Wheelie = rijbewijs kwijt

Dat filmpje op de snelweg (BRD):
wheelie
onderuit
een auto er eerst ruim achter
daarna vol in de remmen bijna over die leerbuik-glijer heen
 
dat die gast met zn wheelie zn rijbewijs ingenomen werd vind ik gedeeltelijk terecht. Eigen schuld dikke neus. Dachten zeker ook dat ze de biker boys van almere waren ofzo (ff lekker generaliseren :+ ) Wat ik wel 3x dubbel K*T vond waren die drie gasten een op die kawa een op een R1 en nog een ander.... Ze haalden links in over de vluchtstrook ( strookje langs de de weg) rechts inhalen en verder niks. IK vond dat de overtreding nou niet zo schrikbarend waren maar de politie agent vond het echt zo erg blabla. Kijk nu worden de motorrijders afgeschilderd als aso blabla. Als ze nou ook ff laten hoe automobilisten met motoren omgaan en hoe weinig tolerantie/rekening ze tonen met motorrijdend nederland, geeft een beter beeld. MAargoed die k*tkabouter en dan ook nog herr spee die 10x beeld komt en nog erger DIE VRAGEN WAT DIE KABOUTER STELT. OMFG :X :r na 10 minuten kijken had ik het alweer gezien :Z :r just my 2 nikkele centen. :)

ooooh you are so right!!!!! :}
 
Gelukkig is het rechtssysteem nog steeds zo dat de rechter dat beoordeeld en niet één agent (zijn tenslotte ook maar mensen).

Ik geloof dat we er inmiddels wel over uit zijn dat "eed + leugen = feit". En zeg nou zelf, als de rechter een wout en zo'n 'aso-motorrijder' voor zijn altaar krijgt, wie krijgt er dan het recht? Daar hoef ik geen halve seconde over na te denken.......
 
Ik geloof dat we er inmiddels wel over uit zijn dat "eed + leugen = feit". En zeg nou zelf, als de rechter een wout en zo'n 'aso-motorrijder' voor zijn altaar krijgt, wie krijgt er dan het recht? Daar hoef ik geen halve seconde over na te denken.......



De officier van justitie zal in de rechtbank staan en waarschijnlijk onvoorwaardelijke rijontzegging eisen. Als dit de eerste overtreding is van de bewuste motorrijders is er geen rechter die die eis zal volgen denk ik hoor.... Dan wordt het voorwaardelijke rijontzegging + een geldboete ofzo.....
 
Heb me vorige week een breuk gelachen toen er hier in België 'Patrouille' op tv was. 2 motorrijders kwamen de politiewagen voorbijgestoken tegen een aanzienlijke snelheid, maar de eerste kwam voorbij gewheelied :) De tweede hebben ze kunnen doen stoppen maar de andere was doorgereden en daar hadden ze door de wheely geen kentekenplaat van kunnen opschrijven !! :}
 
was dat de zware voet op VTM? ik zag zo een GSX wheelie-end de politie auto voor bij gaan op de reclame. Heeft hij wel heeelll erg veel geluk gehad anders piepte hij een ander lied. Gluck mus man haben.
 
Heb me vorige week een breuk gelachen toen er hier in België 'Patrouille' op tv was. 2 motorrijders kwamen de politiewagen voorbijgestoken tegen een aanzienlijke snelheid, maar de eerste kwam voorbij gewheelied :) De tweede hebben ze kunnen doen stoppen maar de andere was doorgereden en daar hadden ze door de wheely geen kentekenplaat van kunnen opschrijven !! :}
dus om onder je boetes uit tekomen moet je dus volgas op het achterwiel blijven rijden.jah dan moet je wel eens rechts en tripelerend een auto voorbij.
:+ LOL :+
 
Paar jaar geleden heb ik wel bij Blik op de weg gezien dat er een motorrijder werd aangehouden omdat die 160 reed waar 120 was toegestaan, hij kreeg een bekeuring en het maakte hem allemaal niet uit en reed met een wheelie bij de jutte weg.

Het enigste wat de blauwmutsen deden was er nog ff bij vermelden dat die motorrijder een imbeciel was. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan