What music gets you going

ApRiLiA_SMOKE

Banned User
16 jan 2003
2.209
0
slettendam
Voor ik on road ga draai ik vaak de volgende nummers terwijl ik m,n gear aan trek om echt in de goeie bikersrace spirit tekomen :}

Linkin Park - Points Of Authority
POD-Alive

:]

Wat jij :? Andre Hazes, voor de sjonnie choppers onder ons :P
 
1 naam : disturbed , en the beste song "the game" , wordt trouwens ook gebruikt in die stuntvideos a la redline extreme en dat soort toestanden...
 
Voor ik on road ga draai ik vaak de volgende nummers terwijl ik m,n gear aan trek om echt in de goeie bikersrace spirit tekomen :}

sorry kan het echt niet laten :X

wat een ongelofelijk triest topic |(
jij gaat elke keer voor je rijden jezelf spriritueel opladen door het draaien van vet harde super wrede keigafe klotemuziek?

wat een onzin, maar zal wel aan mij liggen
 
Schade rijden heeft geen ene reet te maken met goed rijden my 2 stroke friend :(
Waarvoor rij je motor gozer om thuis te komen met de gedachte van goh wat heb ik weer lekker en goed motor gereden omdat me niks is overkomen :?
Iedereen kan het gebeuren op elk moment wees daarvan bewust, dus praat geen poep.

ugh
Als je net zo goed kan rijden als dat je stroef kan lulle, had je nu nog schade vrij rond gereden :+
 
Schade rijden heeft geen ene reet te maken met goed rijden my 2 stroke friend :(
Waarvoor rij je motor gozer om thuis te komen met de gedachte van goh wat heb ik weer lekker en goed motor gereden omdat me niks is overkomen :?
Iedereen kan het gebeuren op elk moment wees daarvan bewust, dus praat geen poep.

ugh

haha, wat een tegenstrijdigheid in je post.
schade rijden heeft idd niets te maken met goed rijden>> dat is gewoon slecht rijden. of is schade rijden goed in jouw ogen? :?

en ja ik rij motor om thuis te komen met de gedachte van goh wat heb ik weer lekker gereden en gelukkig is me nix overkomen. is dat verkeerd?
ik moet bewust op mn plaat gaan ofzo?
dat doe jij dan maar, 2 stroke friend :X
 
Jonge zoiets hou je toch voor jezelf |(

Ga jij even melden wat je doet voordat je gaat rijden.

Echt een doeber topic dit.

En die muziek van, dat is tering herrie

Trouwens,jij weet jezelf,toch elke keer weer meer voor lul te zetten
 
Terug
Bovenaan Onderaan