Wheely in centrum

Sharky

MF'er
28 apr 2002
239
6
Groningen
Gisteravond lekker op het terras gezeten. (Groningen)
Hoor in de verte het fijne geluid van meerdere motoren.
De eerste (gsx1000r) maakte in het centrum (waar zeker elk kwartier een politieauto langrijdt) een prachtige wheely. :} :} :} :}
1 minuut later komt er een politieauto met een noodgang voorbij.
Hopelijk is ie niet gepakt.....
 
Zie ik elke dag op de Amsterdamse Straatweg in Utrecht, voor de shop: crossers ( 3 stuks tegelijk ), racers etc, allemaal met wheelies bij het verkeerslicht weg en richting Maarssen of richting centrum. Zelfs tussen de auto's door die staan te wachten voor het verkeerslicht ( vindt ik wat minder slim )
 
Op dinsdag 18 juni 2002 14:40 schreef nitromax het volgende:
Zie ik elke dag op de Amsterdamse Straatweg in Utrecht, voor de shop: crossers ( 3 stuks tegelijk ), racers etc, allemaal met wheelies bij het verkeerslicht weg en richting Maarssen of richting centrum. Zelfs tussen de auto's door die staan te wachten voor het verkeerslicht ( vindt ik wat minder slim )


Maar wel elke keer weer spannend! :+
 
Op de Groote markt toevallig??
Niet echt verstandig...tientallen fietsers daar die als een kip zonder kop oversteken.... |( |(
 
Zuiderdiep is er wel een leuk stuk voor...
Rijdt alleen ook aardig wat blauw rond.
 
Een wheely op z'n tijd moet zeker kunnen. Het centrum van een stad is dan alleen denk ik niet echt de juiste plek. In ieder geval wel spektakel voor de mensen die op een teras zitten toe te kijken.
 
Het was op het Zuiderdiep. Over een afstand van ongeveer 150 meter.
Dus ook langs die zijstraatjes waar veel koekblikjes uitkomen.
 
Het was op het Zuiderdiep. Over een afstand van ongeveer 150 meter.
Dus ook langs die zijstraatjes waar veel koekblikjes uitkomen.

Stukje als je van de rotonde afkomt en Zuiderdiep opdraait, valt het wel mee met de zijstraatjes waar veel uitkomt.

Zijstraat richting HEMA is het "gevaarlijkst."
(Net na/voor de bushokkies)
Daar vliegt letterlijk alles je om de oren :(
 
Het was op het Zuiderdiep. Over een afstand van ongeveer 150 meter.
Dus ook langs die zijstraatjes waar veel koekblikjes uitkomen.

Hoe laat?
's Avonds kan je daar best aan het gas :P (ik nooit
icon_rolleyes.gif
)
 
Zie ik elke dag op de Amsterdamse Straatweg in Utrecht, voor de shop: crossers ( 3 stuks tegelijk ), racers etc, allemaal met wheelies bij het verkeerslicht weg en richting Maarssen of richting centrum. Zelfs tussen de auto's door die staan te wachten voor het verkeerslicht ( vindt ik wat minder slim )

Ik laat door jou echt geen piercing zetten. Kijk jij net even naar de wheelies, heb ik een ring door mijn eikel ipv mijn navel. ;)
 
Zuiderdiep is er wel een leuk stuk voor...
Rijdt alleen ook aardig wat blauw rond.
Maakt niet uit, vraag maar aan Zoeperman. Dat was iets met en lange wheely, een stampvol terras en een videocamera. Dat laatste bleek achteraf alleen een lasergun te zijn...

Kijk, da's pas 8-) :} 8-) :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan