Wheelyday 2010

22 aug 2002
112
0
Tholen
Op maandag 24 mei (2e pinksterdag) organiseren we weer het stunt evenement Wheelyday (Het grootste en bekendste motorstunt-evenement van Nederland)

Dit zal plaats vinden op recreatie terrein de Speelmansplaten, Oesterdam 3, Tholen.

Er hebben zich al meer dan 20 stuntrijders/sters uit binnen- en buitenland aangemeld om hun skills te tonen en deel te nemen aan de 'sickest trick' competitie.

DJ Tom'E zal de muziek verzorgen en een paar spectaculaire Live mix sessies ten gehore brengen.

En uiteraard geven we als AvZ stunt team zelf twee dikke shows.

We hopen u graag te ontvangen op Wheelyday.

Entree: 10 euro 6-12 jaar: 5 euro 0-5 jaar: gratis parkeren: gratis

Programma:

11.00 Warm-up training
12.45 Live Mix show van DJ Tom'E
13.00 AvZ stuntriding
13.15 Stuntshows van alle rijders/sters
15.15 Live Mix show van DJ Tom'E
15.30 AvZ stuntriding
15.45 Sickest trick contest
16.30 Afterparty met DJ Tom'E/ Live band en prijsuitreiking
18.00 Einde


Wheelyday%202010%20Poster.JPG
 
Laatst bewerkt:
Heb het in de agenda gezet, afhankelijk van het weer kom ik wel ff kijken.
Weinig zin om vanuit de Achterhoek een takke end te rijden om in de regen te staan :P

Word een lang dagje :P Vroegah vaak Achterhoek - Roosendaal gereden goeie 2 uur al :X
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop je te zien dan. Als jij er bent hebben wij mooi weer :)
Bij Roosendaal koppeling in, dan kun je bijna uitbollen tot Tholen :]
 
Op wheelieday is het altijd goed weer!

En al zou het regenen, dan wordt zo'n one hander, reverse sit, no feet, crossed up stopppie ineens nog spannender... })
 
Laatst bewerkt:
Mijn held komt ook rijden: Fat Gregg, een dude uit frankrijk die iets van 160kg weegt en stunt met een Harley sportster. Heb hem laatst live gezien, echt geweldige wat voor show hij ervan maakt.
photo.php
 
en nog 30 anderen hebben zich ingeschreven. Van beginner tot pro. Gaat veel sensatie geven schat ik zo. Gister nog een toertje gedaan door Zeeland, overal flyers opgehangen bij de motorzaken. Ik hoop dat er weer flink volk op af komt. Laatste keer in 2007 hadden we tegen de 1300 bezoekers :p
 
Hehe dit duurde..... Wacht al drie jaar met smart!! Ben er met mijn meissie geweest de laatste keer, nu met een paar maten jullie kant op denk ik zo :Y
 
Laatst bewerkt:
Eigenlijk was het in 2007 de laatste Wheelyday en zou het terrein nu vol staan met vakantie huisjes.
Maar leve de recessie, niemand wilde een huisje kopen dus zijn de bouw hekken weg en kunnen we weer gewoon stunten. Dit jaar ook een pré- wheelyday party in het restaurantje op de speelmansplaten op de zondag avond. Dus als we er wat dufjes uitzien maandag.....
Iedereen is welkom op het feest en blijven kamperen kan ook op de Speelmansplaten.
 
kinderen tot 5 jaar:gratis Spaaaaaatie Parkeren: gratis.

zo jij leest zou je als volwassene ter waarde van 10 euro kinderen van 6-12 jaar erbij krijgen ;-)
 
Laatst bewerkt:
Ohh lol ik kan echt niet lezen inderdaad haha maar die kinderen ziin inderdaad niet duur :+

Maar alle gekheid, heel tof dit ik ben erbij *D !
 
Aanwezig! :) Kom zeker foto's maken! 8-) Dit kan ik vanuit Hoogerheide makkelijk op de trapfiets doen!
 
Eigenlijk was het in 2007 de laatste Wheelyday en zou het terrein nu vol staan met vakantie huisjes.
Maar leve de recessie, niemand wilde een huisje kopen dus zijn de bouw hekken weg en kunnen we weer gewoon stunten. Dit jaar ook een pré- wheelyday party in het restaurantje op de speelmansplaten op de zondag avond. Dus als we er wat dufjes uitzien maandag.....
Iedereen is welkom op het feest en blijven kamperen kan ook op de Speelmansplaten.

Zondagavond heb ik al wat anders leuks te doen... maar zoals het eruit ziet kom ik met een duo!

Wat is trouwens mijn korting omdat ik mooi weer meeneem? :+
 
Laatst bewerkt:
Ok, bij gelegenheid zal ik je een bier/cola/gummieberensap kopen ok ;-)

Ja ik ben die ene op die motor met die andere achterop ;)

Edit: Zie ik nu op 1 van de foto's dat Anne-Marie als co-rider mee doet? Crap... weet haar achternaam niet meer. Dochter van Mys op MF i.i.g. Is namelijk een ex van me :) Grappig!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan