Wheelie met R6

The Rookie

Die hard MF'er
30 nov 2001
402
0
Hallo mede forum-ers,

Heeft het zin op om op mijn :} R6 :} voor een kleiner tandwiel te zetten zodat hij in zijn twee ook zonder koppeling de lucht in gaat :9~ :9~ ?
Of zitten hier veel beperkingen aan, en adviseren jullie om het gewoon lekker via de koppeling te blijven doen. (Wat me overigens nog niet gelukt is hoor ;( ;( )
 
Die R6 is makkelijk op z\'n achterwiel te krijgen...

Net als mijn YZF600... alleen moet je maar net je verstand uit kunnen zetten.

( ben er ook geen held in )
 
In zijn een is heel goed te doen op gas alleen, maar die twee gaat een of twee centimeter
ofzo :( :( .

Please heeeeeeeeelp!!
 
Jah, laatst zag ik een duitser een wheelie maken op zijn bmw klt-1200 nogwat vliegdekschip. (ik ken die type nummers niet zo 123) Die gek liet het voorwiel eerst een keer stuiteren, en toen met gas erbij kwam de zaak omhoog... Ik lag ondersteboven van het lachen! :+

Ohjah niet gaan stuiteren met je r6, maareh probeer anders eens in de 2 met 100 ofzo, en dan koppelen, 10.000 rpm, en dan de koppeling op laten vliegen, met iets gas erbij zodra de koppeling aangrijpt, gewoon blijven proberen. Oh en hou de achterrem in de gaten, jeweetwel, voor het geval dat... ;)
 
Laatst bewerkt:
Jah, laatst zag ik een duitser een wheelie maken op zijn bmw klt-1200 nogwat vliegdekschip. (ik ken die type nummers niet zo 123) Die gek liet het voorwiel eerst een keer stuiteren, en toen met gas erbij kwam de zaak omhoog... Ik lag ondersteboven van het lachen! :+

Ohjah niet gaan stuiteren met je r6, maareh probeer anders eens in de 2 met 100 ofzo, en dan koppelen, 10.000 rpm, en dan de koppeling op laten vliegen, met iets gas erbij zodra de koppeling aangrijpt, gewoon blijven proberen. Oh en hou de achterrem in de gaten, jeweetwel, voor het geval dat... ;)

Thanx, zodra het weer het weer toelaat ga ik dit eens proberen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan