What's in the barn

Han S

MF veteraan
11 apr 2015
32.551
71.709
Sinds een kleine week is Wayne Carini (de tuinkabouter volgens mijn freule) opgetieft om plaats te maken voor de show van Dale Walksler. Dit speelt zich af op Discovery en ik vind het wel een leuke show.

Dale weet ongeveer alles van Amerikaanse motoren uit zeer lang vervlogen tijden en spoort ze op voor zijn museum.

Wat vinden jullie van dit gedoe?
 
Ik vind Wayne Carini wel een toffe dude.

:Y

Wayne staat bekend als een heel vriendelijke en betrouwbare man en ik kijk graag naar zijn show om de mooie auto's. Maar hij zou wat meer moeten doen aan zijn presentatie, of dat overlaten aan een mooie presentatrice.

Wat ik ook zo bizonder vind is dat hij zich altijd richt naar iemand naast de camera, terwijl het volgens mij de bedoeling is dat hij tegen de kijker praat, dus in de camera moet kijken.
 
Wayne staat bekend als een heel vriendelijke en betrouwbare man en ik kijk graag naar zijn show om de mooie auto's. Maar hij zou wat meer moeten doen aan zijn presentatie, of dat overlaten aan een mooie presentatrice.

Wat ik ook zo bizonder vind is dat hij zich altijd richt naar iemand naast de camera, terwijl het volgens mij de bedoeling is dat hij tegen de kijker praat, dus in de camera moet kijken.

Ik vind die "presentatie" van Wayne nou juist zijn pluspunt. Zo gepassioneerd, zoveel kennis en zo down to earth, gewoon lekker zichzelf! Een van de mooiste programma's om te volgen in deze tijd van tig zenders met weinig boeiende programma's.

Maar binnenkort dan eens naar What's in the barn kijken.
 
Ik vind die "presentatie" van Wayne nou juist zijn pluspunt. Zo gepassioneerd, zoveel kennis en zo down to earth, gewoon lekker zichzelf! Een van de mooiste programma's om te volgen in deze tijd van tig zenders met weinig boeiende programma's.

Maar binnenkort dan eens naar What's in the barn kijken.

Daarover verschillen we dan van mening. Ik denk dat een beetje mediatraining hem veel interessanter zal maken. Wie ik wel erg leuk vind is Roger Barr, die oudere monteur van hem die dit jaar 80 wordt.
 
Over de wijze van presentatie verschillen de meningen blijkbaar nogal. Ik heb al veel van zijn afleveringen gezien en hij boeid mij nog steeds. Ik zie hem vele malen liever dan die andere Amerikaanse brulaap met zijn zoon. Hoe heet hij ook weer.
 
Erg leuke show! Alleen jammer van de amateuristische ondertiteling...

"Er staat een Arumaki in de hoek"
Ik denk, WTF heeft sushi er mee te maken???

Maar later snapte ik het, er werd een Aermacchi motorfiets bedoeld..
 
Ik vind die "presentatie" van Wayne nou juist zijn pluspunt. Zo gepassioneerd, zoveel kennis en zo down to earth, gewoon lekker zichzelf! Een van de mooiste programma's om te volgen in deze tijd van tig zenders met weinig boeiende programma's.

Maar binnenkort dan eens naar What's in the barn kijken.

Eens, ik kijk ook altijd graag naar Wayne. WITB is een zelfde soort programma, maar dan met klassieke motoren.
Zijn dit nieuwe afleveringen of weer herhalingen van de herhalingen?

Verder mag ik ook altijd graag naar Wheeler Dealers kijken. Vooral het sleutelgedeelte met Edd China.
 
Wayn schint een aardige kerel te zijn heb ik gehoord van menschen die hem persoonlijk ontmoet hebben,

maar wat is er met Philly throttle??

waarom wordt dat niet meer uitgezonden..???
leuke chaos en alles komt op z'n pootjes terecht..
werknemers die 3x ontslagen worden en er toch blijven werken...

wie want moor....
 
Wanyne en die van what is in THE barn doen normaal. Die anderen volgekliedere personen met hun gevloek en geschreeuw kijk ik niet meer naar.
 
Erg leuke show! Alleen jammer van de amateuristische ondertiteling...

"Er staat een Arumaki in de hoek"
Ik denk, WTF heeft sushi er mee te maken???

Maar later snapte ik het, er werd een Aermacchi motorfiets bedoeld..

_O- hahaha ja dat was lachen, sowieso als je er een beetje op let dan worden veel technische termen aardig verneukt.
 
Gasmonkey vind ik ook altijd wel mooi......maar als ik het goed begrijp wat te popie voor een aantal hier.
Op History heb je dan nog American Pickers, hou ik ook wel van!
 
Laatst bewerkt:
Hahahaha ja GMG vind ook goed te doen, CAR SOS is mijn absolute favoriet, typisch engels. Wayne mag ik ook graag naar kijken, rustgevend, vooral die 80 jarige droogkloot van een monteur Roger (I call it the anti chrysler). WD blijft ook altijd leuk met Mike en Ed. Zo vond ik die gasten op de sloop ook aardig, 2 teams in competitie wie het meeste geld verdiende met de sloop. Diesel brothers vind ik fraai om te zien wat voor een monsters ze bouwen. Welderup garage idem dito, dikke rat rods.

Maar WITB ken ik niet, leuk gauw zoeken (al zal de minister van weerstand zich zeker doen gelden)
 
Oh ja en vroeger had je Die Ludolfs, top was dat.....en zeker ook rustgevend :z


Heb je Peter Ludolf gezien? Ken je niet meer terug, is heel slank geworden. Die broer die de hele dag op een stoel koffie zat te drinken is overleden.

kult-schrotthaendler-peter-ludolf-hat-ordentlich-abgespeckt-.jpg


Over de ondertiteling: die wordt kennelijk gedaan door mensen die geen verstand van de techniek hebben. Zo worden nokkenassen krukas genoemd en andersom en drijfstangen zijn verbindingstangen.
 
Wayn schint een aardige kerel te zijn heb ik gehoord van menschen die hem persoonlijk ontmoet hebben,

maar wat is er met Philly throttle??

waarom wordt dat niet meer uitgezonden..???
leuke chaos en alles komt op z'n pootjes terecht..
werknemers die 3x ontslagen worden en er toch blijven werken...

wie want moor....

gestopt helaas na ik dacht 4 afleverinen, briljante serie idd.

Philly Throttle Moves To Velocity - HDhistory & News
 
Heb je Peter Ludolf gezien? Ken je niet meer terug, is heel slank geworden. Die broer die de hele dag op een stoel koffie zat te drinken is overleden.

[afbeelding]

Over de ondertiteling: die wordt kennelijk gedaan door mensen die geen verstand van de techniek hebben. Zo worden nokkenassen krukas genoemd en andersom en drijfstangen zijn verbindingstangen.


Pfewww die ziet er tegenwoordig griezelig uit.....Ja van de koffiebroer had ik gehoord.
 
Had deze al eens eerder gezien .

"Dit" het is sowieso een herhaling :P, maar dat maakt het niet minder leuk. In een andere aflevering gingen pa en zoon tegen elkaar racen met een oude Indian en Harley uit begin 20ste eeuw. :9
Die zal binnenkort ook wel weer voorbij komen.

Ik vind Chasing Classic Cars overigens wel leuk. Ik verbaas me altijd enorm aan de bedragen die worden uitgegeven voor een oude auto. :+
 
"Dit" het is sowieso een herhaling :P, maar dat maakt het niet minder leuk. In een andere aflevering gingen pa en zoon tegen elkaar racen met een oude Indian en Harley uit begin 20ste eeuw. :9
Die zal binnenkort ook wel weer voorbij komen.

Ik vind Chasing Classic Cars overigens wel leuk. Ik verbaas me altijd enorm aan de bedragen die worden uitgegeven voor een oude auto. :+

Klassieke auto's zijn al ruim 15 jaar niet meer betaalbaar. En het einde is nog niet in zicht. Daarom houd ik het bij motoren. Die prijzen zijn (nog) te overzien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan