Wheely :)

Maximum

Banned User
6 sep 2001
5.267
1
Sweet Lake City
Nou jongens...ze zijn niet helemaal gelukt...en als iemand een manier heeft om banden te digitaliseren moet je het zeggen...dus om er avi of mpgtjes van te maken...met software wat bij de camera zat kan je alleen plaatjes maken van bewegend beeld...dus niet zo scherp als het hoort...maar binnerkort over met fotocamera :)
zwaai1.jpg

zwaai2.jpg

wheely.jpg

stoppie1.jpg


 
Laatst bewerkt:
Waar slaat het op dat het woord camera word onderstreept en een link van wordt gemaakt? een of andere sponsor gezeik?
 
gatver, je kan het wel he
ik jaloers.. noujah, zal eerst maar eens bochtjes leren nemen eer\'k wheelies en zulke stoppies ga oefenen.
btw, dat camera gedoe? toevallig een @ gebruikt? Anders snap\'k ook niet waarom.
 
hoe the fuck doe je een wheelie zonder rechterhand btw?!
Is dat precies op het balanspunt ofzo?
 
Nou jongens...ze zijn niet helemaal gelukt...en als iemand een manier heeft om banden te digitaliseren moet je het zeggen...dus om er avi of mpgtjes van te maken...met software wat bij de camera zat kan je alleen plaatjes maken van bewegend beeld...dus niet zo scherp als het hoort...maar binnerkort over met fotocamera :)
zwaai1.jpg

zwaai2.jpg

wheely.jpg

stoppie1.jpg

:} Echt super Maximum !!!
Ziet er heel gaaf uit !!!
Probeer Adobe Premiere 6 eens!
 
en jij kan geen kneedown? :)

mmmmm....dan gaat er toch iets verkeerd...
maar ik moet zeggen...die stoppies en die wheelies...inderdaad...

to the MAX(imum)...
 
Allereerst :} vanwege het feit dat je dit kan, maar als tweede.......

Zijn de bovenste twee foto\'s niet in spiegelbeeld van elkander?
Ik vraag me namenlijk af hoe je zonder je rechterhand gas kan geven.......
 
Adobe premiere 6? dan moet iemand hem ff aan me geven :)
enne, foto is idd gespiegeld...we ware met formaat aan het klooien, ook maar gelijk gedraaid, zag er wel geinig uit...maar ik kan het ook zonder rechterhand...maar nie lang :P
en link kwam idd door kazaa...was bij een maat van me toen ik het uploadde...hier heb ik er geen last van...
 
en dan te bedenke dat ik geen kneedown kan ;(
die stoppie is vanaf een gangetje of 105kmph...is wel wat fout gegaan bij importeren van cam naar comp...kijk maar naar die lantaarnpaal....ziet er vaag uit...
 
Nou, wheelie-expert, leg prutsers als ons nou eens precies uit hoe je dit nou zo voor elkaar krijgt, ik kan het iig niet, een wheelie. :)
 
en dan te bedenke dat ik geen kneedown kan ;(
die stoppie is vanaf een gangetje of 105kmph...is wel wat fout gegaan bij importeren van cam naar comp...kijk maar naar die lantaarnpaal....ziet er vaag uit...

Wij moesten maar es een stukkie gaan rijden Maximum.....dan zal ik jou leren een kneedown te maken....(d.m.v. de juiste bochtenroute en rotondes) en dan kan ik bij jou afkijken hoe een goede wheelie te maken. (die van mij zijn telkens kort en laag)

deal? :+
 
en dan te bedenke dat ik geen kneedown kan ;(
die stoppie is vanaf een gangetje of 105kmph...is wel wat fout gegaan bij importeren van cam naar comp...kijk maar naar die lantaarnpaal....ziet er vaag uit...
Ondanks camera probleempje mooie pics...
Lantaarnpaal = scenery & dus bijzaak... Belangrijker is wat wel scherp is, toch?

Zo\'n stoppie met 105? Je moet dan wel een groot hart hebben, niet? Vandaag nog wat remproef-dingetjes gedaan met 130 (op stukje droog) en kom dan tegen het einde voor het gevoel een centimeter of 5 los. Zal dus eerder anderhalf, twee centimeter zijn... Heb dan al het gevoel extreem hard te remmen...
ERG mooi gedaan, vriend max :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan