Whaaaaaa, ik ben me dr eentje....

gefeliciteerd!!!
ik ook net 5 weekies mn rijbewijs dus ik weet nog een beetje hoe blij je dan bent ;) zeker als je voor t eerst op je eigen mototje rijdt ;) maar dat lezen we dan ook wel denk ik!!
 
haha, nee anderhalf jaar terug, ik heb nu lang haar, een sik, en kijk altijd nors, maar op aanraden heb ik deze foto voor mij rbw genomen.....
Aii dat mag niet. Het moet een recente foto zijn (maximaal 6 maanden oud). Je rijbewijs is nu dus ongeldig!



Proficiat en veel plezier ermee! :}
 
Gefeliciteerd.

Hoop dat ik een mooi kerstcadeau aan mn eigen kan gaan geven, moet paar daagjes vantevoren op.

 
Laatst bewerkt:
Ik reed dus wel, heel kort..... tijdens proefrit onderuit gegaan...

Murkel was erbij, thanks my mate for being there....


even gefilterd uit msn-gesprek:
*********
en vanochtend gevallen tijdens proefrit bij kennis, nu even niets meer met schaafwonden en een deuk in me ego.....helaassss

onderuit geremd in de bocht onder de Algerabrug in Capelle

schade?
schaafwondjes
knipperlicht
carterdeksel gebroken
kuip en handvatschade
teller was verschoven

unbelievable idd, eerste dag

gewoon bocht verkeerd ingeschat, of niet ingeschat, beetje onwennig nog op motor, remmen anders dan gewend, stoeprand op me af,,,,,de gedachte:"nooit remmen in een bocht" en stiekem toch doen,,,,,,,thats about it

durfde denk mijn motor niet plat te gooien om door de bocht te gaan

ik kneep in mijn rem en dacht: |( ....dit had ik niet moeten doen

je hebt twee soorten motorrijders: Eentje die onderuit zijn gegaan en eentje die nog onderuit moeten gaan


als het maar geen serietje word


en ik had nog geen dure broek gekocht, dat wilde ik meteen gaan doen na aanschaf

als die motor niet luistert naar wat ik wil, das niet mijn schuld
************


Motor wordt weggebracht, ik heb flink gedouched..... allemaal mensen beginnen met nog te feliciteren met mijn rijbewijs, en dan kan ik meteen mijn eerste verhalen vertellen,,,,, de 5 minuten dat ik reed waren ZZZZZZZZZZOOOOOOOOOOOOOOOOOOO WAAAAAAAAAAANZINNIG Kick,.,,,,,

jammer jammer jammer,,,,,, ik stap weer op hoor, wacht op mij, want ik kom er aan,,,,,maar ik maak alles stuk (en ik heb een pesthekel aan ACDA en De Munnik) ...

wie zei: "gevaarlijke gek op een XJ?" Hebbie het ook gefilmd voor me?

Dudes, ik sta nog even niet te posen.....
 
Laatst bewerkt:
Zo aardig klote voor je. Heb je zelf niks?

ik heb:
- drie dagen om mijn huishouden op orde te brengen, want maandag had ik ook een vrije dag, die gebruik ik nu niet om te rijden te rijden te rijden
- een fijne les geleerd, als je denkt:"nooit remmen in een bocht" dan moet je het ook inderdaad niet doen
- Helm en handschoenen hebben de grond niet geraakt, jasje met veel protectie van 80 eur is minder blij, maar die heeft er voor gezorgd dat mijn bovenlichaam onbeschadigd is gebleven, dat ben ik dus wel weer dankbaar om...
- mijn banaanscore bijgesteld naar beneden of boven, dat weet ik niet.
- 1000 betrokken mensen die onvoorstelbaar kick reageren, vorige keer toen ik een kangoeroe doodreed in Australie, ging iedereen meteen zeggen: "Never drive at night mate" en hier kom ik nog geen betere stuurlui tegen, ik sta tenslotte nu zelf aan wal :X
- zal morgenochtend wel even kermen, mijn benen hebben schrammen en schaven en bloeduitstortingen, maar het frame eronder is nog heel.....
- alweer kleur op mijn gezicht...
 
full
gefeliciteerd en dan gelijk maar beterschap, je weet nu in ieder geval hoe het niet moet!!

gauw weer veel rijplezier!! :] :]
 
Dat is klote voor je zeg. Hopelijk vallen je schaafwonden e.d. nog mee en komt die deuk in je ego ook weer goed.

Sterkte ermee en hopelijk kan je toch weer gauw lekker :]
 
ik heb:
- drie dagen om mijn huishouden op orde te brengen, want maandag had ik ook een vrije dag, die gebruik ik nu niet om te rijden te rijden te rijden
- een fijne les geleerd, als je denkt:"nooit remmen in een bocht" dan moet je het ook inderdaad niet doen
- Helm en handschoenen hebben de grond niet geraakt, jasje met veel protectie van 80 eur is minder blij, maar die heeft er voor gezorgd dat mijn bovenlichaam onbeschadigd is gebleven, dat ben ik dus wel weer dankbaar om...
- mijn banaanscore bijgesteld naar beneden of boven, dat weet ik niet.
- 1000 betrokken mensen die onvoorstelbaar kick reageren, vorige keer toen ik een kangoeroe doodreed in Australie, ging iedereen meteen zeggen: "Never drive at night mate" en hier kom ik nog geen betere stuurlui tegen, ik sta tenslotte nu zelf aan wal :X
- zal morgenochtend wel even kermen, mijn benen hebben schrammen en schaven en bloeduitstortingen, maar het frame eronder is nog heel.....
- alweer kleur op mijn gezicht...


Kangaroe dood? Wat was de schade?

Klinkt bekend allemaal....

PS Gevaarlijke gek zei ik. Maar ik wist het nie...Ech nie!

[me]Lemmy gaat nu wel serieus nadenken over carriere als weerman...[/me]
 
lol aan het eind van de algerabrug? aan de kant van krimpen of capelle?
als het aan de kant van capelle was, bedoel je dan de bocht onder de algerabrug door om zeg maar weer terug naar krimpen te gaan?

Daar ben ik namelijk van de week snachts met mijn auto de andere weghelft op gegleden ;)
 
Laatst bewerkt:
bla bla....., vorige keer toen ik een kangoeroe doodreed in Australie, ging iedereen meteen zeggen: "Never drive at night mate" en hier bla bla...........


Dat is toch een reden voor een echte onvervalste BBQ, "Never drive at night mate, pass me a fosters, cheers :)
 
lol aan het eind van de algerabrug? aan de kant van krimpen of capelle?
als het aan de kant van capelle was, bedoel je dan de bocht onder de algerabrug door om zeg maar weer terug naar krimpen te gaan?

twas aan de kant van capelle onder de brug door idd.

ohja en het was niet echt heel erg "lol" zoals jij zegt B|
 
ja sorry is geen lol, tis dat ik las dat je er zelf goed vanaf bent gekomen anders had ik dat niet gezegd.

tis meer omdat ik in dat klote bochtje van de week etzelfde had met mijn auto!
 
ja sorry is geen lol, tis dat ik las dat je er zelf goed vanaf bent gekomen anders had ik dat niet gezegd.

tis meer omdat ik in dat klote bochtje van de week etzelfde had met mijn auto!
aha, oke. Ik was het zelf niet btw, was er wel bij. Maar is idd beetje een klote bocht.


'(
 
Na een dag afleiding en mensen om me heen en zonlicht, begin ik geloof ik een beetje zout te worden overal van.... met een beetje pech gaat me dit veel geld kosten, zonder er een motor aan over te houden, want die is geloof ik helemaal niet meer.....

;( |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan