Westlandse motorrijders deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
omdat ik zn vriendin niet wilde zijn en daarna wel Flux zn vriendin wilde zijn. Ging die Flux berichtjes sturen dat hij uit moest kijken voor mij omdat ik alleen maar spelletjes speel. En ondertussen heb ik al 1,5 jaar :+ lange spelletjes ghehe

Maaaaar blijft triest als ik daardoor niet in de OP mag :+
 
Laatst bewerkt:
omdat ik zn vriendin niet wilde zijn en daarna met wel Flux zn vriendin wilde zijn. Ging die Flux berichtjes sturen dat hij uit moest kijken voor mij omdat ik alleen maar spelletjes speel. En ondertussen heb ik al 1,5 jaar :+ lange spelletjes ghehe

Maaaaar blijft triest als ik daardoor niet in de OP mag :+
ho is ff, niet zomaar met modder gaan gooien, Sab....


dan eerst dit even:
images



gaan wij er zo bij zitten
full



en dan mogen jullie pas beginnen. :+
 
Gefeliciteerd! Z750's zijn leuke motoren :Y ! Veel plezier ermee en welkom! *O*
Even nieuwsgierig.. hoe gaat dat nou in zijn werk, een motor kopen op de beurs? Heb je hem gekocht onder voorbehoud van een proefrit of wist je meteen dat dat m zou worden :P ?

Dominic, zou je de eerste foto in de startpost willen zetten :) ?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb al een andere kentekenplaathouder + knipperlichten besteld, dus die taartschep achterop gaat er vanaf :+ !

Ziet er gaaf uit ruben!!!! Ik wil hem int echt zien!!!
 
Gefeliciteerd! Z750's zijn leuke motoren :Y ! Veel plezier ermee en welkom! *O*
Even nieuwsgierig.. hoe gaat dat nou in zijn werk, een motor kopen op de beurs? Heb je hem gekocht onder voorbehoud van een proefrit of wist je meteen dat dat m zou worden :P ?

Dominic, zou je de eerste foto in de startpost willen zetten :) ?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb al een andere kentekenplaathouder + knipperlichten besteld, dus die taartschep achterop gaat er vanaf :+ !

Ziet er gaaf uit ruben!!!! Ik wil hem int echt zien!!!
 
hahaha, jij wil hem wel heel graag zien Jaq! ;)
Komt goed :) !

Volgens mij moet je m dr gewoon es stiekem op plakken Ruben of Nils! Heeft ze nooit in de gaten *O* !
 
.......................................
Even nieuwsgierig.. hoe gaat dat nou in zijn werk, een motor kopen op de beurs? Heb je hem gekocht onder voorbehoud van een proefrit of wist je meteen dat dat m zou worden :P ?
................................................


Ik heb mijn vorige Cagiva ook op de beurs gekocht. Die dingen zijn hardstikke zeldzaam en ik wist al dat ik die graag zou willen hebben dus als je dan een nette zoals je hem hebben wilt ziet, dan moet je niet twijfelen maar doen. Ik heb toen wel het voorbehoud laten maken dat het ding inderdaad technisch 100% zou zijn en dat was'tie ook dus dat ging prima.
 
Gefeliciteerd! Z750's zijn leuke motoren :Y ! Veel plezier ermee en welkom! *O*
Even nieuwsgierig.. hoe gaat dat nou in zijn werk, een motor kopen op de beurs? Heb je hem gekocht onder voorbehoud van een proefrit of wist je meteen dat dat m zou worden :P ?

Dominic, zou je de eerste foto in de startpost willen zetten :) ?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb al een andere kentekenplaathouder + knipperlichten besteld, dus die taartschep achterop gaat er vanaf :+ !


Mooie fiets staat erbij

2 zelfs, eentje moet nog bij jaq op de motor worden geplakt ;)

dat is toch kansloos die sticker :+ _O-
 
Gefeliciteerd! Z750's zijn leuke motoren :Y ! Veel plezier ermee en welkom! *O*
Even nieuwsgierig.. hoe gaat dat nou in zijn werk, een motor kopen op de beurs? Heb je hem gekocht onder voorbehoud van een proefrit of wist je meteen dat dat m zou worden :P ?

Dominic, zou je de eerste foto in de startpost willen zetten :) ?

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb al een andere kentekenplaathouder + knipperlichten besteld, dus die taartschep achterop gaat er vanaf :+ !

Ja ik heb hem op voorbehoud gekocht. Vandaag om 4 uur proefrit. Kan echt niet wachten. Heb alleen nog proefrit gemaakt op een honda cb 600F. Maar deze z750 is weer hele andere motor :D
 
Z750 is inderdaad iets heel anders dan een CB600F... Heb de Z750 wel eens gehuurd, en de CB600F als leenfiets mee gehad bij Goedhart. De Z750 heeft wel iets meer ballen zeg maar! Vond het een heerlijke fiets om te rijden, alleen vond ik de voorpartij wat wennen. Hij lijkt redelijk bot op te houden voor de cockpit, dus je hebt het idee dat ie een beetje op zn neus staat. Merk je met rijden verder niets van... Die Z750 ga je een hoop lol mee beleven!
 
Ik wil binnenkort eens rimstriping gaan aanbrengen. Zit alleen nog in dubio welke kleur ik zal kiezen.
Wat vinden jullie?
full

Wit is natuurlijk altijd mooi.
full

Maar een beetje goud kan ook geen kwaad.
 
Ik zou voor wit gaan :) . Toch wat neutraler als die gouden kleur.. En ik denk dat die gouden kleur teveel af wijkt van het goud van je kap. Dat zou ik me aan kunnen irriteren :P (het lijkt nu namelijk al geel..).
 
Ja ik heb hem op voorbehoud gekocht. Vandaag om 4 uur proefrit. Kan echt niet wachten. Heb alleen nog proefrit gemaakt op een honda cb 600F. Maar deze z750 is weer hele andere motor :D

Aha, weer wat geleerd :) ! Veel plezier, ben benieuwd hoe die je bevalt ;) !

@kwispelhond: Als je echt zo specifiek weet wat je wilt hebben is het wat makkelijker :) .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan