What's in a nickname: Jezus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan ga ik me nu aanmelden onder de nick
"kinderverkrachter"
Nu zou ik gemeens kunnen zeggen over lengtes en leeftijden }) Maar ik wil Lage CB niet kwaad maken. Woeste vrouwen zijn als briesende leeuwen. Dat willen we natuurlijk niet ;)
 
Niet dat ik het goed- of afkeur, maar waarom koos je voor deze naam? Bij de meeste namen hier kan ik wel wat verzinnen, maar bij deze heb ik daar meer moeite mee.
Het is niet je eigen naam (mocht dat wel zo zijn, KNIP JE HAAR ;) ) is het je grote voorbeeld? Leg het eens uit. Misschien dat er dan wat minder weerstand wordt geboden.

Oh voor ik het vergeet, welkom op m-f
 
Het is niet je eigen naam (mocht dat wel zo zijn, KNIP JE HAAR ;) ) is het je grote voorbeeld? Leg het eens uit. Misschien dat er dan wat minder weerstand wordt geboden.

Oh voor ik het vergeet, welkom op m-f

Had ik gevraagd in voorstellen topic met link erbij naar betreffende topic...
nog geen antwoord...
 
jonges...het wordt weer te mug-olifant...

laat ruud of andere modjes beslissen...en leg een uitspraak neer...

:)
 
:} Dus internet heeft het hiernamaals ook al bereikt. De techniek staat ook echt voor niets.
Mooi weer daarboven??
jups...en hier heb je godbikes :)
met meer vermogen dan op aarde...
alle circuits zijn gratis...en je kan er altijd op.

geen flitspalen...en geen coppers die je het leven zuurmaken...

geen boetes...geen snelheidslimieten...alles mag en alles kan...

overal de mooiste de bochten...geen enkele weg is recht...en het asfalt van assen...

nou ...lijkt dat je wat?
moet je ff tegen een boom raggen met 200 :)
dan zie ik JOU strx :)
 
Dit is dan echt de laatste keer want ik wordt
ziek van die reakties hier. Lees eens fatsoenlijk.
Ik geef een reaktie op alle reakties hier.
En zoals ik al zei, kan van mij alles.
Ook domme reakties waar ik ziek van wordt.
Ik haal er geen andere dingen bij, dat doen
andere voor mij.En ik ga geen rekening houden
met frusties die nergens tegen kunnen.
Ik heb geen kwade bedoelingen, maar zo wordt het
hier wel neergezet (demonisering van jesus , komt je bekent voor?)Alles kan door iemand verkeerd opgevat worden, dus als iedereen daarmee rekening moet gaan houden wordt het erg stil.

klaar af over en uit.
 
Wat een gedoe om een nickname... :z

Ik zie het probleem niet, en mensen die dit provocerend en absoluut niet correct vinden moeten eens bij zichzelf te rade gaan mijns inziens. Tis maar een nickname. In Spanje is Jesus trouwens een heel normale naam. ;)

We zitten hier niet op www.eo-forum.nl ofzo.
 
Ik vind het ook wel een beetje gebrek aan respect. Net als het gebruiken van het woord 'kanker' op plaatsen waar je beter wat anders kan verzinnen. Maakt voor de één niet uit, maar komt bij de ander wat harder aan.

'Anything worth taking seriously is worth making fun of' maar een beetje meer niveau kan hier en daar geen kwaad.
 
Wat een gedoe om een nickname... :z

Ik zie het probleem niet, en mensen die dit provocerend en absoluut niet correct vinden moeten eens bij zichzelf te rade gaan mijns inziens. Tis maar een nickname. In Spanje is Jesus trouwens een heel normale naam. ;)

We zitten hier niet op www.eo-forum.nl ofzo.

stupid.gif
 
klaar af over en uit.

Heb je misschien nog wel even tijd om te reageren op de vraag die ik stelde...

Of jij vindt dat iedereen maar zo een naam kan neerknallen dan...
En de vraag om je naam toe te lichten in een topic...

Jij wil overweg kunnen met iedereen, dan hoort dat er ook bij.
Bakkeleien over een punt moet gewoon op een normale manier kunnen toch?
 
Heb je misschien nog wel even tijd om te reageren op de vraag die ik stelde...

Of jij vindt dat iedereen maar zo een naam kan neerknallen dan...
En de vraag om je naam toe te lichten in een topic...

Jij wil overweg kunnen met iedereen, dan hoort dat er ook bij.
Bakkeleien over een punt moet gewoon op een normale manier kunnen toch?

Wat mij ook opvalt in deze 'Discussie' is dat mensen geen antwoord geven op gestelde vragen maar de vraag ontwijken en er een statement tegenaan gooien...
Als je zo'n slimme jongen ben (doel niet op iemand specifiek... Maar op meerdere mensen), om een discussie aan te gaan, geef dan ook een fatsoenlijk antwoord op gestelde vragen... :)
 
Ik zie het probleem niet, en mensen die dit provocerend en absoluut niet correct vinden moeten eens bij zichzelf te rade gaan mijns inziens. Tis maar een nickname.

Guttegut wat is het weer moeilijk om respect te hebben voor een ander en verder te denken dan neusie lang is...

Ik ga meer en meer de neiging krijgen om mezelf aan te melden als kinderverkrachter...

Moet kunnen toch...Ik hou van kk, hou van sex.
En wat kan mij het schelen wat een ander denkt.
Hadden ze maar niet verkracht moeten worden.
Hadden ze maar geen familie van een verkracht kind moeten worden.
Het is maar een nick name en verder post ik netjes |( |( |(

En ik hoef niks bij mezelf te raden gaan. En het doet er al helemaal niet toe of ik wel of niet gelovig ben en nu in me Puttense rok met knotje in me haar zit te tikken hiero.

Tsjakka, maar moest er echt ff uit nu hoor.
 
De gelovige moraalridders mogen altijd wel hel en verdoemenis uitspreken over al die duivelse wegpiraten (wij dus :P ) maar wij mogen zeker niet zo'n nickname op ons forumpje hebben, omdat dat zogenaam schokkend zou zijn voor hun tere zieltjes? Kom op zeg... waar praten we over. Ik heb nog nergens dikke flames tegen bepaalde godsdiensten gezien ofzo.

(let wel: dit is mijn mening, misschien dat de rest van de crew er wel anders over denkt, maar wat mij betreft kan zo'n nickname gewoon :) )
 
Op dinsdag 25 juni 2002 17:04 schreef Lage CB het volgende:Guttegut wat is het weer moeilijk om respect te hebben voor een ander en verder te denken dan neusie lang is...

Ik ga meer en meer de neiging krijgen om mezelf aan te melden als kinderverkrachter...

Moet kunnen toch...Ik hou van kk, hou van sex.
En wat kan mij het schelen wat een ander denkt.
Hadden ze maar niet verkracht moeten worden.
Hadden ze maar geen familie van een verkracht kind moeten worden.
Het is maar een nick name en verder post ik netjes |( |( |(
Een dergelijke nickname en kinderverkrachters met elkaar vergelijken slaat werkelijk helemaal nergens op. :(
 
En hier staat de reden waarom hij deze nickname heeft.

Ik vind het maar zielig gejank. Al zou ik gelovig zijn, dan nog zou ik me hier niet druk om maken. Als je je al druk maakt om zulke futiliteiten, dan heb je wel een erg zwaar leven zeg! |(
 
En nogmaals :} :} :} LCB :} :} :}


en Rev, niet alle christenen demoniseren motorrijders, of is dat in Friesland anders ?
En ik vind de vergelijking van LCB goed opgaan, of hoe zou je reageren moest er hier iemand registreren onder de nick Pim Fortuyn (ik zou hier als Belg weinig moeite/problemen mee hebben, terwijl het voor de meeste hier wel wat gevoeliger ligt, maar dat zou ik dan wel weer niet snappen :? ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan