Wheelies & burnouts 4 dummies

jako

Rookie
2 feb 2004
10
0
Belgie
Eepz, ik heb een cbr 600 bj 98 goe masjientje om mee te beginnen, zij er nu al een jaarke mee rond. Hoe the fok smijt ik da masjien nu in d elucht of hoe trek ik ne deftige burnout ter plekke dermee. Ik wil gewoon ulle tips horen van de pro's ;-)
 
Wel vet coole taal zoals mijn buurjongentje zou zeggen.

Gebruik de zoekfunctie eens talloze discussies, onderwerpen ed aan bod geweest.

bart%20(%20google%20).gif
 
Eepz, ik heb een cbr 600 bj 98 goe masjientje om mee te beginnen, zij er nu al een jaarke mee rond. Hoe the fok smijt ik da masjien nu in d elucht of hoe trek ik ne deftige burnout ter plekke dermee. Ik wil gewoon ulle tips horen van de pro's ;-)


peidet ol daje van de kanten van belgie woart
van woar zieje ergens gie?
 
Eepz, ik heb een cbr 600 bj 98 goe masjientje om mee te beginnen, zij er nu al een jaarke mee rond. Hoe the fok smijt ik da masjien nu in d elucht of hoe trek ik ne deftige burnout ter plekke dermee. Ik wil gewoon ulle tips horen van de pro's ;-)

Kun je alsjeblieft NEDERLANDS tikken? ik moest je tekst gewoon 3x lezen :(

nu ontbreekt het me alweer aan zin om een nuttig antwoord te geven.
dus gebruik de zoekfunctie maar. dit onderwerp is al 100x aan de orde geweest.
 
Wel vet coole taal zoals mijn buurjongentje zou zeggen.

Gebruik de zoekfunctie eens talloze discussies, onderwerpen ed aan bod geweest.

(Afbeelding)

:}

Op woensdag 04 februari 2004 14:19 schreef CasGas het volgende:Waarschijnlijk kan hij het met zijn taal niet vinden op Google :)

:} :}

Op woensdag 04 februari 2004 18:16 schreef guyspot het volgende:
ga gewoon naar google en typ in "oekanikastubliefoepmenachetrwielraaie"
dan ga je gegarandeert iets vinden ....

:} :} :}


Nee, ff serieus nu. Het is en blijft voornl. een Nl-forum hier.
Dus als je een beetje op je taal let, dan is het voor nen hollander ook te begrijpen :P
 
Nee, ff serieus nu. Het is en blijft voornl. een Nl-forum hier.
Dus als je een beetje op je taal let, dan is het voor nen hollander ook te begrijpen :P

Joe for President :} ;)

Maar zag een paar dagen geleden ook dat motor-forum.be ook doorlinkt naar hier, dus snap nu beter waarom het hier stikt van die patatmennekes :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan