Wheely :)

Het wordt hoog tijd dat ik ook eens leer wheeliën.
Maar ik ben eigenlijk wat bang dat ik teveel gas zou geven en hij ineens overslaat bij m'n eerste poging...

Wees niet bang :? , de volgende keer lekker in je eentje stoplichtsprintjes maken en de rest komt vanzelf wel :] . Steeds een beetje meer gas erop.
Ook met een 600 lukt dat })

btw I like M.Schumi-killer Juan Pablo Montoya
 
Laatst bewerkt:
Ach het lukt zelfs met een silverwing met 50 pk !!
Alleen is gecontroleerd laten zakken van het voorwiel is er nie bij !!
En bij hogere snelheden als 50km/u komt hij nie meer omhoog !!
Ik moet nu alleen ff me koppeling vervangen !!
maar als ik geluk heb dan koop ik me er morgen een ouwe xr500r bij voor de wheely's !!
als ik me koppeling vervangen heb dan zal ik wel een piccie schieten !!

edit
dit is nie ik hoor !!
gwwheelie.jpg
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 20 september 2001 10:59 schreef Spider het volgende:

Je moet eens proberen een chopper op z'n achterwiel te trekken, kan je lang wachten ;(
ik kreeg het zelfs voorelkaar met een shadow 1100, wheely in zn 1 lukte aardig, wel kort maar wel gelukt
 
Ach het lukt zelfs met een silverwing met 50 pk !!
Alleen is gecontroleerd laten zakken van het voorwiel is er nie bij !!
En bij hogere snelheden als 50km/u komt hij nie meer omhoog !!
Ik moet nu alleen ff me koppeling vervangen !!
maar als ik geluk heb dan koop ik me er morgen een ouwe xr500r bij voor de wheely's !!
als ik me koppeling vervangen heb dan zal ik wel een piccie schieten !!

edit
dit is nie ik hoor !!
gwwheelie.jpg

Ooooh wheely met vonken!
 
Uche uche uche wat een stof komt er van dit topic af zeg :+

Vandaag een paar mooie wheely's gezien, ook zo rond de 100 kp/h, damn :}
 
Ik heb je mail wel gehad JW...ga ik ook dloaden...maar blijkt dat de hardware ook nie aanwezig is...we dachten van wel...
enne Ruud....trek hem met ergens tussen de 60 en de 110 op zn achterwiel...hangt er maar vanaf hoe hard ik op dat moment rijd....en trek hem door tot 170 tot 195...is mn record....doorschakelen naar zn 3 en tot tegen de 200 doorrijden....en qua afstanden....ergens tussen de 400 en de 800 meter...

Zo, ff een oude koe uit de sloot getrokken...

Ik was benieuwd hoe het met de afstanden zat van Max.
Ik neem aan, dat hij alweer een stuk verder komt dan 17 September 2001 :)

Dus Max, post hier eens wat leuk leesvoer voor mij en de rest van het MF })

En als je nog tips hebt, geef ze maar!
Het lukt mij net om door te schakelen naar 3 en daar ook nog een stukkie in te rijden :)

Mzzl...
 
Tering hey...das nog es een megaschop...
Afstanden...record zit op ut moment tussen de 4 en 5 km...en een slordige 2 km lukt bijna altijd wel :P
Tipje, ga lekker ver op je zadel zitten, maakt het allemaal controleerbaarder, en schakel niet te laat, als je niet te hoog in zn toeren zit gaat het ook relaxter allemaal....
 
Laatst bewerkt:
Tering hey...das nog es een megaschop...
Afstanden...record zit op ut moment tussen de 4 en 5 km...en een slordige 2 km lukt bijna altijd wel :P
Tipje, ga lekker ver op je zadel zitten, maakt het allemaal controleerbaarder, en schakel niet te laat, als je niet te hoog in zn toeren zit gaat het ook relaxter allemaal....

4 a 5 KM :}

[me]ArjanR1 wil graag dat Max zijn leraar wordt!!! *[/me]

Maar dat is bijna niet meer normaal zeg :9~
Nou, ik ben al blij dat ik hem in zijn 3 kan zetten en daar nog ff wat meter mee kan pakken :)

Maare... 5km...
Maar met dat ver op je zadel zitten: Bedoel je dicht op de tank, of juist niet?

Ik zit altijd redelijk dicht op de tank. Heeft me 1x een beetje pijn opgelevert met een wheely met een Z1000 :( (geen verdere uitleg nodig lijkt me :9 )

Maar ik blijf oefenen :)
 
Laatst bewerkt:
tussen de 4 en 5 km...en een slordige 2 km lukt bijna altijd wel :P
Tipje, ga lekker ver op je zadel zitten, maakt het allemaal controleerbaarder, en schakel niet te laat, als je niet te hoog in zn toeren zit gaat het ook relaxter allemaal....
:} :} :}

zoals eerder over de entertainer
wat is er mooier dat er mensen hun bek openvallen als ze door de achterruit zitten te kwijlen
van had ik ook maar mijn rijbewijs en dan hun buurman aanstoten van kick he een motor
op dat moment een vette wheely maken

jaja ik probeer ook een entertainet te zijn

over dat zadel ben ik idd met je eens zeker als je een 600 heb
blijft hij toch makkelijker achterover stan
 
Terug
Bovenaan Onderaan