Westlandse motorrijders deel 6

Motorrijden nog niet gedaan dit weekend. Wel net even de TomTom aangesloten op de motor, zowel nieuwe motor (TDM900) als nieuwe navi (TT Rider 550) dus de twee moesten nog even aan elkaar gehangen worden. Van de week even een paar keer testen naar mn werk, volgend weekend de eerste tourrit. Hopelijk net zulk weer als dit weekend, maar de voorspellingen zeggen anders...
 
Mogge!
Wat een dood deel van het forum hier zeg, Oma maar eens wakker maken na een jaar.
Zitten er nog een beetje Westlanders op 't forum hier? Ben in dit gedeelte nog nooit actief geweest zelf. :+

Rij zelf rond in 't mooie Westland op een Street Triple
IMG_2857.jpg
 
Welkom! Het is hier inderdaad erg rustig..
Mooie fiets! Blijf het altijd erg mooie fietsen vinden, die Triples!

Overigens, vorig jaar heb ik m'n ZX6R vervangen voor iets anders:

20190804_110056.jpg
 
Ja hoor, er zijn er nog wel, alleen niet meer zo actief (althans, dan spreek ik voor mezelf...). Wel met motorrijden that is, maar niet zo met het forum. Je merkt toch wel een beetje verschuiving richting FB en zo. Kijk de laatste tijd wel weer wat vaker.
Hier ook een verandering: de TDM 850 is inmiddels verruild voor een nieuwere TDM900. Zo'n 14 jaar verschil, en dat merk je toch wel!
_IMG_9239.jpeg
 
Oh ja, deze groep bestaat ook nog :+ Welkom dorpsgenoot! Als je een zwarte TDM 900 tegenkomt, even zwaaien... Grote kans dat ik dat ben!
 
Ik heb jullie wel zien rijden volgens mij gisteren. Helaas was ik zelf verhinderd. Was nog een mooie dag om te rijden! Deze week wordt het rap minder...
 
Terug
Bovenaan Onderaan