Wheelie

Status
Niet open voor verdere reacties.
28 mrt 2009
4
0
hallo, ik heb pas motor gehaald een Yammha R1 en wil Graag wheelie mee doen maar ik weet niet hoe dat moet is er iemaand die mij kan uit leggen hoe dat moet
 
Flink in de begrenzer en dan de de koppeling loslaten, altijd succes verzekerd. :+


'(

Zeker dat ie dan op z'n achterwiel gaat _O-


hallo, ik heb pas motor gehaald een Yammha R1 en wil Graag wheelie mee doen maar ik weet niet hoe dat moet is er iemaand die mij kan uit leggen hoe dat moet

Kerel, heb je nog schaamranden op je band? Die R1 is gemaakt om mee te sturen en niet om te wheelieen :N
 
Hoe zijn de regels, gelden topics gepost in de nacht van vrijdag op zaterdag nog steeds als vrijdagtopics?
 
leer de motor eerst maar eens goed "kennen", als je dan nog wil, kan je het op vermogen doen (power wheelie )of met de koppeling. zorg dat je ten alle tijde jou voet op de achterrem hebt voor het geval het iets te snel gaat, gas los wil niet altijd helpen.
 
:^


Best apart dat "halen" van die gasten, ik moest mijn motor gewoon kopen...


Toch nog ff gauw :W voor hier een slot op gaat...
 
Hij wil wel érg graag een wheelie maken, geloof ik ;)

Onder "New" staat nog zo'n topic met excact de zelfde spelfout. Yammha ipv Yamaha...... :N

Wheelie
 
Laatst bewerkt:
Wordt toch regelmatig door dit soort types links en rechts ingehaald op veel te grote en snelle motorfietsen waarvan het vermoeden inderdaad bestaat dat ze "gehaald" zijn.
In de pers ook wel aangeduid als "bontkraagjes"...........................
 
leer de motor eerst maar eens goed "kennen", als je dan nog wil, kan je het op vermogen doen (power wheelie )of met de koppeling. zorg dat je ten alle tijde jou voet op de achterrem hebt voor het geval het iets te snel gaat, gas los wil niet altijd helpen.

Hulde voor deze meneer die wel gewoon normaal antwoord geeft. :}

Wat maakt het uit dat zijn nederlands niet zo goed is. Zijn vraag is toch duidelijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan