Whaaaaaa, ik ben me dr eentje....

Modjes zijn ook goed in het doorlezen van hele topics dus ;)

ach, de hele glorie van mijn rijbewijs was er inderdaad snel af, korte overwinningsroes, dus het is mooi dat mensen me blijven helpen herinneren aan het feit dat het eigenlijk superkick is..... maar dat voelt idd heel anders...
 
Na een dag afleiding en mensen om me heen en zonlicht, begin ik geloof ik een beetje zout te worden overal van.... met een beetje pech gaat me dit veel geld kosten, zonder er een motor aan over te houden, want die is geloof ik helemaal niet meer.....

;( |(
Volgens mij is de dealer daar gewoon voor verzekerd. Heb je getekend voor een eigen risico?
 
Ik vrees dat het dus niet bij een dealer was. Erg klote, maar shit happens. Nogmaals sterkte met de afhandeling.

was idd niet bij een dealer, maar bij een goede kennis. Motor waarschijnlijk total-loss, dus dat wordt afkopen.....

ach, in het voorjaar is het ook nog steeds weer leuk, ofzo, ik weet nog niet zo goed wat ik moet denken, doen of brullen...

bedankt voor medeleven....
 
Ahhhh, gister met je al gesproken, maar toch nog even m'n medeleven tonen hoor!!!! Echt klote man, maar zodra je er één hebt gaan we gelijk cruisen.. Gewoon opstappen, dat werkt echt het beste hoor ;) . Zodra je huiverig gaat worden om nog op zo'n ding te rijden, dan is het einde in zicht, dus gewoon lekker :] .

Er zijn denk ik niet veel mensen die kunnen zeggen dat ze hun eerste 'kneedown' hadden op een dag na hun rijbewijs :P
 
was idd niet bij een dealer, maar bij een goede kennis. Motor waarschijnlijk total-loss, dus dat wordt afkopen.....

ach, in het voorjaar is het ook nog steeds weer leuk, ofzo, ik weet nog niet zo goed wat ik moet denken, doen of brullen...

bedankt voor medeleven....
Ow... niet goed gelezen.
Misschien proberen op je WA te verhalen?
 
De Hoog in Vlaardingen, ik mag hier geen reclame maken, maar Fernando, you're the best, hij is blij als je fouten maakt, je mag tegen autos schoppen, behalve op je examen en het is ook weleens leuk om te horen als je het wel goed doet (ipv uitgescholden te worden door je instructor), it's all in the game, precies drie maanden bezig geweest....

Hee, De Hoog, daar heb ik ook mijn RBW gehaald. Bij de eigenaar, weet niet meer hoe die heet (Wim ofzo?) Maar dat is alweer 16 jaar gelden dat ik mijn eerste rijles daar heb gehad. Ja, ja, op de dag dat ik 18 werd :]
 
dat was een korte feestvreugde...
wonden likken voor nu....
en hopen dat je wel gauw weer kan rijden...

succes
 
misschien kun je hem alsnog kopen, en laten opknappen door een bekende ofzo
je hoeft hem alleen maar rijdbaar te maken, dan rijd je wel met schade, maar de financiele schade is dan een stuk minder

ik wist trouwens niet dat WA motoren uitsluit. ga toch maar eens nazoeken.

in elk geval veel plezier met je rijbewijs. mijn oude instrukteur zei altijd
als je het eerst ongeluk hebt gehad, leer je pas goed rijden. dus je bent er snel bij
succes
 
Kangaroe dood? Wat was de schade?

kapotte gril en radiator van Ford Falcon, volgende dag 250 km gelift naar bewoonde wereld, radiator van een sloop gehaald en gereedschap gekocht en toen proberen terug te liften......

maar 2 ongeschoren gasten met mutsen op, zonder tas, in bezit van radiator aan het begin van een 800km weg die neem je niet zo snel mee....

het was denk ik 12 graden en 's nachts vroor het daar....... nu lach ik er om, zal ik maar zeggen...
 
misschien kun je hem alsnog kopen, en laten opknappen door een bekende ofzo
je hoeft hem alleen maar rijdbaar te maken, dan rijd je wel met schade, maar de financiele schade is dan een stuk minder

ik wist trouwens niet dat WA motoren uitsluit. ga toch maar eens nazoeken.

in elk geval veel plezier met je rijbewijs. mijn oude instrukteur zei altijd
als je het eerst ongeluk hebt gehad, leer je pas goed rijden. dus je bent er snel bij
succes

Hij bedoelt de AVP (Aansprakelijkheids Verzekering Particulieren) en die dekt inderdaad geen schade die je toebrengt aan motorvoertuigen, omdat anders iedereen alle schades op die verzekering gaat verhalen. WA is Wettelijke Aansprakelijkheid en is het verplichte deel van je motorverzekering. Die dekt schade die je aan derden toebrengt.
Louns, wat een pech joh. Soms zou je de klok wel even willen terugdraaien en dan liever iets meer dan een uurtje ;)
 
Louns, wat een pech joh. Soms zou je de klok wel even willen terugdraaien en dan liever iets meer dan een uurtje ;)

Op zich wel waar, maar als ik me bedenk hoe ik eigenlijk beschermd ben gebleven ondanks alles, hoe ik ben opgevangen, hoe veel meer er had kunnen gebeuren, en hoeveel leed er om me heen wel weer is, dan is dit weer makkelijk te relativeren en ben ik eigenlijk alleen maar dankbaar. Het zet je wel weer met beide benen op de grond. Ik ben dus niet onoverwinnelijk en the edge is a fragile one.... het kan zo gebeurd zijn.....

Ik heb het even moeilijk gehad, nu weer doorgaan, afronden en een nieuw avontuur starten....
 
Goh, lees net ff dit topic door. Balen man! B|

Hoop dat je de lol van het :] niet laat verpesten hierdoor. Oke, je begint niet echt op de meest geweldige manier, maar er komt een dag dat je ook hierop zult terugkijken, en erom kunt lachen.
Succes met de afhandeling verder!
 
achter de wolken rijd ik nu dus op een fj600

oeh yeah..... lekkerties

motortie gekocht, voor een leuk prijsje, en pak gehaald bij Martijns Motorshop (hulde voor de service en de koffie [[[nee, dit is geen reclame.....onnee, toch wel :} ]]]

en nu aan het blazen, wel nat, maar wel blazen en ervaring opdoen.....

IMG_8952.JPG

IMG_8953.JPG

IMG_8957.JPG

IMG_8960.JPG

IMG_8962.JPG


Ben duidelijk heel blij, lekker MF-stickertie achterop (thanks Murkelboy)

Nu zal ik jullie raad opvolgen en veel van die veilige km uit gaan voeren....

lekker posen met mijn FJ 600, ha ha ha, als je ergens een lelijke topkoffer voorbij ziet komen, dan ben ik het....
 
Topic net doorgelezen, begrijp ik nou dat het een happy ending heeft :?
Gefeliciteerd in dat geval ;)
doe je voorzichtig? O-)
 
zit nu een jaartje weer eens mijn topic door te lezen, muahahaha, nu alweer een jaar schadevrij op 20.000 km....
 
Terug
Bovenaan Onderaan