Westlandse motorrijders deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
zag ik pas gebeuren op snelweg.. motor rijder reed voor me, maar achter een auto :') die had zn ruitensproeier aan gezet xD zag daarna die motorrijder chagrijnig zn vizier schoon vegen :+ en ik hard nergens last van.

zo 1 had ik er vanochtend ook weer, maar ff tuuterend ingehaald B| alleen meestal snappen ze het dan nog niet...
 
Moet iedereen voor zich weten toch of ze wel of geen leer aantrekken?!

Maken jullie je ook zo druk om iedereen die geen gordel om heeft?

Leven en laten leven, tis niet jullie huid als ze vallen toch :j
Klopt niet helemaal wat je zegt. Een groot deel van de oplapkosten na een val zonder pak komt toch wel degelijk op de gemeenschap, dus op ons allemaal terecht...
Edit: idem geldt uiteraard ook voor de extra kosten voor inzet hulpdiensten die anders wellicht niet nodig was geweest, en zo kan ik er nog wel een paar bedenken.
 
Laatst bewerkt:
Ja maarja dat is zon kansloze discussie TDM. Want dan moet je ook verbieden dat mensen roken, ze geen extreme sporten laten doen en alle huis-tuin-keukenklusjes (en trapjes) tot strengverboden illegale activiteiten en materialen veklaren die onder geen beding aangeraakt/uitgevoerd laat staan betreden mogen worden. Alle bejaarden verplicht in een tuigje dat ze niet kunnen vallen, alle kinderen verplicht in een rubberen kooi.

Eigenlijk



Best een goed idee!
 
Laatst bewerkt:
Ja maarja dat is zon kansloze discussie TDM. Want dan moet je ook verbieden dat mensen roken, ze geen extreme sporten laten doen en alle huis-tuin-keukenklusjes (en trapjes) tot strengverboden illegale activiteiten en materialen veklaren die onder geen beding aangeraakt/uitgevoerd laat staan betreden mogen worden. Alle bejaarden verplicht in een tuigje dat ze niet kunnen vallen, alle kinderen verplicht in een rubberen kooi.

Eigenlijk



Best een goed idee!
Klopt, is een kansloze discussie, maar ik geef af en toe graag wat tegengas als mensen maar wat roepen zonder na te denken :+
 
Woops foutje xD ik had mijne op 27 mei gepost :') dacht dat je me toen gezien had.. :P ehmm zou zo maar kunnen ja... ben rond kwart over 8 half 9 van huis vertrokken :Y :Y en heb wel 2 motor rijders bij het stoplicht zien staan @ van vliet? :P

uhm nee, tenminste...niet dat ik me kan herinneren :N


en, ja klopt :Y

stond daar met mn witte speed en een zwarte gixxer naast me. ik zwaaide nog even toen je de bocht omging en dacht; dame op rode yammie...die heb ik eerder ergens gezien :W

zag r strak gepoetst uit btw ;)
 
Ik wil eerst foto's zien voordat ik ja zeg.

3417951114_97ca72b60e.jpg

Ducati-Girl-1.jpg


bijv. :+
 
uhm nee, tenminste...niet dat ik me kan herinneren :N


en, ja klopt :Y

stond daar met mn witte speed en een zwarte gixxer naast me. ik zwaaide nog even toen je de bocht omging en dacht; dame op rode yammie...die heb ik eerder ergens gezien :W

zag r strak gepoetst uit btw ;)
jep was ik! Ja..gisteren gewassen...helaaa voor.korte duur.. Moest vandaag door regenbui dus hij is weee vies..maar morgen krijgtbie een beurt =)
 
Zo, jij durft!! Die zijn allebei hoger en breder op het zadel dan je Monster, lukt dat wel?

2e vraag: waarom eigenlijk, is in mijn optiek nou niet zo'n verbetering? (wel een stuk soepeler natuurlijk maar verder....)
 
je mag de mijne kopen :P ik wil een gsr750 of kawa z 750

[afbeelding]


[afbeelding]

:P

waarom niet een street triple :9~ :] })
heb dat ook al s eerder gezegd :o

of een nieuwe monster :?



die jappen zijn zo :Z
met alle respect
O-)

jep was ik! Ja..gisteren gewassen...helaaa voor.korte duur.. Moest vandaag door regenbui dus hij is weee vies..maar morgen krijgtbie een beurt =)

ja die ene... B|

shiny gepoetste speedy moest r ook aan geloven -O-
 
je mag de mijne kopen :P ik wil een gsr750 of kawa z 750

[afbeelding]


[afbeelding]

:P

Beetje vlakjes na een duc lijkt me. De GSR750 zo ie zo. Ik heb de ouwe, een GSR600, nou ja, zo oud ook weer niet, uit 2008. De 600 geeft een schopje tegen je kont vanaf 9000 toeren, wat de 750 niet doet, want die is veel vlakker qua koppel afgifte. De 750 versie is een prima fiets, daar niet van, maar niet spannend. De Z750 is iets rauwer, flink hoog en een heel aanvallende zit door het brede naar voren geplaatste stuur.

Ik zou zeggen, neem die R6 van Dennis. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan