what's a sexy bike for a girly

Polletje, what's a sexy girlsbike

  • streetfighter/naked

    Stemmen: 27 24,5%
  • toer

    Stemmen: 0 0,0%
  • sport/toer

    Stemmen: 12 10,9%
  • hyper sport

    Stemmen: 49 44,5%
  • cross

    Stemmen: 1 0,9%
  • off road

    Stemmen: 3 2,7%
  • harley/ chopper

    Stemmen: 6 5,5%
  • jawa

    Stemmen: 12 10,9%

  • Totaal aantal stemmers
    110
1 jun 2004
75
0
Souburg
Hier schrijft een lucky guy. ;) :9~

De meeste bikers vinden het tof als 't eigen vrouwtje ook kan en wil rijden. I'am lucky. Alleen nu moet ik mijn fiets (thundercat) delen of eentje lenen.

Natuurlijk wil ze iets voor haarzelf. Ze zoekt iets met power om de boyz bij te houden, maar geen oud brik (dat worden overuren :) ). Hoeft ook niet nieuw te zijn. moest er ook nog bijkomen. Ze wil echter ook niet te ver voorover zitten en de motor mag niet te groot zijn (ze is 165 (LENGTE, GEEN LEEFTIJD)) De rest van haar maten vertel ik niet, maar zoals ik al zei I'm lucky.

Roept u maar, waarmee zou ik haar blij kunnen maken (qua motorkeuze dan, de rest regel ik zelf wel!!)?

En mensen voor de duidelijkheid. Mijn schatje is niet op d'r bekkie gevallen, heeft of neemt echt wel beslissingsrecht, passen en proefrijden doen we ook echt wel! Willen alleen graag gerichter zoeken dan zeeland uit en lukraak een zaak instappen en van tjee, waar zullen we es beginnen

En voor haar zelfbeeld, op welke motor zie jij een mooie meid voor je? :]

GRAAG JE STEM, EN EVENTUEEL JE MOTIVATIE ff pollen DUZZZZ


P.S. al iemand met ervaringen op de nieuwe fazer? komt er ook nog een 1000?
 
Laatst bewerkt:
wel moeilijk zonder een piccie van je vriendin. :+
Maar ik heb sport/tour gekozen en dan ff stoppen en haar (natuurlijk) lange haar losgooien. :9~
 
Als ik het zo lees denk ik aan; Honda VFR 400tje(goede stuurfiets,goed bij de grond).Suz Bandit 400.Fazer 600(dacht dat er ook 400 was). ZXR400, FZR400(600)
Supersport keuze dus, vindt ik zelf gewoon het mooiste en ook het leukste om een dame op te zien rijden. De 400tjes zijn redelijk snel, en ze zit waarschijnlijk goed, omdat de hoogte van de motor wel aangenaam is. En aangezien jij zegt dat je "lucky" bent ga ik ervan uit dat ze een lichtgewicht is en de snelle boyz redelijk kan bijhouden. :}
 
Ik zou gaan voor een Ducati Monster S4R. :9~

(hemelpoorten openen.. mondjes vallen open..)
f07.jpg


TADA... (alleen moet je die oerlelijke kutkatalysator weghalen gelijktijdig met die dozen van dempers)

En als je kappen wilt.. een CBR sport of iets in die richting.

In ieder geval geen Suzuki Hayabusa/Honda Blackbird/Kawasaki ZX12-R; een klein iemand op zo'n groot ding.. nee.(ook geen GoldWing dus :+ )
 
Laatst bewerkt:
Als ik het zo lees denk ik aan; Honda VFR 400tje(goede stuurfiets,goed bij de grond).Suz Bandit 400.Fazer 600(dacht dat er ook 400 was). ZXR400, FZR400(600)
Supersport keuze dus, vindt ik zelf gewoon het mooiste en ook het leukste om een dame op te zien rijden. De 400tjes zijn redelijk snel, en ze zit waarschijnlijk goed, omdat de hoogte van de motor wel aangenaam is. En aangezien jij zegt dat je "lucky" bent ga ik ervan uit dat ze een lichtgewicht is en de snelle boyz redelijk kan bijhouden. :}


TJA ALS IK HAAR VOORSTEL OM EEN 400 -TJE TE PROBEREN KIJKT ZE ME AAN ALSOF IK HAAR NIET VOOR VOL AANZIE.
 
TJA ALS IK HAAR VOORSTEL OM EEN 400 -TJE TE PROBEREN KIJKT ZE ME AAN ALSOF IK HAAR NIET VOOR VOL AANZIE.
Inderdaad! Niet doen dus.. ;)

Wat is het toch met die CapsLock?

Edit: Ohja, om niet van die boze reakties te krijgen dat een 400 niet snel kan zijn.. Het gaat niet om de grootte, maar als op een grote kunt rijden dan kun je toch wat meer. Al is de 400 ook niet traag. ;)
 
Laatst bewerkt:
Je klinkt een beetje.. gefreakt? Alles goed? Is dit trouwens voor mij?

Misschien is de S4R wat overdreven, een 600 kan ook natuurlijk.. :z


sorry. Ik kan er juist echt wat mee. Ik ben namelijk geen wandelende enceclopedie op motorgebied.

Ze reed al eens op de raptor 1000. was ook lekker laag en goed handelbaar voor haar.
 
Voor haar zelfbeeld: om te beginnen moet jij dan stoppen met teksten als...'t eigen vrouwtje en my girly.

En aangezien jij jouw Thundercat moet uitlenen ...past ze daar dus op.
Kopen jullie er toch gewoon 1 bij? 8-)
 
Een handige tip misschien nog: ga eens langs alle merkdealers(als je een nieuwe zoekt tenminste) en ga gewoon op alle modellen zitten. Kijken of het lekker zit en past. Weet je gelijk meer.

En anders gewoon lang een paar motorzaken gaan en alles passen. Hoogstwaarschijnlijk heeft ze zelf ook een richting die ze wil, dus als je dat weet kan al er meer natuurlijk. Bv absoluut geen crosser(zeg maar wat).

Misschien hier wat aan?
Suzuki SV650S

(ben ik een beetje veel aan het posten? voel me bijna een spammer.. :P )
 
Mijn vriendin reed op een 2003 R6, errggggg yammie
(nu ff wachten op de '05..)
 
een stoere sexy vrouw rijdt natuurlijk ene dike naked bike of streetracer of monster maar ja valt daar ook tussen he
en niet te vergeten een stoer lederpak :9~
 
geef je haar toch die donderpoes? kan zij hier ook in een eigen gespreks-groep duiken... koop jij lekker een zx of gsx ofzo... whatever... de kansen liggen hier voor het oprapen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan