Westlandse motorrijders deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja zo iets nils., maar dan anders;) ik rij wel iets normaler, ik wil namelijk nog langer mee dan vandaag... heb wellis met zulke mensen mee gereden, toen ben ik ook maar gewoon afgehaakt;)
 
Oh dat is wel leuk:) Dan zitten ze met zn 8en in zo'n boot/kano??
Of is het een ander roeien?? Wel een aardig stuk om te roeien...
Vorig jaar ging ik zeilen met dit weekend... Dat is ook echt super gaaf..
Lekker buiten, op het water.. echt genieten..
Maar veel plezier dan iig morgen!! Geniet ervan.. Ik ga nu even douche etc..
Fijne avond allemaal. En voor sommige hopelijk tot donderdag.. En anders misschien een andere keer;)
als in dit

 
ja zo iets nils., maar dan anders;) ik rij wel iets normaler, ik wil namelijk nog langer mee dan vandaag... heb wellis met zulke mensen mee gereden, toen ben ik ook maar gewoon afgehaakt;)

huh wat is er met mij maar dan anders? :P
 
Laatst bewerkt:
Durf ik niet, ben te lelijk.

Mag ook geen foto's online posten.

Vonfoxie en Dualdevil kunnen dit bevestigen.

Nee geen portret foto's hier :+

en hier de motor van Jaqueline
full
 
Haha dat noem je geïnteresseerd.. En de foto is onderweg.. Even gevraagd of Dominiq hem er op wil zetten;) en vroeg is als ik maar voor 3 uur een biertje kan nuttigen in de hoek;) Dus half 2 thuis;) Dus vanaf uurtje of 10 half 11;) En als dat niet gaat ga ik heerlijk wielrennen. Maar vond het wel leuk jullie even te zien;)
En rondje rijden bij mooi weer is ook altijd leuk;)

foto staat erbij

het was ff druk hier *D
 
Sow, ik zal ook weer eens wat van me laten horen...

Ik ben verhuisd, zit uiteraard nog steeds tussen een rest dozen (Nou, bijna een halve Chinese muur eigenlijk) en moet nog weet ik veel hoeveel doen voor het allemaal echt af is maar het begint er al wel op te lijken en ik ben er blij mee.

Vervelend detail was wel dat er eenmaal verhuisd toch geen werkende telefoonkabel in m'n nieuwe huis bleek te liggen en ik had een alles-in-één pakket besteld met TV, internet en telefoon via de telefoondraad, dus stel je de ontwenningsverschijnselen maar voor, ruim twee weken geen internet.........., geen TV kan ik zelf gelukkig beter tegen. Afgelopen vrijdag is er eindelijk weer een nieuwe kabel in huis geboord en die moet nog afgewerkt gaan worden tot een echte aansluiting maar ik heb alvast even tijdelijk wat lopen improviseren om wel alvast signaal te hebben en ja hoor, alles werkt direct aan de kabel geknoopt ook naar behoren!!!

Een extra schuur heb ik uiteraard nog niet gebouwd maar ik heb hier een afgesloten binnenplaats van ongeveer 11 bij 5 meter achter m'n nieuwe huis dus ik zal binnenkort toch maar weer eens naar een nieuwe motor gaan kijken. Het slechte nieuws is dat mijn budget toch wel ernstig is aangetast door alles want djeezous wat vliegt het geld tijdens zo'n verhuizing uit je zakken, handen, ......, overal uit eigenlijk!!!

Nou, dan maar een wat minder mooie motor, het plezier zal er niet minder om zijn ongeacht wat voor brik het gaat worden!!
 
Welkom terug en nog succes met het uitpakken, sjouwen, bouwen, etc.
Dat je maar snel weer kan rijden... motorloos door vandalisme lees ik, klootzakken!
 
relaxed dat je bijna weer kan gaan rijden :]

Ik ga misschien donderdag ook wel mee als er gereden wordt, voorlopig is de agenda leeg.
 
Tja, ik blijf er boos over!! Maarja, ik zal er toch eens over heen moeten komen en met een andere brommer gaat dat waarschijnlijk het snelste dus het moet er maar weer eens van gaan komen

Hier maar een foto van het ding in gelukkiger tijden:

PICT0348-1.jpg
 
aaah ik kan me enkele foto's herinneren inderdaad! brand hè..
Kan me voorstellen dat je er boos over blijft, ze moeten met hun klauwen er vanaf blijven... :(

Snel maar een nieuwe scoren en lekker gaan rijden :)
 
Tourrit Westlandse motorrijders

Donderdag 17-Mei (Hemelvaartsdag)
- Dominic
- Nils
- jaqueline (vroeg)
- Ruben112
- Ruben (Centurion)

Zondag 20-Mei
- Dominic

Zondag 27-Mei
- Dominic
- Nils


--------------------------------------------------------------------------------



en bedankt
 


Gezellig andere ruben dat je mee gaat
Wie gaat er morgen ook gezellig mee??

Voorstel is om op tijd weg te rijden uurtje of 10:00 schikt dat iedereen
En voorstel route richting Zeeland
 
Tourrit Westlandse motorrijders

Donderdag 17-Mei (Hemelvaartsdag)
- Dominic
- Nils
- jaqueline (vroeg)
- Ruben112
- Ruben (Centurion)
- wesley

Zondag 20-Mei
- Dominic

Zondag 27-Mei
- Dominic
- Nils


--------------------------------------------------------------------------------



en bedankt
 
Ik heb mijn XJ900 te koop gezet. Heb aan de ZZR voorlopig genoeg te doen, zoek voor naast de ZZR een nieuwere motor. Wel een risico, want de XJ doet het altijd en de ZZR niet, maar ik hoop dat met de ZZR de problemen nu afgelopen zijn na komende reparatie.

Xj is ook niet nieuw natuurlijk, maar doet het verder altijd. Advertentie vinden jullie hier:
Te koop: Xj900F uit 1987
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan