Westlandse motorrijders deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pf echt weekend waarin ik vrij ben is in de kerstvakantie geweest lol ik heb het maar zwaar :9 Normaal is mijn weekend vaak nog drukker dan mijn week. Het voelt altijd wel houdbaar omdat ik mn tijd redelijk zelf in kan delen, da's wel luxe.
 
Oh..., er zal zeker nog wel budget overblijven hoor, maar eerst m'n schuurtje geplaatst hebben want ik wil dit niet nog een keer meemaken:

Snif... ;( , m'n mooie Raptor... ;(

[afbeelding]

dat ziet er niet best uit -O-

weekend weekend waar :?
ik moet helaas nog ff wachten
tot zaterdag 5uur
en dan 1 dag weekend -O-

dat is minder -O- sorry dat ik het zo uitbundig heb medegedeeld :+
 
:( Je gaat me toch niet vertellen dat je nog nooit van Cagiva gehoord hebt hé?? :)
ja, dat wel....

maar als ik google op Raptor, kom ik uit op ATV's enzo....
Dat lijkt me niet helemaal het gene.

Maar dan had ik toch de juiste foto voor me neus. Lijkt een beetje op een speed triple.
 
Ze zijn maar dik vijf jaar gemaakt, toen stopte Zoekiezoekie met dit 1000cc blok en dat was het einde van de Raptor, Harley Davidson was inmiddels eigenaar van Cagiva geworden en die hadden geen zin in investeren, zij waren eigenlijk toch al alleen in MV Agusta geïnteresseerd dus dat was einde Raptor 1000cc. Was jammer want er was origineel ook een prototype met....... jawel!! het trippel-blok van Triumph!! De 650cc is wel langer geproduceerd (omdat Zoefzoekie dat blok wel bleef maken) dus daar zijn er veel meer van.

Als ik nog een nette en vooral ook originele zou vinden kocht ik er zo weer één maar ze zijn nu wel erg zeldzaam aan het worden.

Nog even een foto uit betere tijden, zo ongeveer twee maanden voor de brandstichting:

PICT0348-1.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ze zijn maar dik vijf jaar gemaakt, toen stopte Zoekiezoekie met dit 1000cc blok en dat was het einde van de Raptor, Harley Davidson was inmiddels eigenaar van Cagiva geworden en die hadden geen zin in investeren, zij waren eigenlijk toch al alleen in MV Agusta geïnteresseerd dus dat was einde Raptor 1000cc. Was jammer want er was origineel ook een prototype met....... jawel!! het trippel-blok van Triumph!! De 650cc is wel langer geproduceerd (omdat Zoefzoekie dat blok wel bleef maken) dus daar zijn er veel meer van.

Als ik nog een nette en vooral ook originele zou vinden kocht ik er zo weer één maar ze zijn nu wel erg zeldzaam aan het worden.

Nog even een foto uit betere tijden, zo ongeveer twee maanden voor de brandstichting:

[afbeelding]

Zag er leuk uit en inderdaad tegenwoordig zijn ze best zeldzaam aan het worden. Maar waar had je hem staan dan? gewoon op straat ergens?
 
Gewoon, voor de flat in Delft waar ik nu nog woon onder een hoes. Het was best wel veel werk om het ding iedere keer de kelderbox onder de flat in te trekken en het was prachtig weer dus soms liet ik hem dan maar buiten staan.

Ik woon hier bepaald niet in een achterbuurt dus ik dacht dat dit wel kon. Pas later hoorde ik dat er een pyromaan in Delft actief is met een voorkeur voor motorhoezen, dat komt zelden tot nooit in de krant dus dan weet je het niet.
 
hey een westland topic ook al, woon sinds december in Den Haag dus wie weet kom ik sommigen van jullie komend seizoen wel eens tegen..
 
hoe was je verzekerd? Nog wat terug gehad van de verzekering?


WA, nee dus!!

(vond ik zelf wel redelijk, ik rijd al heel erg lang schadevrij en hiermee had ik echt geen rekening gehouden, hoogstens met diefstal maar dit leek mij toch niet de meest populaire prooi bij het dievenvolk)
 
WA, nee dus!!

(vond ik zelf wel redelijk, ik rijd al heel erg lang schadevrij en hiermee had ik echt geen rekening gehouden, hoogstens met diefstal maar dit leek mij toch niet de meest populaire prooi bij het dievenvolk)
dat is wel heel erg zuur! Die pyromaan hebben ze zeker ook niet te pakken gekregen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan