Wheely

Mixfighter

MF veteraan
9 jul 2003
3.558
0
Maastricht
Wie heeft er wat tips om een wheely te oefenen,,wil uiteraard nie te vaak op me bek gaan!!(eigenlijk liever helemaal niet)
Mischien beter op een brommer oefenen?????


Greetzz
 
Jongens hij is pas 5 dagen geregistreerd, dat wij die hele zooi al honderd keer voorbij hebben zien komen. In hetzelfde aantal woorden hadden jullie ook ff kunnen zetten: Eerste versnelling oprijden tot ongeveer 6 a 7000 toeren dan gas dicht en meteen erna vol open en daar is uw wheelie. Althans als je niet van schrik dat gas gelijk weer dichtgooit.

Succes ermee
 
Eerste versnelling oprijden tot ongeveer 6 a 7000 toeren dan gas dicht en meteen erna vol open en daar is uw wheelie. Althans als je niet van schrik dat gas gelijk weer dichtgooit.
Op wat voor motor?
Dit advies opvolgen in de eerste versnelling?
Wil ik op de SV650 best proberen, op de R1 niet zonder rugbeschermer...... :)
 
Op wat voor motor?
Dit advies opvolgen in de eerste versnelling?
Wil ik op de SV650 best proberen, op de R1 niet zonder rugbeschermer...... :)
Zo te zien een nieuwe Kawa 600 *D En het lukt ook met een ZX9R, zoveel ruiger is een R1 nu ook weer niet :P
 
als t de nieuwe zx636r is , zet m dan in zn 2 op t achterwiel... rond 8000 toeren ff gas los , en weer open.... komt ie ook omhoog en is ie veel beter te houden
 
Hee Sicko,
Waar in Uden is dat industrie terrein waar je een kneedown kan oefenen?
Heb ik ooit op het forum iets over gehoord :?
 
Hee Sicko,
Waar in Uden is dat industrie terrein waar je een kneedown kan oefenen?
Heb ik ooit op het forum iets over gehoord :?
Toch niet dat industrieterrein waar dat zand in die bocht gestrooid was :? Waar een MFer onderuit is gegaan??
 
Hee Sicko,
Waar in Uden is dat industrie terrein waar je een kneedown kan oefenen?
Heb ik ooit op het forum iets over gehoord :?


je kan hier wel rondjes rijden op t industrieterrein , evt met knee down , maar moet zeggen dat er wel betere plekken bestaan om zoiets te leren.....

Rij ff naar een klaverblad of Best-West , ook hier in de buurt... let wel op het slechte wegdek daaro
 
Zo te zien een nieuwe Kawa 600 *D En het lukt ook met een ZX9R, zoveel ruiger is een R1 nu ook weer niet :P
'k zeg ook niet dat 'ie ruiger is, (lichter wel) maar bij de voorgestelde taktiek (6 a 7000 rpm, gas dicht en dan vol open) lig je bij een R1, GSXR1000, etc. toch echt op je rug voor je in de gaten hebt wat er gebeurd is.
 
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat we nog veel lol gaan beleven met meneer ik ben niet bang..... :X
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan