Wheely

ehhh,hoe krijg ik die leuke "im with stupid"icon,,zijn er nog meer??
Of moet ik er een topic over openen :P
Hier staat het in: faq

Maar om je vast even te helpen: : ^ (zonder spatie) geeft :^ en : o geeft :o . De rest van de codes staan boven de smileys als je je bericht typt (maar die had je obviously al gevonden :+ ).
 
Heb jij je wel eens voorgesteld? Rij je al lang? Vanwaar de drang om een wheely te leren?
Had me wel es voorgesteld(d8 ik)
Ik heb geen DRANG om wheely's te leren,maar wil wel mijn grenzen es gaan verleggen,maar niet met mijn net gekochte motor(niet die van plaatje maar een zx6-r uit 2000)tenzij ik serieuze aanwijzingen krijg om langzaam steeds wat verder te kunnen gaan.Ik was benieuwd naar de tactiek.
Hij komt nu al zeker een paar cm van de grond over de afstand van een paar meter :9 *D
 
Tja de site was al genoemd(zie hieronder.. :+ ),ik zal eerdaags ff een uitgebreidere wheelie tut online gooien die echt van stap tot 260 km/h/5e of 6e versnelling laat zien hoe en wat.. :)
 
Hier ben ik hoor, hebben jullie mij hier gemist?

Hij ken nu op slot :+

tip k100 veel gas koppeling loslaten en beetje aan stuur trekken. Schakelen, effe door het dooie punt en dan hop naar 2....
 
MMMM als ik bij 3500rpm het gas open gooi
gaat het van zelf
evild.gif

eerst rustig weg rijden en het gas er op
Scar_smiley.gif
 
wat begon je leuk te vinden???
we hadden al vriendjes gemaakt hoor!! ;)


Ja daarom... vind t jammer als t eindigt met en de Motor rijdertjes leefde nog lang en gelukkig in liefde en vrede tesaam... :X :X

Aktie zal nog wel komen tussendoor toch????? :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan