wheelie en stoppie practise gewoon achter je pc

Jeremy Freestyle

MF veteraan
20 dec 2001
2.732
0
Nu op mijn site.. http://www.jeremyfreestyle.nl (www.jeremyfreestyle.nl)

Wheelie en stoppie practise.

Ga naar media en dan naar games
 
ik heb pas gta3 san andreas gedaan. kun je een agent van zn bike slaan en dan zelf weg karren. wel grappig, natuurlijk ook meteen een wheelie gemaakt, daarna de nodige donuts...
 
52 is mn max...

heb et ooit zelf gedaan op school...

http://piozum.redirectme.net/martijn/kansloosrolstoel.WMV (Rolstoelwheelien (7mb))

kon daar btw oneindig mee rijden...ook gewoon zonder handen stilzetten..kwam vast door de lekke banden ofzo
 
whjaaaaaaa 109,64!
ding heeft btw een best balanspunt als je redelijk op snelheid bent...en dan gewoon als een zombie dat ding met tikjes gas in balans houden (ook beetje remmen anders ga je te snel)

full


edit: nieuwste record van mezelf is 123,06
 
ik heb pas gta3 san andreas gedaan. kun je een agent van zn bike slaan en dan zelf weg karren. wel grappig, natuurlijk ook meteen een wheelie gemaakt, daarna de nodige donuts...
Klopt San Andreas is echt een gaaf spelletje ja :)
 
52 is mn max...

heb et ooit zelf gedaan op school...

http://piozum.redirectme.net/martijn/kansloosrolstoel.WMV (Rolstoelwheelien (7mb))

kon daar btw oneindig mee rijden...ook gewoon zonder handen stilzetten..kwam vast door de lekke banden ofzo
ook eens samen met mn broer in een verzorgingstehuis gedaan: door de gang wheeliën, aan het einde van de gang omdraaien (nog steeds alleen op de achterwielen) en dan weer verder. heb zo wel een half uur alleen op de achterwielen rondgereden (hadden die oudjes ook weer een verzetje ;) )
 
nice :P of heb jij ook fotosoep uitgevonden ;)

honestly....is geen soep :) , zal niet het eerste spelletje zijn waarmee het gebeurt.

In principe is het in dat spel heel makkelijk..in het begin klein beetje leunen, op snelheid komen en dan alleen met 'gas' en 'rem' in balans houden...zitten natuurlijk ook limieten aan, maar als je je gewoon echt focust op die rolstoel...
Ding heeft trouwens een aardig balanspunt als je een beetje voorzichtig bent met het 'gassen'

en idd...je kunt in het echt ook echt lang op die dingen rondrijden...
 
Nou ik bak er niet veel van, maar wel meer als in het echt. :P

Grappig filmpje Martijntje, lijkt me wel lachen om dat met een rolstoel te proberen. Tsss, dat stukje met die kat. :+
 
hmm...laatste 10x ook maar metertje of 10 gehaald...maar als ie eenmaal gaat gaat ie ook goed...

nu eentje van 110...makkelijkst is imho zorgen dat ie net voorbij zn balans gaat, en dan afremmen dat ie ook snelheid mindert...

dat herhalen en je kunt oneindig...

full
 
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fucking 182 meter *D

ben er nu ook meteen achter waarom ie nou telkes voorover viel...dan ga je gewoon te hard...

het is echt gewoon in balans houden en af en toe een spurtje gas geven zodat ie voorbij zn balanspunt komt en dan afremmen (voorzichtig!) dat ie afremt (bijna stil) en dan weer opnieuw beginnen...

full
 
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fucking 182 meter *D

ben er nu ook meteen achter waarom ie nou telkes voorover viel...dan ga je gewoon te hard...

het is echt gewoon in balans houden en af en toe een spurtje gas geven zodat ie voorbij zn balanspunt komt en dan afremmen (voorzichtig!) dat ie afremt (bijna stil) en dan weer opnieuw beginnen...

(Afbeelding)
Haha gek! :}
 
ik hou dr mee op....veel meer zal het wel niet worden..

hmm...oud filmpje...wist trouwens niet dat die rest er ook nog bij stond...dacht alleen dat rolstoelgedeelte |(

had in die tijd (meer dan jaar geleden vlgs mij) net mn camera...dus dat ding ging elke dag mee naar school...jammer dat ik het nu niet meer doe...laatste week ook veel filmbare dingen gezien/gedaan...
 
Terug
Bovenaan Onderaan