what's a sexy bike for a girly

Polletje, what's a sexy girlsbike

  • streetfighter/naked

    Stemmen: 27 24,5%
  • toer

    Stemmen: 0 0,0%
  • sport/toer

    Stemmen: 12 10,9%
  • hyper sport

    Stemmen: 49 44,5%
  • cross

    Stemmen: 1 0,9%
  • off road

    Stemmen: 3 2,7%
  • harley/ chopper

    Stemmen: 6 5,5%
  • jawa

    Stemmen: 12 10,9%

  • Totaal aantal stemmers
    110
Daar zou je inderdaad gelijk in kunnen hebben. Ik heb zelf nog nul komma nul ervaring, heb vandaag m'n rijexamen. Ik heb ook een hele tijd zitten twijfelen over wat ik als eerste motor zou kopen maar heb uiteindelijk toch een R6 gekocht. Het is altijd al een beetje een droom geweest en ik denk dat als ik als eerste motor een wat "normalere" motor zou hebben gekocht ik over een jaar of zo toch wel voor een R6 zou zijn gegaan. Als je een beetje zelfbeheersing hebt denk ik dat het niet echt een probleem is om op een supersport te beginnen maar als ik binnen een paar weken op m'n bek ga laat ik het wel van me horen.


Heb meerdere dames zien opstappen op sportfietsen. Naar het schijnt laten zij zich niet zo snel opnaaien en overschatten zij zich niet zo snel als de heren.

Waarheid? roept u maar.

Zeker is dat de zit en het gewicht niet te hoog is dus voetjes aan de vloer en hem overeind houden moet niet het directe probleem zijn
 
full

Gewoon een Monster nemen joh.....
Rijdt echt super. :9~
 
Kijk, noem het lomp, maar die hornet is mij nog nooit opgevallen. Ziet er leutig uit. Geven die kuipjes ook nog wat bescherming of is het alleen show?

Die zilveren hornet zal wat meer windbescherming geven dan die blauw. Die onderkuip is enerzijds voor bescherming van je uitlaatbochten, anderzijds omdat het gaaf is. Maar geeft geen windbesch. Die zilveren geeft wat meer bescherming omdat het scherm en de kuip wat groter zijn. Scherm ligt ook veel hoger. Kijk maar goed naar het plaatje dan zie je het zelf ook!
Succes verder nog.
Tip: kijk ff op marktplaats voor leuke plaatjes om aan je vriendin te laten zien. Staan er echt genoeg.
 
een echte sevy kibe for girls vind ik een Super Sport, en het liefst een rode 8-) zoals, de Ducati

Zoals deze:
748.jpg
 
Zoek in ieder geval een bike uit waar ze op past - soms zie ik meiden op een mooie motor rijden die duidelijk te groot voor hen is... En dan kan de motor nog zo mooi zijn, sexy zijn ze dan echt niet meer - ziet er eerder onhandig uit...
 
eeeeh, ik dacht toch echt dat de Thundercat 600 cc met 94 PK was en de Ace 1000 cc met 145 PK. De Ace is niet de lichtere versie van de Cat hoor. Ze zijn ook best verschillend, qua houding ook, op de Cat zit je wat minder voorover. (heb wel eens op een Cat gereden en heb een Ace in de schuur staan).
Sorry, het spijt mijn vreselijk voor deze vreselijk domme fout. Dat had ik moeten weten. Anders neemt 'crashtest thundercat' toch een Ace en geeft hij zijn Cat aan zijn vriendin.
 
Zoek in ieder geval een bike uit waar ze op past - soms zie ik meiden op een mooie motor rijden die duidelijk te groot voor hen is... En dan kan de motor nog zo mooi zijn, sexy zijn ze dan echt niet meer - ziet er eerder onhandig uit...

Dat zeg je 's avonds ook niet als je zon meid versiert hebt...en denk je HANDIG!!!

Hoeba hop hop

i am gone... ;)
 
Heel erg bedankt voor al die toffe reac's. We zijn gelijk al weer in een motorzaak naar andere modelletjes gaan kijken dan waar ik normaal gesproken naar zou kijken.

Thanx allemaal.

BTW lekker motorweer hier in het Zeeuwse.
 
Terug
Bovenaan Onderaan