Wheely :)

Om een goeie wheely te maken moet je niet bang zijn...dat is het belangrijkste...bij wat mensen een powerwheely noemen...als je eenmaal omhoog bent gas erop houden...dan kom je al een heel end...ben je al bijna op de helft...alleen nog evenwicht oevenen...maar belangrijkste is als je voorwiel omhoog gaat niet denken van:\" Ik sla achterover\"
zal reuze meevallen...niet je gas dicht als ie los komt :)
en stoppies met hoge snelheid rulez :) niet bang zijn, je motor heeft veel meer grip dan je denkt...(een tip voor mezelf voor kneedown? :? )
 
Ben eigelijk wel trots op mezelf :) enne, kan er nou iemand die een video capture kaart heeft een gil geve...mits je wil helpe natuurlijk...spul moet er ook als mpeg komen :)
binnekort ook superscherpe fotoos *hoop ik* met een hogesnelheids camera....
 
Leuke wheelies! Alleen nu de hamvraag...hoe lang hou je \'m omhoog?? :) :)

Zoals velen weten maak ik ook wel eens trieste wheelies (kijk hier en hier...divx-codec nodig)

Maar afgelopen vrijdag ging \'ie pas echt lekker ! Vet in de 2, met 150km/u, WOWIE!!

Het gave van high-speed wheelies is, dat het dan mekkelijker wordt!! Beetje vreemd zou je denken, dacht ik ook! :) :) Komt denk ik door de wind, die blaast je motor verder overeind...je hoeft dus relatief gezien steeds minder gas te geven...geeft echt een kick man! }) })

PS. Ik kan ze (nu) veel hoger, maar dat heb ik (nog) niet op digi-film...
 
Ben eigelijk wel trots op mezelf :) enne, kan er nou iemand die een video capture kaart heeft een gil geve...mits je wil helpe natuurlijk...spul moet er ook als mpeg komen :)
binnekort ook superscherpe fotoos *hoop ik* met een hogesnelheids camera....

Heb je mijn mail niet gehad?
Ik dacht dat je alleen software nodig had, niet de hardware.
 
Ik heb je mail wel gehad JW...ga ik ook dloaden...maar blijkt dat de hardware ook nie aanwezig is...we dachten van wel...
enne Ruud....trek hem met ergens tussen de 60 en de 110 op zn achterwiel...hangt er maar vanaf hoe hard ik op dat moment rijd....en trek hem door tot 170 tot 195...is mn record....doorschakelen naar zn 3 en tot tegen de 200 doorrijden....en qua afstanden....ergens tussen de 400 en de 800 meter...
 
Trek je hem in zijn 1 of in zijn twee op het acherwiel? Ik kan me voorstellen dat de gasreactie in zijn 1 te heftig is. :?
 
allebei :) hangt ervanaf of ik alleen ff een wheelytje wil trekke...of gewoon echt op zn achterwiel door wil rijden....maar gaat best in zn 1 en zn 2...
 
Ik heb je mail wel gehad JW...ga ik ook dloaden...maar blijkt dat de hardware ook nie aanwezig is...we dachten van wel...
enne Ruud....trek hem met ergens tussen de 60 en de 110 op zn achterwiel...hangt er maar vanaf hoe hard ik op dat moment rijd....en trek hem door tot 170 tot 195...is mn record....doorschakelen naar zn 3 en tot tegen de 200 doorrijden....en qua afstanden....ergens tussen de 400 en de 800 meter...

Doe dat wel vanavond dan, want morgenvroeg knal ik het eraf!!!
Tja ik krijg mijn vivo kaart volgende week pas, dus ik kan je niet helpen.
En trouwens woon ook in N-brabant dus ook niet echt om de hoek voor jou :P
 
N-brabant is maar 3 kwartier rijde :P
enne, als dat mn laatste optie is wacht ik wel tot volgende week als jij het doet JW :)
 
Laatst bewerkt:
N-brabant is maar 3 kwartier rijde :P
enne, als dat mn laatste optie is wacht ik wel tot volgende week als jij het doet JW :)

Jajaja laat JW het allemaal weer oplossen.
Moet iemand prog hebben, JW regelt het wel.
Moet iemand webspace hebben, JW regelt het wel.
Moet iemand Uitleg hebben, JW regelt het wel.
etc.........

:P
 
Er is nog iets over mn wheelys...ik weet niet of ik dat wel kan vertellen...of dat er weer een hevige discussie ontstaat...
Maar er is 1 ding wat ik niet heb verteld, en jullie niet hebben gezien... (komt wel in de filmpjes denk ik)
Die wheelys he...die trek ik ook met duo...net zo hoog, net zo ver...regelmatig met mn nu ex, toen vriendin, wedstrijdjes wheelyen lope houwe in schevengingen ofzo...een andere motor tegenkomen..allebei op je achterwiel...en hele straat of wat dan ook door met je voorwiel met meer al een meter bove de grond :)

*Niet boos worde he* :P
 
\ '( dat hebbe ze idd in de vorige topic gedaan...terwijl ik op straat bijna alleen maar duimpjes en gejuich en geloof het of niet, zelfs geklap krijg...maar 1 op de 20 geeft me een :j nou weet je, wat mij betreft :j themselve!
 
Ach max, ik heb elke dag veel bekijks...ik draai elke dag een HEEL druk kruipunt op (Dikke file), maar op mijn weghelft rij ik vooraan...dus HOPPA, elke dag een VETTE wheelie daar...(tot 120-130 ofzo, dan valt \'ie weer terug)...

Het kan me weinig schelen wat andere mensen er van vinden...de meeste vinden het mooi (vooral die groep militairen in Ede, hahaha!! }) ).

I\'m just an entertainer! :P :P
 
Kijk...eindelijk iemand die me begrijpt...de kick die het geeft als je een straat op je achterwiel hebt afgelegd en dat mensen naast je komen staan en helemaal uit hun dak gaan...is niet te beschrijven....en duderuud...wanneer gaan we rijden?? :)
 
Kijk...eindelijk iemand die me begrijpt...de kick die het geeft als je een straat op je achterwiel hebt afgelegd en dat mensen naast je komen staan en helemaal uit hun dak gaan...is niet te beschrijven....en duderuud...wanneer gaan we rijden?? :)

Oooh, ik begrijp je ook hoor, ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die een beetje achtelijk is, het is alleen zo jammer dat we elkaar nooit tegenkomen, maak je een mooie wheelie, kom er zo´n autorijder op zijn BMW voorbij en wijst die op zijn voorhoofd, sukkel, stap toch weer lekker in je volvo.

Ik heb nog wel een foto, kwaliteit is alleen zo slecht.

yam-r1-99-bikepics-09262.jpg

yam-r1-99-bikepics-03312.jpg
 
terwijl ik op straat bijna alleen maar duimpjes en gejuich en geloof het of niet, zelfs geklap krijg...
WAAR????
Hier wordt er al gezellie met het wijsvingertje naar het voorhoofd gewezen als je bij het stoplicht vlot wegrijdt tot 65 in de 1..... (doorgaande weg binnen stad) Ook een beetje laat remmen voor het stoplicht wordt niet gewaardeerd... Vrees het ergste als hier echt wheelies of stoppies gedaan worden.... ;(
Enige positieve reacties op wat wilder rijgedrag tot nu toe van andere motorrijders... Zelfs agentje met terreinding (BMW F650?) stak duimpje op toen hij mij bij het volgende stoplicht weer zag.... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan