whaaaaaaahahahahahahahaha

extreme.jpg
 
Op maandag 18 maart 2002 22:45 schreef schamperd het volgende:en over de sex maar niet te spreeken ben je zwaar bezig den je dat je goed zit zit je gewoon in een plooi te porren



Dan heb je tentstokken nodig.. :+
 
Sjeezus.. met zo'n mens achterop moet ik met mijn machine nog naar Honda bellen om een nieuwe afstelling van mijn vering te krijgen..

Maar.. nu ik er over nadenk...uhmm.. moet dat mens toch eens bellen.. met haar achterop krijg ik zelfs mijn Pan op mijn achterwiel weg...
Kan ik eindelijk meedoen... :+

Als zij op je motor gaat zitten, dan is die pleite. Die is naar "the great beyond" :)

Die met die muis is trouwens :}
 
Deze tekening en degene waarmee dit topic mee gestart wordt hangen al jaaaren als affiches in de Skin Art, vandaar dat bv Niels hem ook al kende.
De tweede foto hangt niet in de Skin Art en dat wilde ik graag zo houden ook :r
Ken er zoveel die op het prikbord hangen.

I love Me is ook een goeie, en de skinart bezoeker weet wel welke ik bedoel ( de bezin eer ge begint affice )
 
bwoooooooaaaaaaaaahhhh :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r : :r :r :r :r :r :r kan je eindelijk wilies maken met een harley-davidson (no offense- gewoon onleuk grapje :p)
 
ik denk dat je met een stuk of 3 van die :r wel je mening had kunnen uitdrukken.
Je hoeft de layout daarvoor niet te verkloten. Kijkt zo stom op een 15" ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan