Whaaaaaa, ik ben me dr eentje....

Louns

MF veteraan
13 nov 2003
1.642
0
:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
full

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Proficiat.

Weet ik hoe mijn rijbewijs er over drie weken, hopelijk, uit ziet.

Wel met mijn eigen foto natuurlijk :)
 
Gefeliciteerd!!!! :]

Heb je die foto laten maken net na het slagen :P

haha, nee anderhalf jaar terug, ik heb nu lang haar, een sik, en kijk altijd nors, maar op aanraden heb ik deze foto voor mij rbw genomen..... Murkel your the best..........

De rit na het slagen terug naar de rijschool is de gevaarlijkste van mijn leven geweest, ik was zooooo blij, ha ha ha, sorry Rotterdam...... morgen meteen even Yahama XJ600 kopen waarschijnlijk, stickertie plakken en dan ga ik posen......
 
cool! gefeliciteerd! weet nog goed dat die 25kw periode van mij klaar was })
Maarre veel plezier hoor!
 
Waar heb je gelest trouwens?

De Hoog in Vlaardingen, ik mag hier geen reclame maken, maar Fernando, you're the best, hij is blij als je fouten maakt, je mag tegen autos schoppen, behalve op je examen en het is ook weleens leuk om te horen als je het wel goed doet (ipv uitgescholden te worden door je instructor), it's all in the game, precies drie maanden bezig geweest....
 
haha, nee anderhalf jaar terug, ik heb nu lang haar, een sik, en kijk altijd nors, maar op aanraden heb ik deze foto voor mij rbw genomen..... Murkel your the best..........

De rit na het slagen terug naar de rijschool is de gevaarlijkste van mijn leven geweest, ik was zooooo blij, ha ha ha, sorry Rotterdam...... morgen meteen even Yamaha XJ600 kopen waarschijnlijk, stickertie plakken en dan ga ik posen......
 
hehe... leuk he dat papiertje ophalen ;)

Gefeliciteerd! Nu lekker gaan rijden... nou ja... als het weer meewerkt |( ;)
 
De Hoog in Vlaardingen, ik mag hier geen reclame maken, maar Fernando, you're the best, hij is blij als je fouten maakt, je mag tegen autos schoppen, behalve op je examen en het is ook weleens leuk om te horen als je het wel goed doet (ipv uitgescholden te worden door je instructor), it's all in the game, precies drie maanden bezig geweest....
Zal dan maar uit gaan kijken voor gevaarlijke gekken op XJ's...

Alhoewel, als je staat te posen kan je niet tegelijkertijd rijden natuurlijk...wel zo safe :+

Zonder gekheid; ik zal je ongetwijfeld nog wel een keer tegenkomen op straat. Laat maar foto zien van motor+outfit als je alles hebt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan