What to do?

Terminator

Die hard MF'er
1 jun 2001
524
0
Nieuwegein
Vandaag bij de dealer geweest. Ze hadden daar een errug mooie TL1000s staan. 33K Km, Spyball alarm, Leovincy carbon dempers. Fietst kost in de winkel 8250,- euro. Erg mooie fiets moet ik zeggen en ik vind 'm nog meer :9~ dan een VTR of zo...

Zoals sommigen van jullie wel weten heb ik een CBR600 uit 97 met 16K op de teller en wat kleine schade links. (Schade geschat op 600 euro). Dealer wil mij er met schade 5000 euro voor geven.

Voorstel van dealer: bij inruilen CBR moet ik nog 3500 euro bijbetalen en dan is die TL van mijn. Ik krijg nog 600 euro terug van de verzekering, dus kost feitelijk 2900 euro.

Wat vinden jullie? Goed aanbod? Ik vind het wel aardig maar twijfel nog...
 
goeie deal. enne..... je leeft maar 1 keer :) dus als de financieen het toe laat.....
 
Vandaag bij de dealer geweest. Ze hadden daar een errug mooie TL1000s staan. 33K Km, Spyball alarm, Leovincy carbon dempers. Fietst kost in de winkel 8250,- euro. Erg mooie fiets moet ik zeggen en ik vind 'm nog meer :9~ dan een VTR of zo...

Zoals sommigen van jullie wel weten heb ik een CBR600 uit 97 met 16K op de teller en wat kleine schade links. (Schade geschat op 600 euro). Dealer wil mij er met schade 5000 euro voor geven.

Voorstel van dealer: bij inruilen CBR moet ik nog 3500 euro bijbetalen en dan is die TL van mijn. Ik krijg nog 600 euro terug van de verzekering, dus kost feitelijk 2900 euro.

Wat vinden jullie? Goed aanbod? Ik vind het wel aardig maar twijfel nog...

FF rekenen: TL kost 8250, daarvan af gaat inruil CBR 5000, en bijbetaling van 3500.
Kweenie, maar ik raak ergens 250 pleuros kwijt . . . ;) Dus, als je 3250 bijbetaald en je vind die TL :9~ dan vooral doen!
 
Dat is ook 1 van de redenen waarom ik nog twijfel. Ik heb TL's wel es voor minder gezien. Ik vind de KM stand ook wat aan de hoge kant.

Ik weet niet of ie er nog staat, maar er stond een mooi exemplaar bij Aad van Kekem in ridderkerk. Weet geen gegevens wat betreft bouwjaar, prijs, km stand maar misschien de moeite waard om eens te informeren? succes met zoeken in ieder geval!

EDIT. kobomotoren heeft er 1 van 2000 staan met 20000 km...... voor 8500 ex korting!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan