wheelie ace

wheelie ace

Rookie
8 okt 2004
4
0
lubbeek
Als trotse bezitter van mijn nieuwe aanwinst zit ik toch met een vraagje voor jullie hoe trek ik nu het best een wheelie met da spel.
Met zijn 145pk mag da toch geen probleem zijn denk ik.
alle tips welkom!!!
 
in zijn eerste versnelling gaat het makelijkst en dan een beetje gas naar zoon 5000 toeren gas los en dan weer gas en daar gaat ie :} maar eerst wel rustig proberen 8-) en als je dat onder de knie heb ga je het verder proberen *D
 
de volgende reply die hij post is:"sebiet heeft geprobeerd, mislukt nu met gebroken been in ziekenhuis + laptop" :+

niet te hopen :X
 
wat ducman1 zei..
in z'n 1 moet wel lukken... laat 'm naar de +/- 6000 toeren gaan.. (waar je lekker kracht hebt)
dan gas snel dicht en meteen weer open dan komt ie wel omhoog. In het begin zullen het wel kleine hopjes worden omdat je bang bent dat je doorslaat, maar dit moet je even aanvoelen..
als je echt bang bent dat ie doorslaat probeer het dan in z'n 2 op de zelfde manier (moet denk ik wel lukken met jou vermogen)..
(TIP:::: hou je voet altijd op de achterrem zodat je, als je denkt dat je echt te hoog gaat, rustig kan afremmen en het voorwiel dus weer naar de grond kan brengen)
Suc6
 
Geen eerste versnelling wheelie in combo met koppeling pls.... gaat veels te snel omhoog en reageerd veels te fel op het gas :X

gewoon hard optrekken in zn 1 dan gaat ie vanzelf omhoog .althans dat doet mijn 636je heel braaf O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan