Westlandse motorrijders deel 6

Wow, een nieuw topic. Ik snapte al niet waarom hij niet meer omhoog kwam in de bookmarks :P
 
Dominic! wanneer gaan we weer een ritje plannen? valt me tegen :+

't is nu nog even mooi weer.... en ik ben een paar dagen vrij :)
 
iemand die toevallig nog een ritje gaat maken vandaag?
ik vertrek nu van huis voor een rondje westland

Ik was al onderweg toen je het berichtje postte. Ff naar Motoport Rockanje :) eindelijk het dopje gehaald om de dagteller op 0 te kunnen draaien, wel handig af en toe
 
Volgens mij heb ik vanmiddag MLB gespot? Bij de woonboulevard Naaldwijk :W
:Y
Elke dag op de motor naar school zo lang het nog goed te doen is O-)

*
en 'volgens mij'? We konden elkaar zowat de hand schudden zo dicht reed ik langs je :P
 
Laatst bewerkt:
Lekker, het weer is nog prima. Met de motor naar school is mij te duur geworden, kost me gewoon 100€/maand :X
Choppers(achtigen) herkennen is niet mijn sterkste punt :P
 
Lekker, het weer is nog prima. Met de motor naar school is mij te duur geworden, kost me gewoon 100€/maand :X
Choppers(achtigen) herkennen is niet mijn sterkste punt :P
Heb hetzelfde hoor, 150-200 euro. Ik beperk het tot wanneer ik aan de late kant ben en wanneer ik het echt niet kan laten })
 
Ik heb de luxe van een studie dicht bij huis, 40 km retourtje *O*
Dat, en ik kan veel verschillende diverse routes rijden. Net waar ik zin in heb.

Het kost mij dan érg veel moeite om 45 min. extra uit te trekken voor het OV. Daar heb ik die paar euro per dag voor over.

:]
 
Dat is wel lekker inderdaad. Ik moest altijd tussen 1 en 1,5 uur reizen met de trein :+ ook omdat het toen nog gratis OV was. Op de motor was het maar een half uurtje...
 
Terug
Bovenaan Onderaan