Wheely met je 25KWertje

WTF 7 jaar oud topic kicken -O-
Ik kan je vertellen dat een wheelie met een nieuwe 1000cc sportfiets een stuk makkelijker gaat dan een 25kw brommer!

Tip: neem je veel te dikke vriendin mee achterop _O-
 
Laatst bewerkt:
Ja hiero, ook op mijn ER-5. En met "vlot" optrekken soms een hupje :P. Dat lukte met mijn cb400 ook wel :P
 
WTF 7 jaar oud topic kicken -O-
Ik kan je vertellen dat een wheelie met een nieuwe 1000cc sportfiets een stuk makkelijker gaat dan een 25kw brommer!

Tip: neem je veel te dikke vriendin mee achterop _O-
ik weet t :P maar ik vond t wel interessant en sonde om in het stof te laten vergaten _O-

maar fulltime wheelien dat en ik niet van plan want het enigste wat ik waarschijnlijk ga kunnen is een hupje _O-

en over die veel te dikke vriendin :9 die heb ik niet _O-
 
Gewoon beetje aan je stuur rukken en je koppeling snel laten opkomen en je voorwiel zweeft })

Met een broertje van ~100 kilo achterop wil een GS500 ook wel de lucht in hoor .

Was wel even schrikken..dat wel.

een broertje van 100 kg zal ook meewerken ja... _O-
 
Laatst bewerkt:
Hoe verbrand ik mijn koppeling het best? Juist, door op een 25kw motor full time te gaan wheelee'n :) :')

Dan doe je wel wat fout en een verbrande koppeling hoeft echt niet met 25kw. Sterker nog met slippende koppeling wil een wheelie niet eens, je moet hem in 1x los laten niet slippen....
 
Ik heb zelf ook een er5je op 25kw maar mij is het nog niet gelukt :}
hij staat trouwens in de verkoop die van mij, als iemand interesse heeft. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan