Wheelyday 2006

Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad! Ik heb ook een erg leuke dag gehad! Er was dan misschien niet zo veel publiek, maar de mensen die er waren, waren ook de echte diehards volgens mij! Kortom, ik vond de sfeer prima!

Ik moet ook nog even teren op het goede gevoel, want lig nu met 39 koorts en een keelontsteking op bed... :(
 
Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad! Ik heb ook een erg leuke dag gehad! Er was dan misschien niet zo veel publiek, maar de mensen die er waren, waren ook de echte diehards volgens mij! Kortom, ik vond de sfeer prima!

Ik moet ook nog even teren op het goede gevoel, want lig nu met 39 koorts en een keelontsteking op bed... :(

Heee das balen joh; beterschap dan

full
 
Fijn om te horen dat jullie het leuk hebben gehad! Ik heb ook een erg leuke dag gehad! Er was dan misschien niet zo veel publiek, maar de mensen die er waren, waren ook de echte diehards volgens mij! Kortom, ik vond de sfeer prima!

Ik moet ook nog even teren op het goede gevoel, want lig nu met 39 koorts en een keelontsteking op bed... :(
O, was jij dat? :(

Zit hier ook ontiegeloos verkouwe te zijn... -O-



;) beterschap he.
 
Dankjullie wel allemaal!
Ben inmiddels maar even tijdelijk naar mijn lieve mamsie verhuisd, die zorgt goed voor me! Moeders zijn cool :P
Peniciline kuurtje erbij en over een paar daagjes wil ik toch wel weer de oude zijn! (zondag show op Rizla racing day, maandag circuitrijden op Spa Francorchamps, dat wil ik toch niet missen dus dan moet ik beter zijn!!!)
 
ik ook nog eentje dan, rook doet het altijd goed en dus een rook foto.


en voor mij de beste van de dag
Arian :Y


 
Laatst bewerkt:
gingen jullie niet ook stunten bij de motor beurs, dan heb ik julie gezien
ik heb t over avz trouwens
 
Terug
Bovenaan Onderaan