wheeliedag / stuntdag

R1 Freak

MF'er
8 nov 2001
189
0
mijn vraag was of er nog een keer een stuntdag / wheeliedag komt of kan komen in twente......

ik wil graag wheelie's leren maar ik heb denk ik te veel angst om te vallen of achterover te gaan
ook krijg ik hem niet mooi vloeiend omhoog maar hij schiet elke keer omhoog en dan schrik je en draai ik het gas terug

misschien dat er een keer een meeting kan komen zodat we van elkaar de kunst kunnen afkijken en tips kunnen uitwisselen
 
Laatst bewerkt:
Zijn wel een aantal mensen hier die je dat wel willen leren. Ik zelf zit nog niet op m'n balanspunt maar kom redelijk omhoog. En met me nieuwe gixxer gaat ie beter.

full
 
De laatste wheelie day waar ik aan meedeed eindigde niet zo best :X :X :X :X

Dus aangezien mij stuntfiets totaal niet meer in staat is om te rijden sla ik deze keer een keertje over ;)

Zou zeggen bekijk het filmpje en zie hoe snel het gebeurt is ... maar ja bij mij ging het ook 200x goed, maar 1x fout is 1x teveel dus be careful but have fun !!!

http://www.boshart.org/paul/motor/FZR/Wheelieday/crash.AVI (FILMPJEE)

switch1.jpg
 
De laatste wheelie day waar ik aan meedeed eindigde niet zo best :X :X :X :X

Dus aangezien mij stuntfiets totaal niet meer in staat is om te rijden sla ik deze keer een keertje over ;)

Zou zeggen bekijk het filmpje en zie hoe snel het gebeurt is ... maar ja bij mij ging het ook 200x goed, maar 1x fout is 1x teveel dus be careful but have fun !!!

http://www.boshart.org/paul/motor/FZR/Wheelieday/crash.AVI (FILMPJEE)

http://www.boshart.org/paul/motor/FZR/Wheelieday/switch1.jpg ((Afbeelding))


Dat is echt de meest slechte kameraman ooit! Maar ziet er niet goed uit, zonde van de fiets! Heb je zelf niets er aan over gehouden?
 
Dat is echt de meest slechte kameraman ooit! Maar ziet er niet goed uit, zonde van de fiets! Heb je zelf niets er aan over gehouden?
huh wat is er slecht aan dan :? lijkt me logische reactie om gelijk naar iemand toe te rennen die net op z'n gezicht is gegaan...de rest van het filmpje is gewoon steady. BTW dit is wel precies waar je bang voor bent: achterover kieperen B|
Switch: alles verders goed geen blijvende ongein :?
 
en anders een keer naar wheely day in tholen kan je het gaan leren bij AVZ


ik zou eigenlijk wel willen maar dat ligt net aan de andere kant en dan moet ik 3,5 uur rijden...... :( :X
dus als er mensen zijn uit de buurt van Enschede/Twente en die ook goed wheelie's kunnen maken :9 dan wil ik wel een keer ergens afspreken op een industrieterein en dan de kunst afkijken ...... :]
 
De laatste wheelie day waar ik aan meedeed eindigde niet zo best :X :X :X :X

Dus aangezien mij stuntfiets totaal niet meer in staat is om te rijden sla ik deze keer een keertje over ;)

Zou zeggen bekijk het filmpje en zie hoe snel het gebeurt is ... maar ja bij mij ging het ook 200x goed, maar 1x fout is 1x teveel dus be careful but have fun !!!

http://www.boshart.org/paul/motor/FZR/Wheelieday/crash.AVI (FILMPJEE)

http://www.boshart.org/paul/motor/FZR/Wheelieday/switch1.jpg ((Afbeelding))


ja dat is nu net waar ik bang voor ben.......dan moet ik eigenlijk niet te veel van deze filmpjes zien......
maar als je er zelf maar goed vanaf bent gekomen.....
 
Neej ik heb er zelf nix aan over gehouden op een totaal losse motor na ... motor is net buiten beeld een keer of 4 , 5 over de kop gegaan .... allllles was krom kapot en/of afgebroken ....


Maar voor de mensen die gaan oefenen .. achterover slaan gebeurt echt niet zomaar en zeker niet als je net gaat beginnen want dan kom je waarschijnlijk nog niet eens zo hoog, ik zat de laatste tijd meer en meer richting balans punt en aangezien mijn eerste versnelling wat gaar werd schakelde ik hem gelijk door naar z'n 2 waardoor alles weer net even wat sneller ging en dus 1x net ff TE snel ...

Gewoon koppie er bij houden ... en ga VOORDAT je hoog gaat wheelien proberen met je achterrem te oefenen .. gewoon als je in de lucht zit jezelf beheersd maar hard terug remmen met je achterrem, je zal het zeker OOIT nodig hebben en dan ben je blij dat je weet wat je motor op zo'n moment doet en hoe hard je kan trappen :]
 
Laatst bewerkt:
ze hebben mij ook al wel gezegd dat het verstandig is om een crosser te kopen bv een Honda CR500 en daarmee te oefenen

men zegt dat als je eenmaal goed wheelie's kunt maken je dat op elke motor kunt...... is dat zo ????
 
als je het eenmaal kunt kun je het idd (heel snel) op een andere motor.


mare....ik vind een wheelydag prima :D ..zolang het maar via de mail...en niet via een forum wordt afgesproken....
 
ik zou eigenlijk wel willen maar dat ligt net aan de andere kant en dan moet ik 3,5 uur rijden...... :( :X
dus als er mensen zijn uit de buurt van Enschede/Twente en die ook goed wheelie's kunnen maken :9 dan wil ik wel een keer ergens afspreken op een industrieterein en dan de kunst afkijken ...... :]

Ik woon in de achterhoek en kan wel een redelijk wheelie trekken. Kan je iig wel vertellen hoe je hem kan wheelien. verder is het gewoon oefenen.

Msn?
 
Ik woon in de achterhoek en kan wel een redelijk wheelie trekken. Kan je iig wel vertellen hoe je hem kan wheelien. verder is het gewoon oefenen.

Msn?


als er genoeg liefhebbers zijn dan is het eventueelmogelijk om een keer wat af te spreken in de buurt.....
dan kunnen we elkaar de tips vertellen wat wel en niet moet
 
als er genoeg liefhebbers zijn dan is het eventueelmogelijk om een keer wat af te spreken in de buurt.....
dan kunnen we elkaar de tips vertellen wat wel en niet moet

Daar heb ik al eens een topic voor geopent maar dat liep niet echt storm zal ik maar zeggen. Zoek maar eens op mijn nick en "stunten in het oosten des lands" oid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan