Wheelies maken op een chopper..

Kreidler

Die hard MF'er
17 nov 2002
556
11
Hallo meisjes,

Ik heb een vraag n.a.v. een discussie met een maatje van mij.

Hij claimed dat je met een chopper (Dit geval een standaard Suzuki VS1400) GEEN wheelies kan maken. Dat ie hooguit uit zijn vering komt en dat dat je het gevoel geeft een wheelie te maken.

Volgens mij heeft zo een Suzuki Intruder (Origineel/Standaard)1400 genoeg koppel en vermogen om een wheelie te maken... dus om echt het voorwiel van de grond te trekken en een metertje of 100 a 200 te wheelie-en.

Wat denken jullie?

je kan met alles wheelieen...........ook met een chopper. Check de pics hier op MF van het motoaxction weekend maar ;)

Oordeel zelf...

100_3691.jpg

100_3692.jpg

100_3693.jpg

Hell:

normal_DSC00430.JPG

Het kan dus..maar is verrekte moeilijk.. :P

Jaren geleden stond op de voorpagina van een motorblad een gozertje van 50 kilo die een dikke 6 cilinder Honda op het achterwiel trok en er zelfs zo op ging staan. :)

Dus het kan zeer zeker wel :D

Nou, hij gelooft me nog steeds niet, maar goed.. Dat moet ie dan maar zelf weten.

Tja, als er een bruut lange voorvork in zit is het misschien toch lastig en enorm link (balhoofd roept krak) maar in principe met koppeling opdreunen.. :9

www.planbee.org staan ergens foto's van een 6 cilinder in lijn loodrecht (12'0 clock) is ook niet bepaald een klein fietsje.

Koffers/uitlaat als wheeliebar :]

Laatst bewerkt:
ik weet zeker dat je een itruder op 1 wiel krijgt, vroeger ooit een 800 gehuurd, en ff mans dioen bij een terrsaje in haarlem met als gevolg dat ik een paar meter op 1 wiel reed, was niet de bedoeling, maar ik was wel erg mans toen :)

Bwahahaha!!! Bijna helemaal onderaan die planbee pagina doen ze het ook op een heel oud brikkie. Geen chopper, maar een heel oude Suzuki volgens mij. (Die zwarte)

De rest van de plaatjes zijn ook wel tof. :)

En volgens mij druk je ook ontzettend hard met je kont tegen de sissy-bar, of niet? :+

Wel hartstikke gaf om te zien hoor! :)

via de website van up on one kun je niets anders zien dan wheelies.
ook sjoppies.

Terug
Bovenaan Onderaan