Wheelies op De Baars"

Snelle wheelie dicht langs publiek?

  • tuurlijk, oogt het gaafst

    Stemmen: 8 17,8%
  • ach, geen probleem mee

    Stemmen: 3 6,7%
  • sta er nooit bij stil

    Stemmen: 0 0,0%
  • ik vind het link

    Stemmen: 34 75,6%

  • Totaal aantal stemmers
    45
leuk leerzaam draadje....

ik ben bang dat ik nog wel eens "onverstandig" zal doen, maar met een jaar terug
ben ik al een stuk bewuster aan het rijden :X voor mijn gevoel zeg maar...

:} Jaja het verstand komt met je jaren.......
 
Laatst bewerkt:
Waarom staat iedereen daar????? Volgens mij mag je er niet eens parkeren, dus??? Als je het allemaal een beetje te gevaarlijk vind kun je misschien maar beter thuis op de bank blijven hangen, kan er ook (bijna) niks gebeuren.
Iedereen staat daar gewoon op zijn eigen risico. Niets is verplicht.

Wat mij betreft mogen er wheely's getrokken worden van het begin tot einde. Ik wou dat ik het kon!!
 
Bikefreak,

ik ben het volledig met je eens. Is ook een van de redenen dat ik liever niet stilsta op het viaduct als het erg druk is.

Daarbij is jou angst al eens werkelijkheid geworden. In het begin van dit seizoen is er een rode TLs onderuit gegaan tijdens een wheelie. De rijder had gelukkig niets bijzonders maar de TLS gleed zo richting "publiek" en motoren. Volgens mij is de motor van Fore hierbij geraakt. En toen was het maar goed dat Yamaha goeie jiffy's maakt want anders was het domino op de Baars geweest.

Toch vind Willy het stiekum erg leuk om te zien.


was trouwens een TLr

Ik ben het eens dat sommige beter ergens anders kunnen oefenen, maar als ze het goed en gecontroleerd kunnen heb ik er niet op tegen dat ze daar een wheelie maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan