral omdat het gewoon zo fout is dat het weer leuk is *O*
Vanmiddag ook bij elk stoplicht vol gas wegrijden, elke auto achter me laten ( :} ), geweldig!

OVERmorgen ga ik in volledig leer erop :]
:+Deze is iig nog sneller dan een rode R1 })

hehe is wel iets heel anders zo'n ding maar je hebt iniedergeval iets toch.
 
Zo, zitten we aardig in dezelfde vijver als kopers, ik zou zelf de ST2/3/4, Monster, SV en de Tuono nog toevoegen (en de TL laten vallen, die zijn voor mij te oud en qua karakter voor mij te veel van het eindschot).

Overigens ben ik zelf ook nog aan het twijfelen of ik het eens op zo'n ATB ga proberen, iets van een V-Strom, Caponord of Navigator of zoiets. Eigenlijk vooral vanwege de zitpositie, ik kreeg op mijn Raptor toch nog wel eens last van m'n knieën en ik wordt er niet jonger op dus comfort wordt ook wel steeds belangrijker.

Nou ga ik pas echt kijken na de verhuizing, daar ga ik niet op bezuinigen dus eerst maar eens kijken wat er daarna aan budget overblijft voor een motor.
EEN LEUGEN!

- je hebt nu al een lijstje met motoren
- je hebt nu al een favoriet (kan niet anders)
- je weet nu al wat die ongeveer gaat kosten
- die badkraan van 200€... die ga je voor 50€ bij de praxis halen :Y
- het behang... kan goedkoper :Y
- die dure bank... die vind je toch niet zo mooi :Y
- Uiteindelijk past je favoriet in je budget
let maar op O-)


ik wou zeggen een duc s2r 1000 maar dat is wat boven budget dan :+

Maar wel een goede keuze een 2cilinder :9hehe is wel iets heel anders zo'n ding maar je hebt iniedergeval iets toch.
Idd, en het rijdt nog fijn ook :}
 
Laatst bewerkt:
Oh..., er zal zeker nog wel budget overblijven hoor, maar eerst m'n schuurtje geplaatst hebben want ik wil dit niet nog een keer meemaken:

Snif... ;( , m'n mooie Raptor... ;(

PICT0381.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan