WFT MotoGP.com betaalde content?

Laat maar, vage bug van de site... opslaan van de image gaat wel goed.

Mental note: niet te snel op laten winden |(

Ik heb het ff geprobeerd. Ik probeerde een wallpaper te downloaden, toen ging hij roepen dat ik moest subscriben.

Heb ik gedaan, ben ingelogd, ga naar de wallpapers en krijg weer dezelfde melding en wordt weer doorverwezen naar het zelfde scherm voor registratie.

Vaag.... Ik kreeg btw. wel een pop-up aan het einde waarin werd verteld dat je kon betalen voor video streams van de GP (heb het ff snel gelezen, correct me if I'm wrong).. Volgens mij ging dat niet over de wallpapers :?

[edit]
Nu lees ik je reply hierboven maar nu krijg ik nog steeds het subscribe verhaal.. Hoe heb jij het nu gefixed?
[/edit]

[nog een edit]
laat maar ik zie het al.. zal idd wel een bug zijn
[/nog een edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
nog ff een toevoeging, hier moet je voor betalen:

Motograndprix.com and Tiscali have paired up to bring the most exciting state-of-the-art Motograndprix experience ever created. If you have broadband internet connection and a few euros you can be part of the B-Zone motoGP's exclusive club.

Check out the exclusive features you can get for the whole season!

Live video coverage of race weekends with commentary and reviews
MotoGP viewer (with real-time race timings and stats)
Onboard cameras (front and rear)
Exclusive Interviews with the top riders
Guided laps, 3D circuits and games Race highlights from 1992 to today
and much more. Take a look around...

To guarantee your discounted B-Zone package at the reduced rate of just 39 Euros just fill in these simple details below.

This will put you on our special discount list and assure you of the reduced price of 39euros from 50. It does NOT commit you to buying but allows us to send you more information on the B-Zone and the opportunity to join in the thrill of MotoGP.
Yes, I'm in need of some speed and my name is

But don't forget the offer ends April 1st ! The whole 2002 seasons turbocharged content would normally be available to you for euro50, but we are offering it at euro39 until April the 1st. So if you want to to get off to a flying start this season click here and hold on. So this is what they built broadband for!!!

heb nix bedaald... wel geregistreerd.
is voor personalisatie.
nou, dat lukt mij geeneens meer. Voor de aanpasssing van de site kreeg ik nog regelmatig e-mails met nieuws, nu nix meer, en opnieuw gerestreren lukt ook niet. Krijg alleen een e-mail met onduidelijke HTML-taal.

:j aan MotoGP

Terug
Bovenaan Onderaan