Westlandse motorrijders ..

Status
Niet open voor verdere reacties.
hierbij stel ik me dan ook maar voor })

Ik ben de dochter van Sidderaal *O* en van mamma-magna *O*


moet helaas nog wel eventjes wachten voordat ik mijn rijbewijs kan gaan halen -O-
maar stiekem rijden kan geen kwaad *O*
 
Gaan er nog lui zondag naar MFMM??
als het een beetje weer is ben ik van de party!

@TerrorTeef, wat voor motor is dat nou op die foto???
 
Hey Ariekanaarie, wat een mooie opgeruimde hal waar jou torretje in staat. Euhh, ga je lekker knallen of geef je je tijd aan Freddie Heineken weg dit weekend.........
 
Moh, ik ben Pantah59. Vroegah hadden me vrouw en ik een Ducati Pantah 600TL, nu hebben we een Monster 750. Die staat regelmatig kurkdroog geparkeerd naast dat apparaat van Ariekanaarie, -O- de brulaap. Rij :] elke dag de Dijk op en af om de euro's te verdienen. Probeer dan zoveel mogelijk herrie te maken, maar als de hele bups 60 sukkelt, valt dat niet mee. Ach, een paar keer de Gaag doorknallen geeft ook de broodnodige rust, :9 nietwaar??
Bijdewee, zondag MFMM??Ariekanarie *O* , ik ga die togt weer 'ns uitzetten, dus doet die westlanders dan maar de groeten. Enne, leuk hoor, Venetie......... :Z
full
 
Moh, ik ben Pantah59. Vroegah hadden me vrouw en ik een Ducati Pantah 600TL, nu hebben we een Monster 750. Die staat regelmatig kurkdroog geparkeerd naast dat apparaat van Ariekanaarie, -O- de brulaap. Rij :] elke dag de Dijk op en af om de euro's te verdienen. Probeer dan zoveel mogelijk herrie te maken, maar als de hele bups 60 sukkelt, valt dat niet mee. Ach, een paar keer de Gaag doorknallen geeft ook de broodnodige rust, :9 nietwaar??
Bijdewee, zondag MFMM??Ariekanarie *O* , ik ga die togt weer 'ns uitzetten, dus doet die westlanders dan maar de groeten. Enne, leuk hoor, Venetie......... :Z [afbeelding]

Brulaap??? _O-
Voel ik hier enige jaloezie richting de Italië toer?? :P
Ik ga morgen nog even het weer aankijken, maar heb er wel even zin in..
En Ja Freddy krijgt ook weer de nodige aandacht *O*

p.s. Wat een :r weer
 
Morgen gaan wij niet, het is toch een eindje rijden en het weer lijkt ook nergens op :r

Mensen nog stappen ergens vanavond? :W
 
hoi hoi ik woon in naaldwijk
en ik heb een cb-1 ken voor de rest weinig mensen uit het wesland
maarf wie weet gaat dat nu komen met dit topic
en ja ik wil morgen wel naar de mega meeting maar de gene met wie ik zou
gaan kunnen niet meer
 
He welkom!! Helaas gaan wij niet. Morgen slecht weer en broertje helpen verhuizen...

p.s. In het eerste bericht hou ik de lijst bij van Westanders (en omstreken)...
 
hoi hoi ik woon in naaldwijk
en ik heb een cb-1 ken voor de rest weinig mensen uit het wesland
maarf wie weet gaat dat nu komen met dit topic
en ja ik wil morgen wel naar de mega meeting maar de gene met wie ik zou
gaan kunnen niet meer


Een blauwe toevallig? Bij de begraven plaats? Als je net het dorp uit rijd.

Over de OP trouwens ik heb zelf geen ZX6R maar me vader ;) En ik zit altijd achterop, dat dan weer wel.
 
Laatst bewerkt:
kreeg een linkie van dit topic van eVo

hier een geboren en getogen naaldwijker.

als het goed is binnenkort aant het RBW beginnen, maar ik ben bezig met het opbouwen van een CB350F cafe-racer
 
Laatst bewerkt:
ja ik wil graag maa in me 1tje rijden vind ik ook saai :/


Je kan toch wel in je 1e naar het maliveld rijden , dat doe je regelmatig toch ?

Maar ik ga morgen om 8.30 uur bij het benzinestation agros aan de kruisbroekweg weg :Y

Als je er dan ook staat kunnen we samen naar het maliveld rijden :Y

:W
 
Een blauwe toevallig? Bij de begraven plaats? Als je net het dorp uit rijd.

Over de OP trouwens ik heb zelf geen ZX6R maar me vader ;) En ik zit altijd achterop, dat dan weer wel.


nee ik heb een oranje en woon in de opstal heb hier welles een blauwe cb1 gezien maar die is nu weg
 
Je kan toch wel in je 1e naar het maliveld rijden , dat doe je regelmatig toch ?

Maar ik ga morgen om 8.30 uur bij het benzinestation agros aan de kruisbroekweg weg :Y

Als je er dan ook staat kunnen we samen naar het maliveld rijden :Y

:W


hoi hoi

is goed ik zal er staan meschien dat mijn vriend ook mee gaat
dan kunnen we met ze 3tjes er heen rijden
nou ik ga nu ff bakkie doen op scheef
en ja ik weet het het is vies weer maare ik moet er ff uit
 
Zou ik voor de zekerheid meenemen , ze geven hier en daar en bui

Zo ga alvast me spullen in orde maken voor morgen , helm poetsen , papieren , me regenpak super klein oprollen ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan