ff voorstellen want voor mij de eerste keer op dit forum, (heb zojuist een berichtje geprobeerd te posten, leek niet helemaal goed te gaan, dus nog maar een keertje op het risico dat ik nu twee keer post.)
Ik woon in den haag, 31 jr en rij een jaartje of 7 motor, nu op een cbr1100xx. Vind dit forum goed, jullie moeten jullie avonturen verzamelen en in boekvorm uitbrengen! Worden absoluut bestsellers!!
Wheely-vraag: Als je flink doortrekt komt bij cbr1100 het voorwiel de lucht in, maar dat gebeurt gewoon bij een volle acceleratie en dan enkele cm\'s. Motorkarakter is ondanks de kracht nooit verrassend, hij smeert de power op het wegdek ipv het er in 1 keer keihard op te kwakken (hayabusa bijv.) Daarnaast een vrij lange wielbasis en een hoog gewicht....
Wel super stabiel in lange, snelle bochten trouwens en voor langere afstanden bij onze oosterburen voor mij persoonlijk de motor!
Was laatst op Assen en daar zag ik een paar fantastische wheelies bij veel lagere snelheden, super gecontroleerd en tot op een soort van balans-punt.
1) Ik dacht dat wil ik ook
2) Ik dacht ook, hoe doe ik dat gecontroleerd en op het moment dat ik dat wil als ik bijvoorbeeld 60 rijd.
Heb me daar nooit zo druk over gemaakt maar nu wel wel de extreme behoefte om dit gewoon goed in de vingers te krijgen. Dus wat doe je precies: koppeling? gewicht verplaatsen? gas? wie geeft me een handleiding??
Hoop dat de blackbird zich daar trouwens voor leent want bij stoppies heb ik ook een probleem: door lange wielbasis en relatief veel gewicht kiest het voorwiel ook bij droog weer (!) eerder voor glijden dan dat het achterwiel de lucht in komt, shit.... Dat waren aardige leermomenten by the way))))))Heb nog nooit zo snel die voorrem weer losgelaten, in een nano-seconde!!
Hoop dat jullie een niet echte supersport-bezitter willen helpen in zijn zoektocht naar de beheerste wheely.
mzzls, b-bird
Ik woon in den haag, 31 jr en rij een jaartje of 7 motor, nu op een cbr1100xx. Vind dit forum goed, jullie moeten jullie avonturen verzamelen en in boekvorm uitbrengen! Worden absoluut bestsellers!!
Wheely-vraag: Als je flink doortrekt komt bij cbr1100 het voorwiel de lucht in, maar dat gebeurt gewoon bij een volle acceleratie en dan enkele cm\'s. Motorkarakter is ondanks de kracht nooit verrassend, hij smeert de power op het wegdek ipv het er in 1 keer keihard op te kwakken (hayabusa bijv.) Daarnaast een vrij lange wielbasis en een hoog gewicht....
Wel super stabiel in lange, snelle bochten trouwens en voor langere afstanden bij onze oosterburen voor mij persoonlijk de motor!
Was laatst op Assen en daar zag ik een paar fantastische wheelies bij veel lagere snelheden, super gecontroleerd en tot op een soort van balans-punt.
1) Ik dacht dat wil ik ook
2) Ik dacht ook, hoe doe ik dat gecontroleerd en op het moment dat ik dat wil als ik bijvoorbeeld 60 rijd.
Heb me daar nooit zo druk over gemaakt maar nu wel wel de extreme behoefte om dit gewoon goed in de vingers te krijgen. Dus wat doe je precies: koppeling? gewicht verplaatsen? gas? wie geeft me een handleiding??
Hoop dat de blackbird zich daar trouwens voor leent want bij stoppies heb ik ook een probleem: door lange wielbasis en relatief veel gewicht kiest het voorwiel ook bij droog weer (!) eerder voor glijden dan dat het achterwiel de lucht in komt, shit.... Dat waren aardige leermomenten by the way))))))Heb nog nooit zo snel die voorrem weer losgelaten, in een nano-seconde!!
Hoop dat jullie een niet echte supersport-bezitter willen helpen in zijn zoektocht naar de beheerste wheely.
mzzls, b-bird