what's a sexy bike for a girly

Polletje, what's a sexy girlsbike

  • streetfighter/naked

    Stemmen: 27 24,5%
  • toer

    Stemmen: 0 0,0%
  • sport/toer

    Stemmen: 12 10,9%
  • hyper sport

    Stemmen: 49 44,5%
  • cross

    Stemmen: 1 0,9%
  • off road

    Stemmen: 3 2,7%
  • harley/ chopper

    Stemmen: 6 5,5%
  • jawa

    Stemmen: 12 10,9%

  • Totaal aantal stemmers
    110
Heeft ze zelf helemaal geen voorkeur dan wat ze mooi vind ?


Als ze dat wist zette ik deze topic niet op. Brede intresse. Zoeken in motorzaken hier in zeeland was tot nu toe niet bevredigend. Niet voor kleding en niet voor bike. Voor kleding en nieuwe helm gisteren geslaagd in Nijmegen. Helaas vaak werken als er beurzen en motor evenementen (like TT) zijn. Hoop met dit topic leuke ideeen aangreikt te krijgen om b.v. gericht op marktplaats.nl etc. te zoeken. Ben zelf n.l. geen wandelende motor encyclopedie.
 
Zou eerst proberen uit te vogelen welke categorie haar het meest aanspreekt dan inderdaad..

Aangezien je zelf sport rijd zou ik aanraden om toch ook in de sporthoek te kijken, niet leuk als je zonder kuipen op de snelweg rijd terwijl de rest lekker comfi achter het kuipie zit ;) beetje rechterop zitten kom je denk ik snel bij vfr/zzr/gsx-f weet alleen niet hoe dat zit qua lengte.
 
Tuurlijk. In de grote hoeveelheid motoren is het toch fijn ff een richting vinden, en belangrijker wat absoluut goed is of absoluut niets. Vaak is het toch eerst de looks, dan passen welke lekkerste is. Soms zie je een motor die door eigenaar zo is opgeleukt dat het van een motor waar je normaal aan voorbij loopt ineens een motor is geworden waar je bij stil staat.
Dat is dus het probleem: er zijn maar weinig motoren die slecht zijn dus alles draait om smaak ;)
Laat haar bijvoorbeeld eens kijken naar een Fazer 600, Bandit6 600, CB600F, SV650 etc. en kijk wat ze van die motoren vindt.
 
SUPERSPORT!!

reden: tja, gewoon een kwestie van smaak. Als ik een vrouw op een supersport zie denk ik "WAUW!". En je hebt natuurlijk de meest sexy zithouding :9
 
Een vrouw op de volgende motors is sexy genoeg voor mij *D :
1. Hayabusa
2. ZX-12
3. R1
4. ZX-10
5. Blade
 
neem gewoon een zxr 750 top fiets ! toppie in de bochten en kleine dames komen redelijk bij de grond as de brug niet verhoogt is :+ :+
 
tja daar moet je wel op kunnen rijden. en als je net je rijbewijs hebt....... kan je beter eerst ervaring opdoen op een sport :) lijkt mij hoor

Daar zou je inderdaad gelijk in kunnen hebben. Ik heb zelf nog nul komma nul ervaring, heb vandaag m'n rijexamen. Ik heb ook een hele tijd zitten twijfelen over wat ik als eerste motor zou kopen maar heb uiteindelijk toch een R6 gekocht. Het is altijd al een beetje een droom geweest en ik denk dat als ik als eerste motor een wat "normalere" motor zou hebben gekocht ik over een jaar of zo toch wel voor een R6 zou zijn gegaan. Als je een beetje zelfbeheersing hebt denk ik dat het niet echt een probleem is om op een supersport te beginnen maar als ik binnen een paar weken op m'n bek ga laat ik het wel van me horen.
 
zo van: hier heb je de mijne, ik ga shoppen mzzl!!!

lady bikers, kan dit???

Jaaaa, dit kan! Zo hebben wij het ook gedaan. Vriendje reed al een jaar op gsx750F, was toe aan iets anders. We hebben samen gespaard voor de tweede motor. Dus nu rijd ik op de gsx en hij op een thunderace.

Iemand raadde je eerder een gsx aan, maar als ze klein en licht is, is dat mischien niet zo een heel goed plan. Rijden gaat prima, maar in de schuur zetten etc is moeilijker, hij is best zwaar! Ik ben best een flink meissie, maar ik heb er moeite mee dat ding vooruit te duwen.

Ik rijd nu een half jaar op de GSX, maar heb een middag op de Thundercat gereden: :] :} . Ik ben hem ernstig aan het overwegen voor volgende motor. Hoewel de Ace ook geweldig rijdt.. Maar ook ik vind 2 dezelfde motoren een beetje 'jammer': je hebt geen afwisseling, en je krijgt een beetje het 'dezelfde fietsen, fietstassen en trainingspakken' idee he..

Moeilijk moeilijk, maar oh, wat is het leuk, een nieuwe motor uitzoeken! veel plezier en succes!
 
ja sexy vind motorijdende vrouwen meer cool(net als die onwijs vette gave coole koffie padssssss)
tja ik ga voor de hornet leuke motor,en sexy tja moet je er op gaan zitten in een string ofzo.
 
mijn bike, maar dat staat toch perfect ~! *D
maar ze wil zelf een r6, ben ik het ook meeeens hoor ;)

full
 
Een Suzuki SV650S of N is toch een goed optie of
een Cagiva raptor 650 of 1000 of
het origineel: de Ducati Monster. Zeker geen langzame motoren.

Anders de lichter versie van de Thundercat, de Thunder-ace (toch?)
Een Honda Hornet 600
Een Yamaha Fazer 600 of ....

Er zijn teveel mogelijkheden denk, maar de bovengenoemde hebben toch wel een goed uiterlijk en voldoende vermogen om sexy te zijn. Als ik jou was of je vriendin zou ik gaan voor een sportieve motor, maar geen supersport. Een sportieve naked met een kuipje zegmaar.

Edit: is de KTM Duke te groot of niet, want dat is pas een sexy motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan