Als weer eens droog weer is toch ook maar eens proberen..
Neem aan dat het op fazer ook geen probleem is
tuuuuurlijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als weer eens droog weer is toch ook maar eens proberen..
Neem aan dat het op fazer ook geen probleem is
zo dit scheelt een hoop type werkoptie 1: Acceleren tot 6000 ~ 7000 rpm, gas dicht en dan vol* open
optie 2: In 2e versnelling rijden, koppeling in en tegelijk gas bij, kopeling vlot maar soepel laten opkomen.
- probeer je lichaam in de zelfde positie te houden tov de motor. Je hebt nl de neiging om naar voren te gaan hangen...en dat werkt dus juist tegen
- zodra ut voorwiel weer naar beneden komt flinke peut gas bij geven, zo zet je het voorwiel rustig aan de grond.
Suc6 dr mee
* = bouw dit rustig op, of je moet graag op je achterhoofd liggen
Wheely met mijn TL1000S 80a90 rijden in 2e versnelling gewoon bruut aan het gas hangen zonder koppeling en hij gaat.Het leukste is dat als je weer neerkomt en je tellertje spring gelijk naar 130+ denk je WOEI gaaf man.Maar in igg je moet zorgen dat je fiets net over het doode punt heen is dan hoef je alleen maar een beetje met het gas te spelen,EN ALTIJD DE VOET BIJ DE ACHTERREM HOUDEN(sorry dat ik schreeuw modjes )
Frame TL1000S
(Afbeelding)
.de tl1000 heeft de snelheidssensor toch op het voortandwiel zitten ?!
ik zei toch dat er genoeg over te vinden was?zoveel mensen die het doen maar zo weinig met een antwoord
exqueeze meKad hem expres verstopt Sigma
pff. even m`n hoofd naar links draaienWheely
Wat is jouw tandwielverhouding Martin .Ik heb voor al een poosje een 15 er op zitten maar vind het nog steeds een mak lammetjeWhoehahahahaha, L L
, Vandaar die R1 Ton?
P.s: Vandaag nog lekker gewheelyd trouwens , was wél nat op de terugweg!
Achteruitrijdend een wheelie maken das pas moeilijk.
(Afbeelding)