What's in the barn

Counts customs is ook wel leuk, die gasten zien er niet uit maar zijn wel lekker enthousiast bezig.
 
Ik ben even de naam van het programma kwijt, maar volgens mij was en tien jaar geleden op Discovery een serie waarin de presentator (Mark?) een Cobra kitcar bouwde op basis van een Sierra.

Leuke kerel, die dacht ik van origine veearts was. Het was veel meer slow TV waar in een hele serie 1 auto gebouwd werd. Daarna kwam er volgens mij een serie met een helikopter.

Ik vond met name mooi dat ze veel meer van de techniek konden laten zien en dat hij in een gewone garage werkte zonder brug, net als ik, beunprutsamateur.

Ik ga even googelen, iemand hier die de naam van die serie zo oplepelt?

Edit: Mark Evans met o.a. A car is born
 
Laatst bewerkt:
Mark Evans. "A Car is Born". Óf a Chopper is Born, a Plane is Born....... ;) Geweldig om te kijken en érg droge humor er in.

Dammn... Ik moet sneller lezen óf op cmd-r drukken voor dat ik reageer :o
 
Laatst bewerkt:
In deze ben ik het helemaal met je eens.

Moet vaak wel lachen om die Amerikanen, altijd deadlines en dan s'nachts nog lopen kloten om een auto aan de gang te krijgen terwijl ze net alles ingebouwd hebben, echt gericht storing zoeken is er niet bij, wel veel spuitbussen die dan in de carburateur geblazen worden.

De Britten hebben het wat dat betreft beter begrepen. :Y

De auto's en motoren van Jay Leno worden anders wel perfect gerestaureerd. Ik geloof niet dat hetgeen op de tv komt representatief is voor de Amerikanen. Sowieso ben ik zeer sceptisch over deze programma's. B|
 
Mark Evans. "A Car is Born". Óf a Chopper is Born, a Plane is Born....... ;) Geweldig om te kijken en érg droge humor er in.

Dammn... Ik moet sneller lezen óf op cmd-r drukken voor dat ik reageer :o

Pete mate! !! *O*

Ik blijf dat soort programma's leuk vinden. Jammer dat dat er niet meer is.

Ik kijk de laatste tijd gewoon heel veel joetoep filmpjes wat ook veel laat zien qua restoratie, customising en techniek enz.....ook veel amateur filmpjes zag laatst nog een serie van Jesse James waar hij bij allerlei mensen langs gaat om oude ambachten te leren echt leuk.
 
Laatst bewerkt:
Mark Evans is super. Hij heeft ook een Triumph motor gerestaureerd en die Pete is heel grappig. Ik geloof dat Pete zelfs de producer is van dat programma.
 
Mark Evans is super. Hij heeft ook een Triumph motor gerestaureerd en die Pete is heel grappig. Ik geloof dat Pete zelfs de producer is van dat programma.

En een E-type gerestaureerd en een trike gebouwd.

Was heerlijk rustgevend om naar te kijken.

Er is ooit eens een Nederlands programma geweest (gepresenteerd door Huub Stapel ) daarin werd een Porsche 911 targa gerestaureerd. Was zelfs op de publieke omroep dus zonder reclame.
 
Ben zelf helemaal weg van de Youtube Video's van COLINFURZE

Jonge mafkees de vroeger loodgieter was, briljant creatief is, en in een heel klein schuurtje achter zn huis de gekste dingen maakt.

Van een 360 graden reuzeschommel met parapropellor of ondergrondse apocolypse bunker tot termite waterkoker of een broodmes die automatisch toast maakt.

Echt een tip!! colinfurze

oja, en natuurlijk hele snelle mobility scooters of een tuktuk met een cbr600 blok!
 
Nog een leuke show:
Speed with Guy Martin

Schijnt vanaf 4 september weer een nieuwe reeks aan te komen volgens TheTvdb.com
 
Laatst bewerkt:
Opzouten oma.

Iemand al gekeken naar "shed and buried"?
Ik heb alle afleveringen gezien,een grappig programma,een ander programma wat die Henry Cole gepresenteerd heeft is
The motorbike show,die vind ik persoonlijk nog leuker,die is alleen motorfiets gericht ,er zijn een aantal afleveringen op
You Tube te vinden,hier een voorbeeld,
 
On yer bike is ook erg de moeite waard.
Te zien op youtube.
Ik heb ff wat bekeken maar ze waren bijna een hele aflevering bezig een plaatje
metaal pas te maken voor de achterkant van een frame,ik moest echt mijn ogen open dwingen anders was ik
in slaap gevallen,de heren moeten duidelijk nog leren hoe je een leuk en interessant programma maakt,
een plaatje pas maken en daar een half uur over doen valt daar duidelijk niet onder,boring :Z
Shed and buried en the motorbike show zijn vele malen leuker om naar te kijken :Y
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan