Whahahhaa

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Dit wordt echt te gek...ben net weer aangehouden :P 4x in 5 dagen dus...Ok, nou was het wel lichtelijk mn eigen schuld...haalde een motoragent op mn achterwiel in :P En nee, ik ben nie blind, het was een blinde motor :P Was die kerel op de rode pan die ook bij PPP rijdt...Heeft me gematst, heb maar 28 euro gehad voor het niet bij me hebbe van mn rbw, was een nette wheely, maar de volgende keer zou ut wel een artikel 5 worden, sub a111 of a117 :P
Maaruh, voor de rest :} kerel, een vent met motorhart op de juiste plaats....rijdt ook op een Yammie, dus ook nog een goeie smaak :P
 
Dit wordt echt te gek...ben net weer aangehouden :P 4x in 5 dagen dus...Ok, nou was het wel lichtelijk mn eigen schuld...haalde een motoragent op mn achterwiel in :P En nee, ik ben nie blind, het was een blinde motor :P Was die kerel op de rode pan die ook bij PPP rijdt...Heeft me gematst, heb maar 28 euro gehad voor het niet bij me hebbe van mn rbw, was een nette wheely, maar de volgende keer zou ut wel een artikel 5 worden, sub a111 of a117 :P
Maaruh, voor de rest :} kerel, een vent met motorhart op de juiste plaats....rijdt ook op een Yammie, dus ook nog een goeie smaak :P

Shit, ben 2 weken geleden ook gepakt door een rode pan, maar op de A16!!! 140 waar je 70 mag en die gast had mij ook "gematst" door de boete te geven voor het stuk waar je nog 100 mag!!! Toch nog 156 euro's!! Maar ja, had erger kunnen zijn.
Dit is voor mij pas de eerste in mijn twee-jarige motorcarriere!!!
 
Hé niet teveel over de pan-guy lullen. Dadelijk wordt hij door het 'apparaat' ontslagen :P
 
HAHA :} :} ja is een goeie wel zonde van de pleuro,s maar ja k vind het wel een goeie
die dienst klopper zal wel eff raar gekeeken
hebben dat je zo voorbij komt *D
 
Jij ook altijd met je asociale weggedrag. :+
Wel geluk gehad. Maar er zijn dus toch ook goeie cops. (zijn er alleen zo weinig)
 
Leuk is dat altijd.
Je wordt aangehouden en denkt:

- Of hij geeft me de volle mep :(

OF

- hij mats mij :9

De 2e had je zeker.
 
Ik denk wel vaker dat een pan-rijder een motoragent in burger is. Meestal let ik er op of ze die streep op hun broek hebben....
 
je kunt ze ook herkennen aan het wapen wat ze bij zich hebben, ik geef toe is moeilijk te zien maar een pan-european kun beter maar voorzichtig naderen tegenwoordig....
 
Hoe hard reed je dit keer weer op je achterwiel? Vast niet rustig, 150 op de snelweg? :)

Trouwens dat wheelieen in zijn 2 op de R6 al aardig door. Vriend van me klokte me van de week net boven de 130....echt gaaf *D
 
Maximum
TheRe can only be 1.


Draai twee woordjes om en het is taaltechnisch wat beter te verantwoorden:

TheRe can be only 1.

:P
 
Begin daar aub nie over....niemand heeft een flits gezien, dus late we hope dat het er geen 5 uit 5 worden....

Je reed ook niet zo hard :} en de nieuwe flitsers zijn infrarood oftewel bijna niet zichtbaar |( |( |( |( |( Maar niet getreurd '( ik zal voor je duimen vriend ;)
 
je kan niet altijd gladjes door het leven gaan..

maximum gaat ook voor de maximum an boetes ;)
 
Altijd baas boven baas.
Op 1 wiel onopvallende politiewagen ingehaald met 130 waar je maar 80 mag (oude weg naar Tilburg)en geen rijbewijs bij me.Mocht gewoon doorrijden na een waarschuwing.

Bijlage: rrr1.jpg
 
Er rijdt sinds kort ook een rode BMW R/RT onopvallend rond.
Er zit geen buddyseat op zoals de normale maar wel de aangepaste met stopbord.
De agent rijdt met all-weather jas en leren broek, wel heeft ie een witte BMW helm op met politie striping.
Tis van de verkeersdienst Rotterdam.
FF opletten dus.
 
Terug
Bovenaan Onderaan