What's in the barn

"Dit" het is sowieso een herhaling :P, maar dat maakt het niet minder leuk. In een andere aflevering gingen pa en zoon tegen elkaar racen met een oude Indian en Harley uit begin 20ste eeuw. :9
Die zal binnenkort ook wel weer voorbij komen.

Ik vind Chasing Classic Cars overigens wel leuk. Ik verbaas me altijd enorm aan de bedragen die worden uitgegeven voor een oude auto. :+
Ik hoorde dat dat met die bedragen die ze betaalden over zijn hoogtepunt heen is. En zelf bijna de klad in zit.
 
"Dit" het is sowieso een herhaling :P, maar dat maakt het niet minder leuk. In een andere aflevering gingen pa en zoon tegen elkaar racen met een oude Indian en Harley uit begin 20ste eeuw. :9
Die zal binnenkort ook wel weer voorbij komen.

Ik vind Chasing Classic Cars overigens wel leuk. Ik verbaas me altijd enorm aan de bedragen die worden uitgegeven voor een oude auto. :+

Wel jammer voor Wayne dat hij vaak minder voor de auto's krijgt dan hij verwacht 8-)
 
"Dit" het is sowieso een herhaling :P, maar dat maakt het niet minder leuk. In een andere aflevering gingen pa en zoon tegen elkaar racen met een oude Indian en Harley uit begin 20ste eeuw. :9
Die zal binnenkort ook wel weer voorbij komen.

Ik vind Chasing Classic Cars overigens wel leuk. Ik verbaas me altijd enorm aan de bedragen die worden uitgegeven voor een oude auto. :+


Die aflevering is al geweest. De zoon kreeg een lekke band en moest afhaken. Pa won, met een sigaar in zijn mond.
 
Klassieke auto's zijn al ruim 15 jaar niet meer betaalbaar. En het einde is nog niet in zicht. Daarom houd ik het bij motoren. Die prijzen zijn (nog) te overzien.

De hypotheekrente is bij ABN onder de 1% gekomen en nog even dan kost rentenieren je geld. Dus zoeken mensen met de vele munten andere wegen en een daarvan is de klassieke auto en motor. Er zijn auto's die per jaar 30% duurder worden.
 
Wel jammer voor Wayne dat hij vaak minder voor de auto's krijgt dan hij verwacht 8-)

Ik zag vorige week een aflevering waar hij veel meer kreeg dan hij had verwacht. Maar hij verkoopt vaak auto's van anderen en is op dat gebied een expert.

@ All: ik zag zojuist een aflevering van 'Overhaulin'. Wat vinden jullie daarvan?
 
Chip Foose is een groot kunstenaar, zoals hij schetsen maakt en de auto's ontwerp. Presentatie van het programma is gewoon weg slecht. Neem het op kijk de eerste en laatste 5 minuten.
 
Foose is wel goed maar geen god ,
Zo word die wel een beetje bestempeld.
Was een leerling van boyd c.....
 
Net de show van Dale gezien waarin hij 120 motoren start in 12 uur en dat is met moderne motoren een eitje, maar met die oude meuk is dat een hele klus. Als laatste startte hij een Crocker met een waarde van een miljoen dollar. Daarvan zijn er 71 gemaakt en nog ongeveer 50 over.

Verbazingwekkend dat die soms meer dan 100 jaar oude motoren gewoon lopen en dat heeft allemaal magneetontsteking.
 
Chip Foose is zeker heel goed,ook zijn tekeningen zijn geweldig.
Maar die met dat sikkie, ben zijn naam even kwijt. Die vind ik nog beter nog net wat verfijnder en maakt veel zelf.
Laatst hebben ze nog een futureliner uit1945 (bus met dubbel lucht voor en achter.)van GM gerestaureerd
 
Wel jammer voor Wayne dat hij vaak minder voor de auto's krijgt dan hij verwacht 8-)

Ik vraag me soms wel eens af of we alles te zien krijgen. Als hij echt zo vaak zoveel minder krijgt als men de kijker doet geloven, dan zou hij al lang geleden gestopt moeten zijn. De commissie die hij krijgt voor zijn services wordt nooit besproken om maar eens iets te noemen.
 
Laatst bewerkt:
De hypotheekrente is bij ABN onder de 1% gekomen en nog even dan kost rentenieren je geld. Dus zoeken mensen met de vele munten andere wegen en een daarvan is de klassieke auto en motor. Er zijn auto's die per jaar 30% duurder worden.

:Y Maar dan nog: Het is ook wel wat een gek ervoor geeft.
 
Ik heb ergens eens gelezen dat Wayne Carini goed is voor heel wat miljoenen, die kan wel een financieel stootje hebben. Hij gaat wel voor origineel en authentiek en dat waardeer ik persoonlijk zeer.

Ik zag die Richard Rawlings en Aaron Kaufmann een prachtige Chevrolet Impala van 1964 verbouwen en dat vind ik niks. Andere veel grotere motor er in, complete andere ophanging en het ergste vind ik die veel te grote blingbling wielen die totaal niet bij de auto en zijn tijd passen.

Maar dat is maar een mening hoor, ik vind de originele wielen meestal veel mooier.
 
:Y Maar dan nog: Het is ook wel wat een gek ervoor geeft.

Klopt, maar het zijn wel die gasten met veel poen die de prijzen opdrijven. Wayne verkocht een Jaguar E type series 1 flatfloor voor 310.000 dollar en ik heb er in de jaren 70 een kunnen kopen voor 3200 gulden.

De klassieke Porsches 356 en 911 vliegen omhoog in prijs.
 
Chip Foose is zeker heel goed,ook zijn tekeningen zijn geweldig.
Maar die met dat sikkie, ben zijn naam even kwijt. Die vind ik nog beter nog net wat verfijnder en maakt veel zelf.
Laatst hebben ze nog een futureliner uit1945 (bus met dubbel lucht voor en achter.)van GM gerestaureerd
Kindig Customs ?
 
Er is nog zo'n show waar ze een Bugatti hadden nagebouwd vanaf foto's, ook heel erg goed vakwerk.
 
Klopt, maar het zijn wel die gasten met veel poen die de prijzen opdrijven. Wayne verkocht een Jaguar E type series 1 flatfloor voor 310.000 dollar en ik heb er in de jaren 70 een kunnen kopen voor 3200 gulden.

De klassieke Porsches 356 en 911 vliegen omhoog in prijs.

Damn, heb je die E-type nog? Een van de mooiste auto's ooit gemaakt! De 356 is ook een van mijn droom auto's. Ruim 10 jaar geleden betaalde je voor een goede al een ton. Maar daar heb je ze niet meer voor. De mooiste auto's zijn sowieso in de jaren vijftig en zestig gemaakt (vind ik)
 
Diesel brothers is nu nieuw, dikke pick-ups worden verbouwd naar nog dikkere über pick-ups.
Tot nu toe vind ik het wel humor... En veel mannen met baarden 😃

Daarna op zaterdag komt echt een waardeloze autopimp show :r vol vips/rappers ed gespuis met gewrapte rommel met gasten die niks kunnen en veel blabla.

Maar terug te komen op WITB, leuk ja.
Soms zie je de één terug komen in de show van de ander.
 
Damn, heb je die E-type nog? Een van de mooiste auto's ooit gemaakt!


Pardon???
Nog nooit een Laborgini Miura gezien??
lamborghini-miura-sv-1318541968-14283.jpg



Als vaders daar ooit centen voor heeft... O-)
 
Pardon???
Nog nooit een Laborgini Miura gezien??
[afbeelding]


Als vaders daar ooit centen voor heeft... O-)

Tot nu toe niet. Maar nee, ben niet zo van de Italiaanse auto's. In de jaren 80 hadden velen een poster van een Lamborghini Countach op hun kamer hangen. Vond en vind het een potsierlijke auto :X
 
Laatst bewerkt:
Tot nu toe niet. Maar nee, ben niet zo van de Italiaanse auto's. In de jaren 80 hadden velen een poster van een Lamborghini Countach op hun kamer hangen. Vond en vind het een potsierlijke auto :X

Ben ik helemaal met je eens, ik heb ook niks met die Italiaaanse meuk en ik moet de eerste mooie Ferrari nog tegenkomen. De E type is idd wel mooi en Enzo Ferrari zei dat het enige probleem van die auto was dat er geen 'Ferrari' op stond.

Ik ben zo stom geweest om hem niet te kopen. Het was een serie 1 OTS, dus een cabrio. De XK150 is trouwens ook prachtig en ik heb de mooiste sedan die ze hebben gemaakt, de XJ6 series 1.
 
Terug
Bovenaan Onderaan