What color shall I ride today?

Ik wil die oranje, nee die matgrijze, nee die paarse.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Kan niet kiezen! ;)

Vind het wel een positieve ontwikkeling, het lijkt erop dat de motor-industrie de autofabrikanten achterna gaan.
 
Doe mij maar een egale (mat) zwarte, maar die zit er weer niet tussen :( :( :(
Dan niet, dan blijf ik wel bij m\'n zwarte Fazertje ;)
 
Doe mij maar een egale (mat) zwarte, maar die zit er weer niet tussen :( :( :(
Dan niet, dan blijf ik wel bij m\'n zwarte Fazertje ;)

Special voor Spider dan :

misc.php
 
AARRGGHH, DAS MOOI!!

Net als in de PB-video\'s, daar zie je ook een compleet zwarte R1...yummie! Die heeft ook zwarte koplampen...echt een HEEL mooi ding :)

Ach, trouwens...al had ik een knal paarse R1 (met wite stippels), dan vond ik het nog goed :)
 
Vind het wel een positieve ontwikkeling, het lijkt erop dat de motor-industrie de autofabrikanten achterna gaan.

Volgens mij is dit gewoon iemand geweest die leuk heeft zitten kleuren op de nieuwe R1. Ik neem aan dat het niet van Yamaha zelf af zal komen.

Die zwarte is trouwens erg lekker!!!
 
[me]Skoezie zag die helemaal zwarte R1 en heeft net zijn broek aan de binnenzijde bevuild...
[/me]


Mag ik een doekje??? :+
 
Wow, dit is denk ik de mooiste kleur R1 die ik ooit heb gezien... Tering wat gaaf... 8-)

Ben benieuwd of ie in normaal daglicht ook zo mooi is.
 
Ach, trouwens...al had ik een knal paarse R1 (met wite stippels), dan vond ik het nog goed :)

Een knalroze dan met (roze)pluche (of hoe heet dat spul) zadel overtrek en ook op de handvaten?
Oh ja, en met roze stuurveters.

of gaat dit weer te ver?


Maar paars met witte stippels is nog wel te doen lijkt me.
 
zie je die gasten eromheen ook helemaal verliefd kijken naar deze schoonheid.

Die zwarte is mooi, maar deze silverbullet vind ik :9~
 
Inderdaad, bij deze verklaar ik deze zwart/grijze R1 tot mooiste fiets die ik ooit gezien heb. :}

Ja, nog mooier dan een R6 dus, al wordt dat wel de volgende bij mij denk/hoop ik. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan