Wheely

Hoe wil je wheelie-en?

1ste versnellng,2e,3e,hoger?

Op gas,koppeling,schakelend?

:P
staand?zittend?met 1 been van je steppie?2benen op het zadel?met je knieen op het zadel?op je tank zittend?met je benen over je voorruitje heen? je zegt het maar hoor... ;)
 
Mensen die een beetje dankbaar zijn , zeker als ze dezelfde afgezaagde vraag voor de 1000 ste keer stellen omdat ze te lui zijn om de zoek functie te gebruike bedankt
De rest ??? :r
 
doe hem in de eerste versnelling, trek je stuur op, en begin hard te trappen.
 
Mensen met nuttige tips???BEDANKT
Mensen met normaal comentaar??ook BEDANKT
De rest?? :r
Mocht je er niet op vanochtend? :?

Tis nu eenmaal een veelbesproken onderwerp hier. En je hebt zelfs nog wat nuttige replies gekregen ook. En voor iemand die net nieuw is hier, blaas je wel erg hoog van de toren...
 
Mensen met nuttige tips???BEDANKT
Mensen met normaal comentaar??ook BEDANKT
De rest?? :r
Je gaat lekker. Mail mr Smoke even zodat je zeker weet dat je de juiste reakties neerzet hier :)

Gebruik de zoekfunctie maar eens. Zet daar een trefwoord in en voila.. daar ben je wel even zoet mee.
 
Mocht je er niet op vanochtend? :?

Tis nu eenmaal een veelbesproken onderwerp hier. En je hebt zelfs nog wat nuttige replies gekregen ook. En voor iemand die net nieuw is hier, blaas je wel erg hoog van de toren...

Hmm,,voel jeje zo aangesproken??Mocht je zelf wel vanochtend?? :?
 
Hmm,,voel jeje zo aangesproken??Mocht je zelf wel vanochtend?? :?
Nee, ik voel me niet aangesproken. Aangezien ik niets weet van wheelies hoef je daar op dat gebied geen reactie over te verwachten van mij.

Maar aangezien ik hier wel moderator ben, kun je wel een reactie van mij verwachten als je je hier niet fatsoenlijk gedraagt...
Even de feiten op een rijtje:
[*] Je bent hier 19 dagen geregistreerd
[*] Van de 7 topics die je geopend hebt, zijn er 4 op slot gegaan omdat je, ondanks herhaalde waarschuwingen, je linkje bleef posten
[*] Je stelt een vraag over iets wat hier al zeer regelmatig langsgekomen is.
[*] Als mensen je er dan op wijzen dat je misschien de zoekfunctie eens zou kunnen gebruiken begin je met :r te gooien

Dat het hier al vaak langs geweest is kun je niet weten als je nieuw bent, maar de zoekfunctie gebruiken kun je wel. Als mensen je daar op wijzen (ok, niet altijd even subtiel) zou je ook kunnen antwoorden: 'Bedankt ik zal het eens proberen' ipv ' :r '...
Verder kun je er maar beter aan wennen dat je hier een hoop off-topic replies krijgt. Zeker op een dergelijke vraag. Gewoon negeren of om lachen... Maakt het leven hier een stuk draaglijker.
 
Waarom koop je geen ouwe brikkige motor en ga daarmee wat stuntjes uitproberen, zo gaat t niet ten koste van je mooie type motor..Aan een ouwe brik moet je toch voor niet al te veel kunnen komen
Een brommer kan je niet vergelijken met een motor..

vies woordje vind ik t trouwens Brommer :r

Enne... niet al te brutaal worden hier ... je zult je vrienden of mede motor rijders wel eens hard nodig kunnen hebben als t ooit eens flink mis gaat..

Respekteer en leer

Heb ik zelf ook moeten doen en doe t nog steeds.. je raakt nooit uitgeleerd..

Wees jezelf en niet de verwaaande druiloor die je je nu voor doet..

Liefs Chrisje
 
Op donderdag 17 juli 2003 14:14 schreef Orpheus het volgende:Nee, ik voel me niet aangesproken. Aangezien ik niets weet van wheelies hoef je daar op dat gebied geen reactie over te verwachten van mij.

Maar aangezien ik hier wel moderator ben, kun je wel een reactie van mij verwachten als je je hier niet fatsoenlijk gedraagt...
Even de feiten op een rijtje:
(heel verhaal)
Verdorie Orp, moest dat nu zo uitgebreid? Zat al minuten te wachten op je reaktie :+
 
Trouwens, een wheely.... Is dat niet dat je dan probeert om met een ding dat bedoeld is om op twee wielen te rijden op één wiel te rijden? :+
 
Nee, ik voel me niet aangesproken. Aangezien ik niets weet van wheelies hoef je daar op dat gebied geen reactie over te verwachten van mij.

Maar aangezien ik hier wel moderator ben, kun je wel een reactie van mij verwachten als je je hier niet fatsoenlijk gedraagt...
Even de feiten op een rijtje:
[*] Je bent hier 19 dagen geregistreerd
[*] Van de 7 topics die je geopend hebt, zijn er 4 op slot gegaan omdat je, ondanks herhaalde waarschuwingen, je linkje bleef posten
[*] Je stelt een vraag over iets wat hier al zeer regelmatig langsgekomen is.
[*] Als mensen je er dan op wijzen dat je misschien de zoekfunctie eens zou kunnen gebruiken begin je met :r te gooien

Dat het hier al vaak langs geweest is kun je niet weten als je nieuw bent, maar de zoekfunctie gebruiken kun je wel. Als mensen je daar op wijzen (ok, niet altijd even subtiel) zou je ook kunnen antwoorden: 'Bedankt ik zal het eens proberen' ipv ' :r '...
Verder kun je er maar beter aan wennen dat je hier een hoop off-topic replies krijgt. Zeker op een dergelijke vraag. Gewoon negeren of om lachen... Maakt het leven hier een stuk draaglijker.
Nou,dat klink al een stuk anders,ik weet dat ik hier pas nieuw en propeer wel :X
maar ik laat me ook nie voor :+ zetten,,wat mij betreft uit de wereld dus,, *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan