Wheelyday 2006

Ms. Stuntie

MF veteraan
22 aug 2002
2.116
0
Arnhem
Zondag 6 augustus organiseren we voor de 5e keer ons stunt evenement "WHEELYDAY" op recreatieterrein De Speelmansplaten in Tholen. *O* *O*
Het hoofdonderdeel is de ELF stuntcompetitie waarbij Nederlandse en Belgische stuntrijders hun best zullen doen om de beste entertainer te zijn en naar huis te gaan met de beker en bijbehorend prijzengeld.

Als side act komt dit jaar niemand minder dan de 8-voudig Nederlands kampioen trial Alex van de Broek! Alex zal ook zijn demo bikes meebrengen zodat je zelf ook eens kan proberen hoe goed je motorbeheersing is. :]
Uiteraard geeft AvZ stuntriding zelf ook een aantal spetterende demo's!

De muziek van de motoren zal aangevuld worden met muziek en commentaar van de Caroline drive-in show. 8-)
Er zijn diverse standhouders aanwezig met motor onderdelen, gifts etc.

- Stuntfans: check www.avz-stuntriding.com and be there!
- Stuntriders: (met minimaal 125cc motor) vraag een inschrijf formulier aan via info@avz-stuntriding.com!
- Standhouders: meld je aan via info@avz-stuntriding.com!

Vragen? info@avz-stuntriding.com of bel/sms 0(031)6-11343754
De entree bedraagt 5 euro voor kinderen tot twaalf jaar en 10 euro voor volwassenen.Parkeren is gratis.

C-ya,
The AvZ-Stuntriding team.

full
 
volgens mij zijn er ook best wat stuntrijders op vakantie dan.. Als ik het zo op dsf las.. -O-

Da Liks en ikzelf ook
 
Leuk! Vorig jaar heb ik t echt superleuk gehad, misschien dat ik wel weer kom kijken, ff kijken hoe k zit met verdere verplichtingen enzo.. maar met een beetje mooi weer is t vast net zo tof als vorig jaar! :)
 
Schop!
Afgelopen weekend zijn we op een stuntwedstrijd in Duitsland geweest, het Mag team Xtreme (3e van het EK) komt ook!
Het publiek mag de winnaar van de wedstrijd weer bepalen, en ik heb al leuke plannen gehoord van rijders om het publiek te gaan vermaken ;)
 
Vanmiddag de bekers op wezen halen, ze zijn erg mooi geworden, ik denk dat ik zelf ook maar mee doe met de stuntcompetitiee, ik wil ook zo een beker |(
 
Niks vakantie,dat is voor watjes zoals Daliks en jerumie.....rijden moeten ze.
Ik doe zelf nu voor de 12e keer mee aan de wheelie day en was er de eerste keer ook al bij in 1896.

Vorig jaar werd ik tweede,en ik kan een hoop meer nu,dus zondag moet de eerste plaats haalbaar zijn.

Tot zondag.
 
Het gaat al opschieten nu, computer en printer staan hier vet overuren te draaien.
Morgen nog ff trainen, zaterdag nog een showtje geven en dan is het zover.
:]
 
Terug
Bovenaan Onderaan